دسته بندی ها

ارسال پیام به فیکانو

فیکانو

-طراحی و اجرای دکوراسیون فضای تجاری، اداری و مسکونی -فروش محصولات ساختمانی: انواع پرده، کفپوش و پارکت لمینت، آینه، پارتیشن، سقف کاذب، پوستر و کاغذدیواری، دیوارپوش pvc، عایق صوتی و ..

درباره فیکانو

شرکت فیکانو با فعالیت در دو زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون و نیز عرضه مستقیم محصولات ساختمانی گستره ی وسیعی از نیاز شما عزیزان را پاسخگو می باشد.
در بخش طراحی و اجرا، خدمات طراحی تخصصی واحد های مسکونی (سالن پذیرایی - نشیمن و TV Room- اتاق خواب - آشپزخانه و کابینت - طراحی و نورپردازی سقف و ...) و اجرا طبق زمانبندی مشخص طی قرارداد رسمی به مشتری ارائه می گردد. همچنین طراحی انواع دکور و ویترین واحد های مختلف صنفی -مغازه، پاساژ، فروشگاه، هایپرمارکت و مال ها- آرایشگاه، لباس فروشی، گالری عطر و لوازم آرایشی، مزون، کافه رستوران، موبایل فروشی کامپیوتر فروشی، کافی نت و گیم نت، گل فروشی، دفتر املاک، لوازم بهداشتی ساختمان، لوکس فروشی و نیز طراحی و اجرای انواع دفاتر اداری من جمله دفاتر مهاجرتی گردشگری مسافرتی، دفاتر وکالت ، دفاتر بیمه و .... توسط گروه مهندسین فیکانو انجام می پذیرد
اجرا طبق زمانبندی جز اصول اصلی در این مجموعه می باشد که همیشه سبب جلب رضایت مشتری بوده است.
در بخش بازرگانی فروش محصولات ساختمان و دکوراسیون داخلی، به جهت عرضه ی مستقیم محصولات کارخانجات ایرانی و یا شرکت های واردکننده، امکانات ارائه محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورده ایم.

محصولات و خدمات فیکانو

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای