دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی تابستانی شاد با ایده هایی زیبا و مقرون به صرفه

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی تابستانی شاد با ایده هایی زیبا و مقرون به صرفه

با فرا رسیدن فصل تابستان می توان تغییراتی زیبا و متناسب با این فصل در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد که علاوه بر زیبا تر ساختن فضا، مقرون به صرفه نیز باشند


گذر فصل ها شاید به عقیده خیلی از آدم ها پدیده ای تکراری باشد اما هنوز هستند افراد با ذوقی که به این جا به جایی ها به چشم فرصتی برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل و بیشتر کردن طراوت و تازگی آن می نگرند. مثلا فصل تابستان را خیلی از ما به رنگ های متنوع اش می شناسیم، از همان میوه ها و خوراکی های رنگارنگ نشسته در مغازه ها بگیرید تا لباس های رنگی که مردم می پوشند. خب چرا برای دکوراسیون داخلی خانه از این ایده های رنگی استفاده نکنیم؟ در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی پیشنهاد ها و ایده هایی می پردازیم که مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و می توانیم با کمک شان یک دکوراسیون داخلی تابستانی خیلی زیبا بسیازیم. ایده دکوراسیون داخلی تابستانی را می توانید برای قسمت های مختلف خانه از جمله اتاق نشیمن، آشپزخانه و یا اتاق خواب تان پیاده کنید.

7716

دکوراسیون داخلی تابستانی خاص با تعویض پرده ها

عموما در فصل زمستان همه ما تمایل داریم که پنجره ها را با پرده هایی ضخیم بپوشانیم تا مبادا سوز سرما اندکی فضای دنج و گرم خانه مان را سرد کند و البته سبب اتلاف انرژی شود. اما در فصل تابستان که نیازی نیست پنجره ها را با چنان دقتی بپوشانیم بهترین زمان برای استفاده از پرده های نازک است. اتفاقا این پرده ها نور را هم بهتر به فضای دکوراسیون داخلی خانه وارد می کنند. بهتر است که یک دست پرده تابستانه در رنگی زیبا کنار پرده های اصلی تان داشته باشید و در فصل های گرم از آن ها استفاده کنید که هر بار مجبور به خرید پرده جدید نباشید.

جمع کردن وسیله ها و ابزار گرما بخشی

هر چیزی که شما را یاد سرما و زمستان می اندازید از جلوی چشم تان بردارید. مثلا در تابستان مسلما نیازی به پتو های ضخیم نداریم. پس بهتر است که به سراغ ملحفه های رنگی گل دار و شاد برویم و با کمک آن ها رنگ و رویی تازه به اتاق خواب بدهیم و یا مثلا روبالشی ها و یا کوسن های دارای پارچه ضخیم و حتی رومبلی های پتو مانند و گرم را هم بهتر است که با نمونه هایی از پارچه های ساده و رنگی تعویض کنید. اگر در خانه بخاری دارید که حتما آن را به انباری یا فضایی دور از دسترس منتقل کنید،‌ اگر شومینه دارید می توانید با شمع ها و دیگر وسایل تزیینی آن را تزیین کنید. روی شوفاژ ها را هم یک پارچه رنگی و زیبا بیندازید و گلدان های کوچک و رنگی را رویشان قرار دهید.

7717

گل ها و گیاهان را مهمان دکوراسیون داخلی خانه تان کنید

بهترین زمان برای لذت بردن از زیبایی های گیاهان، بهار و تابستان است. پس حتما گل های رنگارنگ را در دکوراسیون داخلی خانه کنار رنگ های روشن و زیبایی که برای اشیا به کار برده اید قرار بدهید و تاثیرش را روی روحیه و خلق و خوی تان ببینید. گلدان ها را در همه قسمت های خانه قرار دهید. جاهایی که در معرض دید باشند. از همان درب ورودی خانه گرفته تا داخل سرویس بهداشتی را می توانید با گل های رنگارنگ و زیبا جلوه ای فوق العاده چشم نواز ببخشید.

دکوراسیون داخلی شاد با استفاده از تابلو های تزیینی رنگی

تابلو هایی با طرح گل و گیاه را می توانید روی دیوار های مختلف خانه نصب کنید. در اتاق خواب هم استفاده از این تابلو ها در کنار شمع های رنگی و البته دیگر وسایلی که با الهام از همین زیبایی های فصل چیده شده اند ایده خوبی خواهد بود و زیبایی بسیار زیاد و البته آرامش بخشی به دکوراسیون داخلی اتاق شما خواهد بخشید.

استفاده بهینه از بالکن در فصل تابستان

اگر بالکن و یا حیاط دارید،‌ با قرار دادن چند صندلی و یک میز ساده فضایی دنج بسازید برای پذیرایی عصرانه از خودتان. اگر فضا به اندازه کافی بزرگ باشد که بتوانید تخت خواب با یک پشه بند ساده هم نصب کنید بهترین فرصت برای ساختن یک بهار خواب رویایی است.

7718

با تعویض ظروف جلوه ای خاص به دکوراسیون داخلی خود بدهید

شاید به نظر تان ایده عجیبی باشد اما به خاطر بیاورید که همه مان در فصل زمستان از ماگ های بزرگ مخصوص نوشیدنی های گرم استفاده می کنیم در حالی که تابستان را باید با خوردن شربت های رنگی در لیوان های شیشه ای سر کرد. پس حتی می توانید ظروف ساده آشپزخانه تان را هم تابستانی و رنگی کنید. حتی در اقتصادی ترین حالت، ‌استفاده از دستمال های رنگی هم روی میز غذا می تواند تاثیری هم چون تعویض ظرف و ظروف داشته باشد، کافیست کمی خلاق باشیم.

دکوراسیون داخلی تابستانی متقاوت با تغییراتی در کف پوش های خانه

بله، یادم هست که قرار بود ایده های مان اقتصادی باشد. منظورم این نیست که کف پوش های خانه را عوض کنید و خودتان را به دردسری عظیم با هزینه ای بالا بیندازید. ولی مثلا اگر کف خانه سنگ است می توانید فرش را جمع کنید و از زیرانداز های رنگی و سبک استفاده کنید. هم زیباست و هم در دکوراسیون داخلی تان تنوع ایجاد کرده اید.

زیبا ساختن دکوراسیون داخلی با وسایل تزیینی تابستانه

خیلی نیاز نیست که به سراغ اشیای عجیب و غریب بروید. هر چیزی که ما را به یاد فصل زیبای تابستان و زیبایی های آن بیندازد می تواند در دکوراسیون داخلی خانه هم استفاده شود. مثلا گلدان های بلوری کوچک که با صدف های زیبا پر شده اند و یا برگ گل های محمدی که در یک کاسه گلی پر از آب ریخته شده و روی میز قرار می گیرند همه سرشار از حس و حال خوبی هستند که به بیننده منتقل می شود.

7719

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع کفپوش ها، پنجره های دو جداره و سه جداره، پله گرد ها، ساندویچ پانل ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7720
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای