دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده هایی جذاب برای زیبا سازی سقف اتاق خواب کودکان

logo
Sakhtemoon
ایده هایی جذاب برای زیبا سازی سقف اتاق خواب کودکان

برای زیبا سازی سقف اتاق خواب کودکان می توان از روش های مختلفی مثل کاغذ دیواری سقفی، سقف های کاذب متفاوت، رنگ های شاد، نقاشی های کارتونی و ... استفاده نمود.


اتاق خواب کودکان یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه محسوب می شود و همواره ایجاد تغییرات در دکوراسیون آن چالش هایی را با خود به همراه دارد. برای تغییر دادن اجزای اتاق کودکان باید به روحیات و سلایق شان دقت کرد تا تغییرات انجام شده رضایت خاطر آن ها را فراهم نماید. شاید تغییرات کلی اتاق در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان نیازمند پرداخت هزینه بالایی باشد و این موضوع، شما را از انجام این امر منصرف کرده باشد. اما روش های ساده تری هم برای تغییر دکوراسیون اتاق خوب کودکان با هزینه های معقول تر نیز وجود دارد که از انواع این روش ها می توان به اعمال تغییراتی بر روی سقف اتاق خواب اشاره کرد که هم مقرون به صرفه بوده و هم جلوه ای زیبا و جذاب به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد. به همین دلیل در این مقاله وبسایت ساختمون به ایده هایی جالب و زیبا برای تزیین سقف اتاق خواب کودکان می پردازیم امیدواریم که مطالب این مقاله رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماید.

6960

رنگ آمیزی سقف اتاق کودکان

اولین و راحت ترین روش برای زیبا سازی سقف اتاق کودکان رنگ آمیزی آن است. شما می توانید سقف اتاق را مطابق با سلیقه فرزندان خود به یک رنگ واحد رنگ آمیزی کرده و یا طرح های مورد نظر کودک تان مثل انواع شخصیت های کارتونی محبوب فرزند تان را بر روی سقف اتاقش نقاشی نمایید. همچنین می توانید رنگ مذکور را متناسب با رنگ دیوار ها و یا سرویس خواب نیز انتخاب نمایید که این امر هارمونی و جلوه ای خاص و دلپذیر به دکوراسیون اتاق خواب می بخشد. رنگ آمیزی سقف اتاق خواب شاید امری ساده و پیش پا افتاده به نظر بیاید اما تاثیری شگرف بر روی زیبایی دکوراسیون اتاق خواب فرزند تان خواهد داشت. این ایده هزینه چندان سنگینی ندارد و حتی می توان آن را ارزان ترین و در دسترس ترین روش برای تزیین سقف اتاق به شمار آورد.

سقفی زیبا با نصب کاغذ دیواری سقفی

گزینه دیگر برای ایجاد تغییرات مورد نظر کاغذ دیواری سقفی است که می توان طرح آن را متناسب با سلیقه کودک و یا تم اتاق انتخاب نمود. همچنین اگر دیوار های اتاق خواب کودک تان داری کاغذ دیواری است می توانید کاغذ دیواری سقفی را نیز متناسب با آن انتخاب کنید ولی از شلوغ شدن نمای اتاق بپرهیزید که این امر موجب اذیت شدن چشمان فرزند دلبند تان خواهد شد به همین خاطر حتما تعادل بین طرح کاغذ دیواری سقف و دیوار ها را رعایت نمایید. از مزیت های کاغذ دیواری می توان به متنوع بودن طرح ها و رنگ های آن اشاره کرد که این موضوع باعث می شود شما بتوانید به راحتی طرح مورد نظر کودک تان را خریداری فرمایید.

6959

سقف های کاذب ایده ای خاص برای زیبا سازی سقف اتاق کودکان

امروز سقف های کاذب گوناگونی از قبیل کناف، رابیتس و ... وجود دارند که می توان به وسیله آن ها طرح های خاص و منحصر به فرد برای سقف اتاق خواب ایجاد نمود. سقف کاذب، قابلیت رنگ پذیری دارند که این امر نیز یکی دیگر از دلایلی است که آن ها را به گزینه ای بسیار مناسب و عالی برای سقف اتاق خواب کودکان تبدیل می کند. همچنین می توانید برای زیبا تر ساختن این سازه های کاذب از نورپردازی های مختلف نیز استفاده کنید تا نما و جلوه آن ها را دو چندان نمایید.

استیکر های دیواری جلوه ای متفاوت برای سقف

استیکر ها نیز می توانند ایده جذاب دیگری برای زیبا سازی سقف اتاق خواب کودکان باشند. استیکر ها طرح های و رنگ های بسیار زیادی دارند که این موضوع انتخاب طرح مورد نظر کودکان را بسیار راحت تر می کند. از مزایای استفاده از استیکر ها می توان به تعویض راحت آن ها با طرح های دیگر اشاره نمود کافی است طرح فعلی از سقف جدا شود و طرح جدید جایگزین آن گردد. این روش برای افرادی که نمی خواهند تغییری در رنگ سقف اتاق خواب کودکان ایجاد کنند گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

6962

نورپردازی برای سقف اتاق بچه ها

نورپردازی همیشه تاثیری شگرف در زیبایی دکوراسیون اتاق و خصوصا سقف ها دارد. نورپردازی روش های مختلفی دارد که می توان توسط آن ها سقف اتاق خواب کودکان را به صورتی خاص و جذاب تزیین نمود. امروزه ریسه های زیبای نورپردازی با طرح های مختلفیمثل ماه، ستاره و اشکال دیگری در بازار موجود هستند که می توانند ایده ای کاملا جذاب برای تزیین سقف اتاق خواب فرزند عزیز تان باشند. به طور مثال با نصب ریسه های ستاره ای می توانید برای او سقفی همچون یک شب پر ستاره بسازید. شایان ذکر است که در هنگام نورپردازی اتاق حتما باید به میزان نور کافی و ترکیب رنگی آن برای سلامت چشم های کودکان دقت شود تا نوع نورپردازی برای آن ها آزار دهنده نباشد.

زیبا سازی سقف اتاق خواب با پارچه زیبا و طرح دار

شاید استفاده از پارچه ها برای تزیین سقف اتاق ایده ای عجیب و دور از ذهن به نظر بیاید ولی اینچنین نیست و می توان طرح های منحصر به فرد و بی نظیر با پارچه ها به وجود آورید. قابل ذکر است که در هنگام انتخاب پارچه حتما به این مسئله که رنگ و طرح آن متناسب با سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب فرزند تان متناسب باشد، دقت کنید تا نمایی چشم گیری و جذاب به سقف و دکوراسیون اتاق خواب مورد نظر بدهید.

6961

ایده های دیگر برای زیبا کردن سقف اتاق کودکان

علاوه بر موارد بیان شده ایده های بسیار دیگری همچون استفاده از الوار های چوبی، روکش های چوبی، شابلون ها و موارد دیگری وجود دارند که می توانید برای تزیین سقف اتاق خواب کودک تان از آن ها استفاده نمایید. همچنین این نکته را فراموش نکنید که سقف اتاق خواب فرزند تان علاوه بر زیبایی باید آرامش بخش نیز باشد زیرا تاثیر بخصوصی بر روی روحیات و رفتار های او می گذارد. نکته مهم دیگری که باید به آن دقت شود نظر فرزند تان است، ممکن است شما رنگ یا طرح خاصی را بپسندید ولی آن رنگ یا طرح مورد تایید فرزند شما نباشد در این شرایط بهترین کار توجه به علایق و نظرات فرزند تان است. همچنین می توانید برای داشتن سقفی خاص و منحصر به فرد با مشاورین و کارشناسان در این زمینه مشاوره های لازم را انجام دهید تا کاری تضمینی و بی نقص داشته باشید.

6958

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول و...)، کفپوش های گوناگون، پنجره های دوجداره و سه جداره، شومینه های فانتزی و مدرن، پارتیشن بندی های گوناگون و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای