دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی بهاری با استفاده از گل های فصل بهار

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی بهاری با استفاده از گل های فصل بهار

استفاده از گل های بهاری در دکوراسیون داخلی ایده ای جذاب است که علاوه بر زیبا ساختن فضای خانه ها حس شادابی و نشاط را نیز برای آن فضا به ارمغان می آورد.


گل ها و گیاهان زنده در هر فصلی زیبایی بخش خانه ها هستند و در هر خانه ای که از این عناصر برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود حال و هوای آن متفاوت است و نظر خیلی ها را به خود جلب می کند. اما در فصل بهار که فصل زنده شدن طبیعت و رویش گل هاست حیف است اگر این این عنصر زیبا در خانه ها استفاده نشود. به همین دلیل در این مقاله وبسایت ساختمون به نقش و تاثیر مهم گل ها در دکوراسیون داخلی خانه پرداخته ایم.

گل های زیادی در فصل های مختلف سال در بازار وجود دارد اما استفاده از گل هایی که نوید آمدن بهار را می دهند لطف و صفای بیش تری دارد. حتما شما هم با نزدیک شدن به بهار، لاله، پامچال و بنفشه های رنگی را در گل فروشی ها دیده اید. یا همان سنبل های رنگی که در فصل بهار در هر مغازه ای پیدا می شوند. سنبل های رنگی که به جز قرار گرفتن روی سفره هفت سین می توانند یکی از عناصر مهم در ایجاد دکورهای زیبا باشند. خوبی این گل های زیبا این است که به آسانی قابل کاشتن هستند و اگر پیش از آمدن بهار به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از این گل ها بیفتید می توانید به آسانی و با رعایت اصول کاشت این گل ها را در گل خانه هایی کوچک و خانگی پرورش دهید.

6124

قرار دادن گل های بهاری روی میز غذا خوری

یکی از پر طرفدار ترین استفاده از گل ها چیدن آن ها در گلدان های زیبا و قرار دادن روی میز است. می توانید تصور کنید میل کردن غذا روی میزی که به عطر و زیبایی گل های بهاری آراسته شده باشد تا چه اندازه دل نشین است. پس در اولین کاربرد این گل ها را در گلدان های شیشه ای و یا سفالی چیده و روی میز قرار دهید. سعی کنید در تمام فصل بهار که بازار بنفشه ها و پامچال های رنگی داغ است از فرصت استفاده کنید و صرف غذا را برای خودتان و مهمانان نوروزی تان لذت بخش تر از قبل کنید.
گل های لاله باعث القای حس شادی به محیط اطراف می شوند. لاله های قرمز و صورتی در فصل بهار یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید با استفاده از آن ها حس شادی را به دکوراسیون داخلی خانه بیاورید.

6126

گل های بهاری در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

علاوه بر میز غذا خوری، در اتاق نشیمن هم قرار دادن گل های بهاری که به زیبایی در یک گلدان سرامیکی چیده شده اند درکنار ظرف میوه و یا به صورت عنصری برای زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی خانه فکر خوبی است. ترکیب میوه های رنگی با گل های رنگی ایده جالب و منحصر به فردی خواهد بود.
یاس های بنفش هم از دیگر گل های بهاری است که در طراحی دکوراسیون داخلی بهاری به شما کمک زیادی می کند. با ترکیب ظرف های سفید و صورتی می توانید از این گل ها استفاده کنید. خصوصا برای زمان هایی که در فصل بهار مهمان دارید و به دنبال یک گل ساده برای چیدمان میز غذا خوری هستید.
حالا که گل های بهاری دارای رنگ های زیاد و متنوع هستند پس شما هم سعی کنید به بهترین شکل از آن ها استفاده کنید و در این مورد هم ترکیب و هماهنگی رنگ ها را فراموش نکنید. انتخاب گل های لازم برای دکوراسیون داخلی را بر اساس رنگ استفاده شده در دکوراسیون انجام دهید. مطمئن باشید دکوراسیون داخلی خانه هر رنگی که باشد می توانید از بین رنگ های متنوع گل های بهاری انتخاب شایسته و به جایی داشته باشید. هر جا هم که نمی دانستید چه رنگی استفاده کنید می توانید از گل های سفید کمک بگیرید که به راحتی و با همه رنگ ها ترکیب زیبا ایجاد می کنند.

6128

گل های بهاری در دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

قرار دادن گل های بهاری را در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام هم فراموش نکنید. این کار سبب می شود زیبایی سرویس بهداشتی چندین برابر شده و فضای آن جا معطر شود. گلدان ها را در کنار پنجره قرار دهید که نور کافی هم دریافت کنند.

6130

گل های بهاری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

مگر می شود تاثیر گل ها را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خانه نادیده گرفت؟ اگر قرار است از زیبایی گل های بهاری برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید حتما بایستی یکی از اولین مکان هایی که گل ها را در آن قرار می دهید اتاق خواب باشد. تصور کنید روزتان را با عطری از گل های خوشبو که در فضا پیچیده آغاز کنید و چشم که باز می کنید زیبایی و طراوت و شادابی گل ها را نظاره کنید. بهتر از این مگر می شود؟ با توجه به این که تنوع گل های بهاری و رنگ های آن ها زیاد است این سلیقه شماست که تعیین می کند از چه نوع گلی استفاده کنید. اما آن چه مسلم است قرار دادن گل های بهاری در فضای خانه زیبایی و آرامش آن را چندین برابر خواهد کرد. پس تا فرصت هست استفاده کنید.

6132

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع شومینه ها، پنجره upvc، پله گرد ها، کفپوش های مختلف و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کم تری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

6134
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای