دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

نقش دوربین مدار بسته در جهت افزایش بازدهی کارکنان

logo
Sakhtemoon
نقش دوربین مدار بسته در جهت افزایش بازدهی کارکنان

با نصب دوربین مدار بسته در محل های کار و ادارات به طرق مختلف می توان راندمان و بازدهی کارمندان را افزایش داد.


نصب دوربین مدار بسته امکان کنترل پرسنل از راه دور را فراهم می کند. کارمندان احساس می کنند که مدیرشان تمام مدت آنها را تحت نظر دارد و این احساس، باعث می شود که بیشتر مراقب رفتار خود باشند و راندمانشان افزایش می یابد.

تصور ضبط تصاویر توسط دوربین مداربسته، حس تحت کنترل بودن را تقویت می کند. زیرا حتی در صورت عدم حضور مداوم مدیر در شرکت، تصاویر ثبت شده می توانند در آینده جهت بررسی رفتار کارکنان مورد بازبینی قرار گرفته و عملکرد ایشان بررسی شود.
بنابراین استفاده از دوربین مداربسته می تواند نوعی سرمایه گذاری بلندمدت محسوب شود که هزینه آن با بالا رفتن بازدهی پرسنل در طول زمان جبران می شود.

تاثیر روانی نصب دوربین در جهت افزایش بازدهی کارمندان، در تمام محیط های کاری به یک اندازه نمی باشد. در ادارات دولتی به دلیل کمبود نظارت و بالا نبودن راندمان کاری، نصب دوربین ها اثر بیشتری دارد. اما در شرکت های خصوصی به دلیل بالا بودن راندمان افراد، اثر روانی استفاده از دوربین کمتر است.

به طور کلی ضرورتی ندارد که دوربین ها واقعا کار کنند. کافی است در محیط کار حس نظارت ایجاد شود تا کارکنان وظایف خود را به درستی انجام دهند. این کار را می توان با استفاده از دوربین های مدار بسته مصنوعی انجام داد. این دوربین ها عملا هیچ تصویری ضبط نمی کنند، اما از آنجایی که کارکنان از این موضوع مطلع نیستند، همچنان خود را زیر نظر احساس می کنند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای