دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دیوارپوش چرمی پدیده ای خاص و جذاب برای دیوار های ساختمان

logo
Sakhtemoon
دیوارپوش چرمی پدیده ای خاص و جذاب برای دیوار های ساختمان

دیوارپوش چرمی نوعی دیوارپوش مدرن است که ظاهری لوکس و منحصر به فرد دارد. دیوارپوش چرمی سه نوع پنلی، رولی و تایلی دارد و در برابر صوت و حرارت عایق است.


دیوارپوش ها همان گونه که از اسمشان مشخص است محصولاتی برای پوشش دیوار ها هستند. این محصولات دارای مدل های مختلف می باشد که هر مدل ویژگی های مخصوص به خود را دارد. دیوارپوش ها و یا به عبارت دیگر دیوارکوب ها برای ساختمان های مختلف از قبیل اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها و انواع دیگر قابل استفاده می باشند و در دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر نیز تاثیر چشم گیری دارند. قیمت دیوارپوش ها با توجه به جنس آن ها و فضای مورد نظر متغیر می باشد. دیوارکوب ها در برابر رطوبت عایق بوده و می توانند تاسیسات ساختمانی را  به خوبی پنهان نمایند. همچنین این محصول دارای مقاومت بالایی بوده و برای مکان هایی با استهلاک بالا بسیار مناسب است. دیوارپوش چرمی نسل جدید دیوارکوب ها می باشد که دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد می باشد. دیوارپوش چرمی می تواند به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر جلوه بصری بسیار شیک و لاچکری بدهد. در این مقاله وبسایت ساختمون به موضوع دیوارپوش چرمی و مسائل پیرامون آن می پردازیم. همچنین اگر به موضوعات دیگری مثل مدل های متفاوت کفپوش های مناسب برای ساختمان ها (کفپوش اپوکسی)، پرده های گوناگون (پرده زبرا، پرده کرکره)، انواع پارتیشن بندی های مختلف و موارد دیگر علاقه مند هستید، می توانید به مقاله های دیگر وبسایت مراجعه نمایید و از سایر خدمات و امکانات دیگر موجود در آن نیز بهره مند گردید. امیدواریم مطالب این مقاله رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماید و برایتان مفید واقع گردد.

4895

دیوارپوش چرمی و انواع مدل های آن

دیوارپوش های چرمی در انواع مدل های مختلف تولید می گردند. از انواع مدل های این دیوارکوب می توان به مدل رولی، پنلی و تایل چرمی اشاره کرد که هر کدام دارای مدل ها و طرح های مخصوص به خود می باشند. این دیوارکوب مزیت های فراوانی مثل قابل شستشو بودن، پنهان کردن تاسیسات داخلی ساختمان، عایق بودن نسبت به حرارت، عایق بودن در برابر صدا و موارد دیگر را دارا می باشد. دیوارپوش چرمی دارای نمای خاص و چشم نواز می باشد و می توان آن را به عنصری دکوراتیو و نقطه کانونی دکوراسیون داخلی فضا تبدیل نمود. دیوارپوش های چرمی نصب سریع و راحتی دارند و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند.

دیوارپوش چرمی رولی

مدل رولی دیوارپوش چرمی شباهت بسیاری به کاغذ دیواری داشته و همانند آن ارائه و نصب می گردد. دیوارکوب رولی برای زمانی که بخواهیم دیوار را به صورت کامل پوشش دهیم، مناسب می باشد و اگر بخواهیم قسمت خاصی از دیوار را دیوارکوب نصب کنیم، استفاده از انواع مدل های دیگر دیوارپوش چرمی مثل مدل های تایل چرمی و پنلی توصیه می شود.

دیوارپوش چرمی تایلی

دیوارپوش چرمی تایلی به دیوار پیچ می گردد و برای نصب این دیوارکوب حتما باید زیر سازی لازم صورت بگیرد. به همین علت برای نصب این محصول ابتدا بر روی دیوار پنل کامپوزیتی نصب می گردد و سپس تایل های دیوارکوب مذکور بر روی پنل اجرا شده و پیچ می گردند.

دیوارپوش چرمی پنلی

نوع دیگری از دیوارپوش های چرمی مدل پنلی می باشد و این مدل از دیوارکوب های چرمی مثل مدل تایلی برای طراحی و استفاده در قسمت هایی از دیوار ها مناسب است و نیاز به زیر ساز مخصوص دارد. پنل های چرمی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. این محصول دارای رنگ متنوع و زیبایی می باشد.

4897

محل مناسب برای نصب دیوارپوش چرمی

دیوارکوب های چرمی برای استفاده بر روی تمامی دیوار های ساختمان ها از قبیل مسکونی، تجاری، اداری و موارد دیگر مناسب می باشند. دیوارپوش چرمی دارای ظاهری گیرا و لوکس می باشد به همین خاطر در صورتی که از این دیوار پوش برای دیوار های خانه می خواهید استفاده نمایید، برای داشتن جلوه بصری زیباتر بهتر است که فقط قسمتی از دیوار ها را به این محصول مزین نمایید و بقیه قسمت دیوار را به حالت عادی باقی بگذارید. این امر می تواند چشم اندازی خارق العاده به فضای مورد نظر شما ببخشد. به علاوه استفاده از این دیوارکوب ها برای قسمت هایی مانند بالای تخت خواب ها، پشت تلویزیون، قسمت هایی از دیوار های اتاق پذیرایی و موارد دیگر می تواند ایده ای جالب و کاربردی باشد که آن فضا را به نقطه ای ویژه و بی همتا در خانه شما تبدیل نماید.

طرح و رنگ های دیوارپوش چرمی

دیوارکوب های چرمی دارای طراحی های گوناگونی می باشند. تنوع طرح این دیوارپوش ها به گونه ای است که گاهی اوقات تشخیص آن ها از پوشش های دیگر مانند کاغذ دیواری و پانل های کامپوزیتی بسیار دشوار بوده و هیچ تفاوتی از نظر ظاهری با این گزینه ها ندارد. برخی از مدل های محصول ذکر شده به شکل سه بعدی طراحی و تولید می شوند و در بعضی از مدل های آن ها از اکسسوری های مانند سنگ های زیبا، نگین ها و موارد دیگر به کار می رود که به این دیوارکوب ها جلوه ای شکیل تر می بخشند. همچنین در بعضی از پنل های این دیوارپوش امکان نور پردازی وجود دارد که زیبایی و نمای آن ها را دو چندان می نماید. به علاوه بازتاب نور در چرم اندک بوده و نور پردازی صحیح، فضا را از یکنواختی و بی حالی خارج می کند.

4899

مزیت های نصب دیوارپوش چرمی

  • دیوارکوب ها مذکور نصب بسیار سریعی دارند.
  • دیوارپوش های چرمی در برابر صوت و حرارت عایق می باشند.
  • محصول ذکر شده دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد.
  • دیوارکوب های چرمی دارای رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی می باشند.
  • این محصول متناسب با سبک های مختلفی از قبیل مدرن و کلاسیک می باشد.

چگونگی اجرا و نصب دیوارپوش چرمی

همانطور هم که قبلا بیان کردیم نصب و اجرای این محصول راحت و سریع می باشد، اما این دیوارکوب ها نیز مانند سایر مدل های دیگر نیاز به زیر سازی مناسب و مخصوص به خود را دارند. در صورتی که نوع رولی این دیوارکوب ها مورد استفاده قرار گیرد، زیر سازی مناسب برای آن، همان زیر ساز مصرفی برای نصب کاغذ دیواری می باشد. به علاوه اگر نوع پنلی و یا تایل های چرمی این محصول مورد استفاده قرار گیرد، حتما باید قبل از اجرای محصول زیر ساز مخصوص آن که پنل کامپوزیتی می باشد نصب گردد. سپس تایل ها و پنل های چرمی را بر روی زیر ساز قرار داده و به دیوار مورد نظر رول پلاک و پیچ می گردند. بهتر است برای نصب هر مدل از دیوارپوش های چرمی از نصاب و نمایندگی های معتبر در این زمینه مشاوره بگیرید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای