دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری پوششی جذاب برای سرویس های بهداشتی

logo
Sakhtemoon
کاغذ دیواری پوششی جذاب برای سرویس های بهداشتی

کاغذ دیواری، دیوارپوشی جذاب برای استفاده در سرویس بهداشتی است و می توان از انواع مدل های کاغذ دیواری قابل شستشو و پوستر دیواری برای این فضا استفاده کرد.


فضا های حمام و سرویس بهداشتی، از مواردی هستند که کمترین ریسک و نوآوری در زمینه دکوراسیون داخلی آن ها صورت می گیرد. معمولا برای دکوراسیون حمام ها و سرویس های بهداشتی از المان ها و گزینه ها و انتخاب های رایج و معمول استفاده می شود. اما صنعت دکوراسیون داخلی، گزینه های متنوعی برای این فضا ها فراهم کرده که با استفاده از حتی یکی از آن ها، می توان فضایی استثنایی و منحصر به فرد داشت. یکی از این موارد، استفاده از کاغذ دیواری در حمام و سرویس بهداشتی، به جای گزینه های رایجی مثل کاشی های دیواری است. کاشی ها از گزینه هایی هستند که ابعاد و فرم و در نهایت طرح های محدود تری نسبت به کاغذ دیواری دارند و اندازه های کوچک آن، در هنگام پیاده سازی سطح صاف و یکدستی ایجاد نخواهد کرد. در عوض، کاغذ های دیواری مزیت هایی دارند که می توانند این ایرادات را به عنوان یک دیوار پوش، به خوبی برطرف کنند. در این مقاله وبسایت ساختمون به نکات و شرایط لازم برای استفاده از کاغذ دیواری در سرویس های بهداشتی و حمام ها می پردازیم.

6052

ویژگی های کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی

برای این دو فضای خاص، یعنی سرویس بهداشتی و حمام، کاغذ های دیواری با ویژگی های ضد رطوبت، ضد آب و قابل شست و شو ارائه شده است. ویژگی های ذکر شده برای این محصول، از مواردی هستند که برای المان های به کار رفته در این دو فضا، مهم بوده و جزء موارد کلیدی به شمار می آیند. کاغذ های دیواری مخصوص فضا های مذکور، متناسب با فضای مرطوب، خیس و بخار آلود حمام ها و سرویس بهداشتی هستند و در برابر شرایط محیطی فرسایشی حمام ها و سرویس های بهداشتی، مقاومت بالایی نسبت به کاغذ های دیواری عادی نشان می دهند.

کلیدی ترین عامل برتری این کاغذ دیواری ها نسبت به دیوارپوش های رایج برای فضا های مورد نظر، طرح ها و در نهایت نما های ایجاد شده بسیار متنوع، خیره کننده و متفاوتی است که ایجاد می کنند. کاغذ های دیواری به شما دامنه بسیار گسترده ای از انتخاب های جذاب برای نمای نهایی می دهند که در هیچ دیوار پوش دیگری نمی توانید آن ها را پیدا کنید.

طرح های کاغذ دیواری های حمام و سرویس بهداشتی طیف گسترده ای از دکوراسیون های داخلی از نمونه های کلاسیک و سنتی تا مدرن و حتی مینیمال را پوشش می دهند و پاسخگوی هر سلیقه ای می باشند. مزیت دیگر کاغذ دیواری، امکان ترکیب آن در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با دیوارپوش های متناسب دیگر است. این ویژگی برای شما دکوراسیون هایی خلاقانه تر و منحصر به فرد تر ایجاد خواهد کرد که برای هر بیننده ای، به یادماندنی خواهد بود.

در مورد تعمیر این دیوارپوش، هزینه پایین تعویض و آسانی تعویض کاغذ دیواری های حمام و سرویس بهداشتی سبب می شود به نسبت دیگر دیوارپوش ها، شما هزینه کمتری برای تعمیر و تغییر دکوراسیون بپردازید.

6054

نکاتی در مورد کاغذ دیواری های سرویس بهداشتی

تعویض کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

کاغذ دیواری یا پوستر دیواری به کار رفته در سرویس بهداشتی، هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض و نصب مجدد دارد. این کار برای تمدید طول عمر این دیوارپوش زیبا و جذاب است و با رعایت موارد نگه داری کاغذ دیواری این بازه تعویض طولانی تر نیز می شود.

تناسب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی با دکوراسیون سرویس بهداشتی

مانند هر فضایی، به نمای نهایی دکوراسیون ایجاد شده توجه داشته باشید. تناسب طرح های کاغذ دیواری سه بعدی در سرویس بهداشتی تان با تم دکوراسیون، حجم فضا و پالت رنگی اجرا شده، اهمیت زیادی دارد که با یک انتخاب اصولی، می توانید دکوراسیونی منحصر به فرد داشته باشید.

توصیه می شود از نمونه های پر نقش و نگار و دارای ریزه کاری های بیشتر در موقعیت های کم دسترس و ایمن تر دیوار (زاویه خاصی، ارتفاع خاصی) استفاده کنید تا طول عمر مفید بیشتری داشته باشند و نمای زیبای شان مدت بیشتری جلب توجه کند.

برای سرویس بهداشتی های کوچک از کاغذ دیواری یک دست واحد برای تمام سطوح دیوار فضای موجود بهره ببرید و با یکسان سازی سطح دیوار ها، از نظر بصری فضا را یکپارچه تر نشان دهید.

اگر تمایل دارید از کاغذ دیواری هایی با رنگ تیره استفاده کنید، تقویت و بهبود نورپردازی را نیز در نظر داشته باشید. هر کاغذ دیواری با هر طرحی هر چه قدر هم که زیبا باشد، در صورت نبود نور کافی، جلوه ای ندارد و فقط فضا را خفه و کوچک نشان می دهد.

تمیز کردن پوستر دیواری سرویس بهداشتی

با وجود اینکه پوستر دیواری های اشاره شده مخصوص شرایط داخل سرویس بهداشتی طراحی می شوند، توصیه می گردد که در مورد نگه داری آن ها دقت بیشتری به خرج داده و از ارائه دهندگان این محصول در مورد نحوه نگه داری، شرایط استفاده و اجرا و نهایتا شیوه درست تمیز سازی مشورت بگیرید.

ترکیب کاغذ های دیواری با طرح های مختلف

برای دیوار پوش های ترکیبی از کاغذ دیواری و موارد دیگر، توصیه می شود از نمونه هایی از کاغذ دیواری استفاده کنید که الگو و طرح مشخص کمتری داشته و ساده تر باشند. این امر برای این است که اگر از نمونه های طرح دار استفاده کنید، فضای محدود مختص کاغذ دیواری نمی تواند این طرح ها را به زیبایی نمایش دهد و از نظر بصری، جلوه طرح ها آن طور که باید نخواهد بود. در صورتی که تمایل دارید از نمونه هایی با طرح های فراوان و یا شلوغ تر استفاده کنید، توصیه می شود کاغذ دیواری را به صورت سراسری به کار ببرید.

6056

اگر قصد خرید مصالح و محصولات ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب مثل پنجره دو جداره upvc، سقف کاذب، پارتیشن های مختلف، انواع کفپوش ها و موارد دیگر را دارید با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید عرضه کنندگان این محصولات را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. وبسایت ساختمون با رصد کردن مستمر بازار و بررسی نیاز های مشتریان بالقوه در این زمینه، معتبرترین مراکز عرضه کننده فعال را معرفی می نماید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای