دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده هایی خاص و جذاب با استفاده از کاغذ دیواری

logo
Sakhtemoon
ایده هایی خاص و جذاب با استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری متریالی جذاب برای پوشش دیوار ها است که علاوه بر پوشش دیوار، می توان از آن استفاده های جذاب دیگری نیز داشت.


کاغذ دیواری ها از قدیمی ترین دیوار پوش ها به شمار می روند که انواع مدل های مختلفی دارند و برای فضا های مختلف نیز قابل استفاده می باشند. البته از این دیوار پوش می توان استفاده های متعددی دیگری داشت و برای زیبا تر ساختن دکوراسیون فضا های مختلف گزینه ای عالی محسوب می شود. تغییر و تحول در دکوراسیون خانه، علاوه بر زیبایی هایی که دارد، روحیه اعضای خانه را هم تغییر می دهد. خیلی از افراد هستند که دل شان می خواهد مدام دکوراسیون خانه را عوض کنند و آن را از حالتی به حالت دیگر دربیاورند. اما این روز ها آن قدر قیمت ابزار و وسایل تزییناتی خانه ها بالا رفته که این کار به آسانی امکان پذیر نیست. به همین علت خیلی ها تغییر دکوراسیون را به طور کلی فراموش کرده اند. اما برخی دیگر از افراد هستند که سعی می کنند بهترین استفاده را از داشته های شان کنند. این افراد خلاق معمولا به سراغ لوازم و متریالی می روند که از نظر دیگران دیگر قابل استفاده نیست و با کاربری های جدیدی که برای شان تعریف می کنند تغییراتی ریز و درشت در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می کنند؛ که توجه هر کسی را به خود جلب می کند. واقعیت این است که همیشه بودجه کافی برای ایجاد تغییرات در منزل را نداریم. خب در چنین شرایطی بهتر است به فکر استفاده بهینه و اصولی باشیم. درست است که برای اجرای چنین ایده هایی هم کارشناسان و طراحان می توانند به ما کمک کنند اما هر کسی خودش می تواند به خوبی با کمی تفکر بهترین ایده ها را اجرایی کند. یکی از متریال هایی که قابلیت استفاده مجدد برای قسمت های دیگر خانه را دارد کاغذ دیواری است که در این مقاله وبسایت ساختمون به استفاده ها و کاربری های متفاوت و دوباره آن می پردازیم. اگر کاغذ دیواری ها را با دقت و طوری که دچار پارگی و آسیب نشوند از دیوار جدا کنید می توانید برای تزیین برخی از وسایل از آن ها استفاده کنید.

7557

تزیین میز مطالعه با کاغذ دیواری

بهتر است الان نگاهی به سطح میز مطالعه تان بیندازید. در اثر گذشت زمان روی میز ها، خصوصا چوبی، خط و خش هایی ایجاد می شود که موجب کم شدن زیبایی و نمای آن خواهد شد. از طرف دیگر پس از گذشت چند سال بد نیست سطح یک رنگ میز را با طرحی زیبا جایگزین کنیم. می توانید با چسباندن کاغذ دیواری ها روی سطح میز از آن محصولی جدید بسازید.

پوشاندن درب کمد ها با استفاده از کاغذ دیواری

کمد های اتاق خواب معمولا رنگ های خنثی و یک دستی دارند. با چسباندن کاغذ دیواری های طرح دار که هماهنگ با رنگ دیوار ها باشد می توانید تنوعی زیبا در اتاق خواب تان ایجاد کنید.

کاغذ دیواری ها برای کتابخانه

کتابخانه های قدیمی از دیگر وسایلی هستند که می توانید با پوشاندن قسمت هایی از آن ها با کاغذ دیواری شکل و شمایلی جدید به آن ها ببخشید و حسابی نونوار شان کنید.

پوشاندن فضای داخلی کشو ها و کابینت های آشپزخانه با کاغذ دیواری ها

ریختن وسایل در کشو ها گاهی موجب آسیب رساندن به سطح داخلی آن ها می شود. البته معمولا هر کسی از پلاستیک های مخصوص برای پوشاندن سطح داخلی کشو استفاده می کند. اما ایده دیگر این است که کاغذ دیواری های اضافی را داخل سطح کشو بچسبانم تا وقتی که آن را باز می کنیم با تصویری زیبا مواجه شویم. این ایده را می توانید برای پوشاندن فضای داخل کابینت ها هم پیاده کنید.

7554

تغییر ظاهر جاکفشی با کاغذ دیواری

جاکفشی خانه ها هم معمولا یک رنگ و ساده است. چسباندن کاغذ دیواری های زیبا بر روی چوب های ساده تصویری جدید از آن ها به ما خواهد داد. فراموش نکنید شاید این کار ها به نظر ساده بیاید اما تغییراتی که ایجاد می شود در فضای داخلی دکوراسیون مشخص است و تاثیر خودش را دارد. هرگز انجام کار های ساده و کوچک را دست کم نگیرید.

رنگی کردن راه پله ها با استفاده از کاغذ دیواری

منظره دیواره پله ها در کنار یکدیگر از رو به رو، جایی بسیار عالی برای اجرای ایده استفاده مجدد از کاغذ دیواری است. راه پله ها عموما ساده هستند. کمتر راه پله ای را می بینید که مثلا دیواره های پله ها به صورت رنگی و طرح دار باشد. همین باعث می شود راه پله ها زیادی یکنواخت باشند و در نتیجه پس از گذشت مدت زمانی شکل ظاهری شان خسته کننده باشد. اگر کاغذ دیواری هایی که دارید را روی دیواره های پله ها بچسبانید طرحی خیلی خاص ایجاد می کنید که مطمئنا توجه هر کسی را جلب خواهد کرد.

به طور کلی می توان از کاغذ دیواری های اضافی استفاده های خیلی زیادی کرد. هر کسی بسته به سلیقه ای که دارد و البته خلاقیت اش می تواند از این متریال برای پوشاندن سطوح مختف بهره ببرد. این ها تنها چند مورد کوچک و خیلی ابتدایی از استفاده های کاغذ دیواری ها بود. شما می توانید ایده های خیلی بیشتری را پیاده کنید. در سرویس بهداشتی و حمام هم می توان برای پوشاندن برخی کمد های وسایل و یا آینه ها و... از این کاغذ ها استفاده کرد و تغییر و تنوعی دلچسب ایجاد کرد. اگر با این تفکر که باید از داشته های مان بهترین استفاده را کنیم جلو برویم همواره می توانیم محصولات و متریالی که در خانه داریم را به زیباترین شکل ممکن و بهینه ترین حالت مصرف کنیم.

7555

وبسایت ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و تغییرات ساختمان ها یکی از مراجع مفید در حیطه ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در ساختمان خود پیش از هر کاری به وبسایت ساختمون سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از محصولات آن از قبیل انواع کفپوش ها (کفپوش اپوکسی، پارکت، کاشی و ...)، پنجره دو جداره upvc، پارتیشن بندی های گوناگون، پرده های مختلف و موارد دیگر نیز دیدن نمایید.

7556
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای