دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

کوارتز پیشنهادی ویژه برای کانتر آشپزخانه شما

logo
Sakhtemoon
کوارتز پیشنهادی ویژه برای کانتر آشپزخانه شما

کوارتز متریالی جذاب و خاص برای استفاده به عنوان کانتر آشپزخانه می باشد که دارای زیبایی خاصی بوده و در برابر خش و رطوبت نیز مقاوم است.


کانتر آشپزخانه قسمتی است که بسیار در دسترس است و در طول روز استفاده زیادی از آن می شود. به همین دلیل مرغوب بودن جنس آن اهمیت فراوانی دارد و اگر از کالای نامرغوب برای ساختن کانتر استفاده شود پس از مدت زمان کوتاهی مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه های دیگر و اضافی خواهیم شد. پس بهتر است از همان ابتدا جنس مناسب را انتخاب کنیم تا از دردسر های بعدی در امان باشیم. شاید در ابتدا فکر کنید استفاده از سنگ طبیعی مناسب ترین متریال برای کانتر آشپزخانه است اما در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی کوارتز می پردازیم که متریالی پر کاربرد و مرغوب است که این روز ها یکی از بهترین گزینه ها برای صفحه کابینت آشپزخانه است. چه بسا بسیاری از کانتر هایی هم که دیده باشید و با خودتان فکر کرده اید که سنگ طبیعی است از جنس کوارتز بوده باشند.

6898

کانتر کوارتز چیست؟

کانتری که از جنس کوارتز ساخته می شود سختی بسیار بالایی دارد و از لحاظ دوام در رده محصولات بسیار با دوام قرار می گیرد. معمولا کانتر های رویی کابینت ها از ترکیب کوارتز و رزین ساخته می شوند.

ویژگی های صفحه کابینت های کوارتز چیست؟

به دلیل استفاده زیاد از کانتر آشپزخانه و هم چنین به کار بردن ابزار نوک تیز در طبخ غذا و انجام امور روزانه ضد خش بودن یک ویژگی مهم و اساسی برای آن به حساب می آید. اگر متریال مورد استفاده به عنوان کانتر آشپزخانه ضد خش نباشد پس از گذشت مدت کوتاهی صفحه کابینت پر از خط و خش هایی می شود که نمای آن را دستخوش تغییراتی نامطلوب خواهد کرد. به دلیل مهم بودن این ویژگی، صفحه کابینت های کوارتز طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد.

ضد لک بودن یک ویژگی مهم دیگر کانتر آشپزخانه محسوب می شود که هنگام ساختن کابینت ها و جنس میز روی آن ها باید مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه کانتر هایی که از جنس کوارتز ساخته می شوند در برابر لکه ها مقاومت بسیار بالایی دارند و به آسانی کثیف نمی شوند. در صورت آلودگی هم به راحتی قابل تمیز کاری هستند. گاهی برای تمیز کاری نیاز است از شوینده های خاص و یا مواد اسیدی استفاده شود که کوارتز مقاومت بالایی هم در برابر این محلول ها دارد و آسیب نمی بیند. همین سبب می شود که عمر طولانی مدت داشته باشد. کانتر کوارتز در برابر جذب رطوبت هم مقاوم است و در واقع می توان گفت که میزان جذب رطوبت در کانتر هایی از این جنس صفر است.

6899

صفحه کابینت کوارتز مناسب برای سلیقه های مختلف

در دنیای امروزی که هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد و بازار طرح ها و رنگ ها حسابی داغ است پس اهمیت دارد که بتوان صفحه کابینت کوارتز را هم در طرح ها و مدل های مختلف تولید کرد. خوشبختانه این محصول در ده ها طرح و رنگ بسیار متنوع و با سه نوع بافت متفاوت تولید می شود تا پاسخگوی نیاز های مختلف افراد باشد. شاید استفاده از محصولات طبیعی مثلا رنگ های طبیعی دست مان را در برخی مسائل خیلی باز نگذارد. مثلا هنگام استفاده از سنگ های طیبیعی نمی توانیم انتظار رنگ های خاص و زیاد و یا طرح های خیلی متنوع داشته باشیم ولی با ظهور این محصولات مشکلات قدیمی حل و فصل شده است و به ما برای انتخاب بهترین و زیبا ترین محصول کمک نموده است.

اندازه کانتر کابینت کوارتز

برای اندازه این محصول محدودیتی وجود ندارد و می توان صفحه کابینت کوارتز را مطابق با درخواست مورد نظر در اندازه های متفاوت طراحی و پیاده کرد. حتی برای شکل دهی لبه های صفحه کابینت هم محدودیتی وجود ندارد و می توانید آن ها را مطابق با آن چه در نظر تان است برش دهید. شاید به نظر تان این ویژگی ساده بیاید اما افرادی که درگیر طراحی دکوراسیون داخلی منزل باشند بر این نکته واقف هستند که شکل پذیری تا چه اندازه می تواند طراحان را برای ایجاد طرح های خارق العاده و خاص یاری دهد. پس این ویژگی این جا است که خودش را نشان می دهد.

6900

نگهداری از صفحه کابینت کوارتز

اگر این محصول را برای تزیین آشپزخانه خود انتخاب کرده اید، ابدا نگران نگهداری و تمیز کاری آن نباشید. برای این که همیشه مانند روز اول درخشنده و تمیز باشد نیاز به استفاده از مواد شوینده خیلی خاص نیست و هم چنین با کمک اتصالات حداقلی می توان آن را به آسانی نصب کرد. ویژگی آنتی باکتریالی که در صفحه کابینت کوارتز وجود دارد رشد و تکثیر باکتری ها را متوقف می کند که این مزیت خیلی مهمی به حساب می آید. خصوصا در فضایی مثل آشپزخانه که جلوگیری از رشد میکروب ها و پاکیزگی اهمیت فراوانی دارد و در واقع با سلامتی افراد در ارتباط است.

شاید خیلی از محصولات دیگر هم ویژگی هایی از این قبیل داشته باشند اما اهمیت موضوع در این جا است که صفحه کابینت کوارتز مجموعه ای از ویژگی های مثبت دارد که هر شک و شبهه ای را برای انتخاب آن از بین می برد.

6901

اگر قصد خرید مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید عرضه کنندگان این محصولات را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. وبسایت ساختمون با رصد کردن مستمر بازار و بررسی نیاز های مشتریان بالقوه در این زمینه، معتبرترین مراکز عرضه کننده فعال را معرفی می نماید. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از محصولات آن مثل انواع شومینه های مختلف، پله گرد ها، پارتیشن بندی های گوناگون، متریال های مختلف برای کانتر آشپزخانه و موارد دیگر نیز دیدن فرمایید.

6902
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای