دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

آشنایی با رنگ های مناسب برای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی

logo
Sakhtemoon
آشنایی با رنگ های مناسب برای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی

رنگ ها در زیبایی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی نقش چشمگیری دارند و می توان با استفاده از رنگ های متفاوت، آرامش و طراوت را به دکوراسیون آن فضا هدیه داد.


شاید قدیم این طور بود که سرویس های بهداشتی چندان مورد توجه نبودند برای تزیین و تغییر دکوراسیون داخلی و زیبایی های خاص، اما امروزه و در ساختمان های مدرن و جدیدی که ساخته می شود سرویس های بهداشتی و حمام خانه ها بسیار مورد توجه هستند و به زیبایی دکوراسیون داخلی آن ها اهمیت زیادی داده می شود. البته بسیاری از سرویس های بهداشتی خانه های قدیمی در خارج از خانه قرار داشت و معمولا ساختن سرویس بهداشتی در حیاط یک مزیت مهم به شمار می آمد. اما در آپارتمان های امروزی که سرویس بهداشتی در داخل فضای آپارتمان های کوچک است توجه به دکوراسیون داخلی و زیبایی آن می تواند تاثیر زیادی بر ارتقا سطح دکوراسیون داخلی منازل داشته باشد. همان طور که می دانید، رنگ المان خیلی مهمی در زیبایی یک فضا به شمار می آید. انتخاب رنگ مناسب می تواند بسیاری از عیب های یک قسمت را بپوشاند و آن را زیباتر نشان بدهد. به همین دلیل مهم است که رنگ های مناسب برای سرویس بهداشتی را بشناسیم تا بتوانیم نمایی فوق العاده شیک و زیبا برای آن ایجاد کنیم. در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی رنگ های مناسب برای این قسمت از خانه می پردازیم.

7619

سرویس بهداشتی با دکوراسیون داخلی شیک به رنگ سفید

رنگ سفید از جمله رنگ های پرطرفدار برای این قسمت از خانه است. رنگ سفید نور را منعکس می کند و البته موجب بزرگ تر نشان دادن فضا خواهد شد. در خانه های کوچک امروزی معمولا فضای کوچکی به سرویس بهداشتی اختصاص داده شده است. رنگ سفید موجب می شود این فضا دلباز تر و زیبا تر به نظر برسد. اما مهم ترین نکته این است که رنگ سفید آلودگی را سریع نشان می دهد در نتیجه مرتب سرویس بهداشتی تمیز خواهد شد که موجب می شود بهداشت به درستی و خوبی رعایت گردد.

آرامش در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با رنگ سبز

رنگ سبز علاوه بر این که آرامش بخش است اولین چیزی را که در ذهن ما تداعی می کند طبیعت است. وجود رنگ سبز از رنگ کاشی ها گرفته تا کاغذ دیواری های طرح دار و یا تزیینات سبز رنگ سرویس، همگی زیبایی خارق العاده و آرامش بخشی به محیط خواهند بخشید. علاوه بر این اگر شما از طرفداران گلدان های تزیینی در سرویس بهداشتی هستید رنگ سبز هارمونی خیلی خوبی ایجاد خواهد کرد.

7618

دکوراسیون داخلی چشم نواز با استفاده رنگ آبی

آبی هم از رنگ هایی (چه آبی تند و چه آبی ملایم) است که از قدیم تا به امروز در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است. اما خب رنگ های ملایم در مجموع برای چنین فضایی مناسب تر هستند. پس بهتر است شما هم به سراغ آبی روشن بروید. این رنگ هم مانند رنگ سبز ملایم و آرامش بخش است و به راحتی خیلی از وسایل داخل سرویس را می توان با آن هماهنگ کرد و زیبایی چشم نوازی ایجاد نمود.

رنگ طوسی تسکین دهنده ای عالی در دکوراسیون داخلی

طوسی از جمله رنگ های دیگری است که در سرویس های بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب کاشی های طرح دار طوسی در کنار رنگ های چون سفید و یا آبی ملایم زیبایی تسکین دهنده ای به فضای سرویس بهداشتی خواهد داد. البته باید مراقب باشید که از طوسی تیره برای این فضا استفاده نکنید چون فضا را تنگ و تاریک نشان خواهد داد. طوسی روشن در کنار رنگ هایی که در بالا ذکر شد بهترین انتخاب خواهد بود. صورتی و بنفش ملایم هم می توانند انتخاب خوبی برای قرار گرفتن کنار رنگ طوسی باشند.

7620

سرویس بهداشتی با دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا به رنگ زرد

رنگ زرد رنگی نشاط آور است. از ترکیب رنگ زرد با سفید و یا خاکستری دکوراسیون فوق العاده شیک و چشم نوازی می توان ایجاد کرد. زرد هم رنگ روشنی است و موجب می شود فضا بزرگ تر نشان داده شود. البته بهتر است که به سراغ طیف ملایمی از رنگ زرد بروید که فضای سرویس بهداشتی زیباتر شود. ست های حوله و وسایل بهداشتی مورد نیاز در سرویس را می توانید از طیف بنفش ملایم هم انتخاب کنید چون این رنگ در کنار زرد زیبایی زیادی دارد.

شادابی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با رنگ قرمز

عده ای از افراد هستند که همیشه شاداب و پرانرژی بوده و به طور کلی طرفدار رنگ های سرزنده و شاد هستند. برای این افراد باید به سراغ رنگ های شاد برویم. همان طور که می دانید قرمز رنگ مورد علاقه خیلی از افراد است به همین دلیل می تواند گزینه خوبی برای ایجاد فضایی سرزنده و پر از انرژی باشد. استفاده از رنگ قرمز در سرویس بهداشتی موجب می شود روزتان را با هیجان شروع کنید. قرمز را می توان در کنار رنگ های خنثی چون سفید به کار برد و دکوراسیونی بی نظیر ایجاد کرد.

7621

رنگ هایی که در این مقاله ذکر شد تنها پیشنهادهایی برای ساختن و یا بازسازی سرویس بهداشتی هستند. هر کسی بسته به سلیقه شخصی خود می تواند از رنگ های مختلف برای این فضا استفاده کند. فقط تنها نکته ای که اهمیت دارد این است که تاثیر رنگ بر بزرگ و کوچک و یا تاریک و روشن شدن فضا در نظر گرفته شود. و رنگ مورد نظر هماهنگی با وسایل و تجهیزات سرویس بهداشتی داشته باشد.

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پرده های (پرده کرکره، پرده زبرا، شید رول و ...)، شومینه های مختلف، کرکره های برقی، پله گرد ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای