دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی بهاری به وسیله پارچه ها

logo
Sakhtemoon
طراحی دکوراسیون داخلی بهاری به وسیله پارچه ها

با نزدیک شدن به فصل بهار افراد زیادی علاقه مند هستند دکوراسیون داخلی با تمی بهاری داشته باشند که می توان به وسیله پارچه ها این دکوراسیون خاص را ایجاد نمود.


پارچه ها یکی از عناصر بسیار رایج و کاربردی در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. تنوع بالای رنگ، طرح و بافت آن ها این امکان را فراهم می کند که هر المانی که از جنس پارچه باشد، بتواند دکوراسیون داخلی را بهبود ببخشد و یا تغییرات منحصر به فردی در آن ایجاد کند. از پارچه ها نیز برای طراحی های دکوراسیون های داخلی متناسب با هر فصل و موقعیتی استفاده می شود. المان پارچه را می توان به راحتی و حتی به صورت کار دستی و با صرف کمی وقت و خلاقیت، در دکوراسیون داخلی به کار برد. با توجه به نزدیک شدن فصل بهار، برای شما ایده هایی متفاوت برای به کارگیری پارچه در دکوراسیون داخلی متناسب با فصل زیبای بهار را جمع آوری کرده ایم که در این مقاله وبسایت ساختمون می توانید آن ها را مشاهده کنید.

5576

آویز دیواری پارچه ای ایده ای خاص در طراحی داخلی

امروزه آویز ها و قاب های، زیبا و جذابی هستند که از جنس پارچه های مختلف ساخته می شوند. این آویز ها نمایی منحصر به فرد ایجاد می کنند. علاوه بر این، با کمک این آویز ها می توانید بافت و رنگ مکمل لازم را در دکوراسیون داخلی تان ایجاد کنید .

دکوراسیون داخلی زیبا با روکش پارچه ای برای میز ها

طرح های بسیار زیبا و متنوع پارچه و ضخامت کم آن در کنار برش پذیری و در دسترس بودن پارچه، همگی از عواملی هستند که این امکان را فراهم می کنند که بتوان از پارچه برای ایجاد نمایی جدید استفاده کرد. میز ها المان های مناسبی برای استفاده از این متریال می باشند، شما می توانید با استفاده از تکه های متناسب و هماهنگ پارچه ای با رنگ های شاد و ملیح، نمای روی میز های اتاق نشیمن و یا اتاق خواب تان را تغییر دهید و حال و هوای بهاری به دکوراسیون داخلی خانه هایتان اضافه نمایید. برای این کار به چسب مناسب، پارچه مورد نظر و در نهایت اسپری تثبیت کننده نیاز دارید.

دکوراسیون داخلی بهاری با استفاده از پارچه برای تاج تخت خواب

استفاده از پارچه برای تزیین تاج تخت خواب نمایی سنتی به دکوراسیون داخلی می دهد. می توانید با استفاده از پارچه های شاد و بهاری متناسب با دکوراسیون اتاق و روتختی، پوششی مناسب، برای تاج تخت خواب تان تهیه نمایید و نمایی منحصر به فرد و متفاوت ایجاد کنید. بهتر است پارچه های مورد استفاده برای این کار دارای ضخامت کافی باشند و در زیر آن ها از لایی هایی برای حجم دهی مناسب به تاج تخت خواب تان استفاده کنید.

5577

طراحی داخلی خاص با زیر لیوانی های بامزه و متفاوت

می توانید با استفاده از چند لایه پارچه ضخیم و یا نمد و با برش دهی آن ها، طرح های مورد نظرتان را در آورده و از آن ها به عنوان زیر لیوانی استفاده کنید. این زیر لیوانی ها هم قابل شست و شو خواهند بود و هم اکسسوری متفاوت و کاربردی برای روی میز شما در دورهمی های خانوادگی به شمار می روند. این زیر لیوانی ها را می توانید با رنگ های بهاری و یا طرح گل ها و دیگر المان های این فصل زیبا درست کنید و با این کار به استقبال نوروز و بهار بروید.

طراحی داخلی بهاری با روکش های بهاری برای صندلی ها

یکی از راحت ترین و در عین حال موثر ترین راه ها برای تغییر نمای دکوراسیون داخلی یک اتاق، تغییر روکش صندلی های موجود در آن است. با توجه به نزدیک شدن فصل بهار می توانید از پارچه های گل دار رنگی و زیبا برای روکش صندلی و چهارپایه تان استفاده کنید و با کمک منگنه های بزرگ و مختص این کار، پارچه را از زیر صندلی به آن متصل کنید.

تنوع و زیبایی در دکوراسیون داخلی با پارچه

مواردی مانند نمای داخلی کشو های کمد کمتر به چشم می آیند، اما در صورتی که با استفاده از پارچه های متنوع و جذاب پوشانده شده باشند، می توانند در همان مدت کمی که باز و بسته می شوند، تجربه ای متفاوت ایجاد کنند و زیبایی خاصی به فضا بدهند. می توانید با استفاده از پارچه های طرح دار و رنگی، کف کشو ها را بپوشانید و از نمای زیبای آن لذت ببرید.

اگر میزی با طبقه های زیرین دارید، می توانید از این فضا استفاده بهینه کنید و با به کارگیری جعبه های پوشش داده شده با پارچه، فضای نگه داری و بهینه سازی جالب و زیبایی را به وجود بیاورید. این جعبه ها با وصل کردن دستگیره های متناسب می توانند مانند کشوهای کوچک و زیبایی عمل کنند که فضای ذخیره سازی و سازمان دهی بسیار مناسبی را برای شما فراهم می کنند.

5578

بهاری کردن دکوراسیون داخلی با جعبه های پارچه ای

الگو های متنوع و زیادی از جعبه های دوختنی و پارچه ای وجود دارد که می توانید با استفاده از پارچه های نمدی و کمی سلیقه و وقت، یکی از آن ها را برای خودتان درست کنید. این جعبه های زیبا می توانند علاوه بر کاربرد نگه دارنده ای که دارند، نمای جالب و متفاوتی نیز ایجاد کنند. از این موارد می توانید برای نگه داری وسایل روی میز مطالعه، میز آرایش و ابعاد بزرگتر آن را برای نگه داری روزنامه در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، استفاده نمایید.

با جا مجله ای پارچه ای نمای جذابی به طراحی داخلی بدهید

انعطاف پذیری و فرم پذیری پارچه در کنار استحکام و مقاومت کافی آن، این امکان را فراهم می کند که از آن به عنوان یکی از المان های جا روزنامه ای استفاده کنید. می توانید با استفاده از یک چارچوب سفارشی و یا از پیش ساخته و پارچه مورد نظر تان، جا روزنامه و جا مجله ای زیبایی را برای اتاق نشیمن و یا اتاق خواب تان فراهم کنید.

بهار در دکوراسیون داخلی با دیوارپوش موقت پارچه ای

این دیوارپوش های متحرک با طرح های زیبای متقارن بوهمی، از ترند هایی است که نمایی زیبا و راحت به اتاق خواب تان می دهد. این پارچه های زیبای رنگی با وزن کم خود، می توانند تغییر زیادی در دکوراسیون و نمای اتاق تان ایجاد کنند. برای به کار گیری آن فقط نیاز به اتصال آن با میخ و یا نگه دارنده های آن بر روی دیوار است. این دیوارپوش ها را می توانید با رنگ های بهاری و گل های زیبا مورد استفاده قرار دهید یا با  سایر المان ها از قبیل پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره)، مبلمان، کفپوش ها (کفپوش اپوکسی)، فرش ها و موارد دیگر نیز ست نمایید.

5579

زیبا سازی طراحی داخلی با المان های کوچک پارچه ای

المان های کوچک شاید خیلی به چشم نیایند ولی تاثیر چشم گیری در زیبا ساختن طراحی داخلی دارند. پارچه های ضخیم و آهار خورده این ویژگی را دارند که برای هر وسیله ساختنی متناسب باشند. فرم محکم و نسبتا بدون تغییر آن ها، این نوع پارچه ها را برای ساخت وسایلی مانند جعبه های کوچک دستمال کاغذی مناسب می کند. همچنین می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، گلدوزی های ریز و جالبی را بر روی آن ها انجام دهید.

دکوراسیون داخلی لوکس با دیوار کوب های پارچه ای

پارچه های طرح دار به حدی زیبا هستند که می توان آن ها را قاب کرد و چند تا از آن ها را برای زیبا سازی یک وجه کامل از دیوار اتاقی مورد استفاده قرار داد. تاثیر این طرح ها و رنگ ها به حدی است که می توانند به عنوان نقطه محوری در دکوراسیون داخلی اتاق عمل کنند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

کوسن های پارچه ای، زیبایی و کارایی در کنار هم

می توانید با توجه به تغییر هر فصل، رویه کوسن تان را متناسب با المان ها و رنگ های آن فصل تغییر دهید. این تغییر به ظاهر ساده، به شما فضایی زیبا و غیر یکنواخت می دهد و نمایی جذاب برای دکوراسیون داخلی شما فراهم می کند.

آباژور ها را متحول کنید

آباژور های ساده این ویژگی را دارند که به راحتی بخش بالایی و پارچه ای آن را با کمی سلیقه، متناسب با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر، تغییر داد. قاب ساده بخش بیرونی آباژور تان را با استفاده از پارچه های متنوع طرح دار و متناسب با فصل بهار پوشش دهید و از بازی رنگ و نور در اتاق تان لذت ببرید.

5580
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای