دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دیوارپوش های جذاب آشپزخانه

logo
Sakhtemoon
دیوارپوش های جذاب آشپزخانه

با استفاده از دیوارپوش های متفاوت در فضای آشپزخانه می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. در این نوشتار تلاش بر آن است که شما را با نمونه های جدیدی از دیوارپوش که برای آشپزخانه مناسب هستند آشنا سازیم .



کاشی های جواهری

کاشی های جدید که برای پوشش دیوار قسمت بالای اجاق گاز طراحی شده اند در رنگ های اصلی آبی و سفید و از جنس شیشه های براق و درخشان هستند. این کاشی های زیبا در حقیقت تلفیقی از هنر کاشی سازی و کاشی کاری آسیایی و اروپایی به شمار می روند و وجود رنگ های زنده و خیره کننده از ویژگی های مهم این نوع کاشی ها محسوب می شود. این کاشی ها علاوه بر شیشه های براق و جواهری، از سنگ های خاص نیز ساخته می شوند. کاشی کاری قسمتی از دیوار آشپزخانه به وسیله این کاشی های زیبا، این قسمت را به نقطه کانونی دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می کند.

دیوارپوش های فلزی
دیوارپوش های فلزی که بر اساس انتخاب خریدار از ورقه های قلع، برنج، مس یا آلومینیوم ساخته می شوند، نمایی بسیار باشکوه و منحصر به فرد برای پوشش دیوارهای آشپزخانه پدید می آورند. این دیوارپوش ها در دو حالت قطع کاشی و ورقه ای وجود داشته و از لحاظ طرح تا حدی دارای تنوع هستند. دکوراسیون آشپزخانه شما چه مدرن و چه کلاسیک، این دیوارپوش های فلزی زیبا گزینه مناسبی برای شما هستند، زیرا برای هر دو سبک می توانند جلوه متناسب و هماهنگ ایجاد کنند. اگر به دنبال دیوارپوشی متفاوت از کاشی و رنگ با جلوه ای بسیار قوی برای دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، این دیوارپوش های فلزی همان چیزی است که می خواهید.

دیوارپوش های شیشه ای
ویژگی مهم این دیوارپوش زیبا، طراحی و رنگ آمیزی دستی روی آن است که به آسانی جلوه ساده یک دیوار را به یک اثر هنری با ارزش تبدیل می کند. این دیوارپوش های زیبا از ترکیب بافت و رنگ بسیار قدرتمندی برخوردارند و همین امر سبب می شود این دیوارپوش به عنصر دکوراتیو بسیار تاثیرگذاری در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شود. از این دیوارپوش زیبا و چشم گیر می توان برای پوشش قسمتی از دیوار آشپزخانه که بالای سینک ظرفشویی یا اجاق گاز است استفاده کرد. میزان جذابیت و تاثیر این نوع دیوارپوش شیشه ای خوش رنگ زمانی که به صورت منطقه ای استفاده شود، به مراتب بیشتر از زمانی است که به صورت سرتاسری بر دیوار بین کابینت های دیواری و زمینی آشپزخانه نصب شود.

دیوارپوش های تک رنگ
این دیوارپوش در عین سادگی، به واسطه برخورداری از رنگ های زنده و براق، جلوه ای خیره کننده و جذاب دارد و برای آشپزخانه هایی با سبک معاصر و مدرن یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. دیوارپوش های تک رنگ از ورقه های شیشه ای با ضخامت زیاد ساخته می شوند و در دکوراسیون داخلی پوشش دیوار آشپزخانه در کشورهایی مانند انگلستان و استرالیا طرفدارانی زیاد دارند. یکی از پرطرفدارترین رنگ های این دیوارپوش رنگ قرمز است که جلوه ای بسیار گرم و خیره کننده متناسب با دکوراسیون آشپزخانه دارد. رنگ سبز و سفید این دیوارپوش از دیگر رنگ های زیبا و محبوب آن به شمار می رود.

کاشی های شیشه ای چاپی 

کاشی های شیشه ای چاپی که در دو طرح و ترکیب رنگی سفید و مشکی موجود هستند، برای پوشش دیوار بالای اجاق گاز در آشپزخانه های مدرن گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند. یکی از طرح های این کاشی ها خطوط منحنی قدرتمندی را به صورت جسورانه ای به نمایش می گذارد و طرح دیگر نیز گل های زیبای ماگنولیا را به تصویر می کشد. جلوه طرح ها و ترکیب رنگی این کاشی ها به قدری قوی است که به محض نصب شدن آن ها بر دیوار آشپزخانه به نقطه کانونی دکوراسیون فضا تبدیل می شود. نصب و نظافت این کاشی های شیشه ای بسیار ساده و آسان است و به همین خاطر این کاشی های شیشه ای گزینه مناسبی برای فضای پشت اجاق گاز به شمار می روند.

برگرفته از مجله منزل

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای