دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های جذاب بهاری برای دکوراسیون داخلی خانه ها

logo
Sakhtemoon
ایده های جذاب بهاری برای دکوراسیون داخلی خانه ها

با فرا رسیدن ماه آخر سال و نزدیک شدن به فصل بهار می توان دکوراسیون داخلی خانه ها را متناسب با این فصل تغییر داد تا حس و حال فضای خانه شاداب و بهاری گردد.


تغییر دکوراسیون داخلی همیشه راهکاری موثر و تاثیر گذار برای ایجاد حال و هوای بهاری بوده است. چیدمان و دکوراسیونی که به درستی طراحی و اجرا شده باشد، می تواند فضای دلنشین و پر طراوت را ایجاد کند که از حضور در آن لذت ببرید. علاوه بر این، یک دکوراسیون داخلی زیبای بهاری می تواند به شما حس تازگی و نو شدن را بدهد و انرژی زیادی را به شما انتقال بدهد و در یک کلام، روحیه شما را مانند این فصل زیبا، پویا و سرزنده کند. اما برای داشتن دکوراسیون بهاری چه باید کرد؟ در این مقاله وبسایت ساختمون با ما همراه باشید تا ایده های جذاب برای یک دکوراسیون داخلی زیبای بهاری را مشاهده کنید.

5692

تغییر دکوراسیون داخلی مناسب با فصل بهار

رایج ترین روش، تغییر سبک دکوراسیون داخلی فضا های مختلف خانه تان است. سعی کنید در تغییر چیدمان به مواردی مانند دسترسی بیشتر به پنجره (پنجره upvc) و نور طبیعی، ایجاد نقطه کانونی با تمرکز بر یک المان بهاری و در نهایت تناسب و تعادل چیدمان نسبت به فضای موجود و المان ها با هم، توجه کنید.

دکوراسیون داخلی جذاب تر با مرتب سازی وسایل

مرتب سازی وسایل راهکاری بسیار مناسب برای ایجاد نمای دلنشین در دکوراسیون داخلی هر فضایی است. می توانید کتابخانه، وسایل روی شلف های دیواری، چیدمان اکسسوری های رومیزی و موارد بسیار متنوع دیگری را در ذهن داشته باشید و با این اقدام، هم فضایی مرتب تر و زیبا تر ایجاد کنید و هم قدم کوچکی برای خانه تکانی برداشته و در نهایت به استقبال بهار بروید.

نورپردازی بهاری، جلوه ای خاص در طراحی داخلی بهاری

نورپردازی در ایجاد حال و هوای بهاری اهمیت زیادی دارد. جدا از اینکه فضای مورد نظرتان قسمت هایی از قبیل اتاق نشیمن و پذیرایی، اتاق های خواب و یا فضا های دیگر باشد، نورپردازی با تاکید بر نور طبیعی و تم سفید در نور مصنوعی و ایجاد نوری کافی و یکدست، به خوبی حال و هوای فصل جدید را ایجاد می کند. سعی کنید میزان ورود نور طبیعی به فضا را به حداکثر برسانید و در صورت امکان، وسایل نورپردازی با رنگ های روشن و یا بهاری را برای فضاهای داخلی به کار بگیرید. تغییر رویه آباژورها با طرح های گلدار، مثالی برای این کار است که می تواند به خوبی بر روی فضای داخلی تاثیر بگذارد.

5696

پرده هایی برای فصل بهار

پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره) می توانند به خوبی برای شما یک دکوراسیون داخلی بهاره زیبا ایجاد کنند. برای فصل جدید بهار، پیشنهاد ما به شما استفاده از پرده هایی نازک و سبک با رنگ های بسیار روشن و طرح هایی بهاری است. این انتخاب برای شما فضایی روشن تر و بهاره به همراه دارد.

استفاده از المان های بهاری در طراحی داخلی

می توانید برای دکوراسیون داخلی اتاق های نشیمن و پذیرایی از کوسن هایی با تم بهاره استفاده کنید و گلدان های گل زیبا را بر روی میز ها و شلف ها قرار دهید.

در مورد اتاق خواب ها، تغییر رویه تخت به نمونه هایی با طرح های گلدار و رنگ های روشن، انتخاب مناسبی است و تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق تان دارد.

برای هر فضایی می توانید با اضافه کردن تابلو هایی با تم و طرح طبیعت، پترن گلدار و طرح های رنگی، می توانید نمایی از فصل بهار را به دکوراسیون داخلی فضا اضافه کنید. همچنین به کارگیری اکسسوری هایی با طرح های گلدار را نیز در نظر داشته باشید. المان های بهاره شما می تواند ساعت های دیواری و یا رومیزی، مجسمه ها، گلدان های تزیینی، آویزهای دیواری و هر المان دیگری متناسب با سلیقه شما باشد.

جادوی رنگ های شاد و پر طراوت را دست کم نگیرید

رنگ های روشن و ملایم المان های به کار رفته در رنگ های دیوار ها، ست های نشیمن و یا اتاق خواب، اکسسوری ها، پرده ها و هر عنصر موجود در اتاق، می تواند به خوبی تم و حال و هوای بهاری را برای شما ایجاد کند. سعی کنید تم غالب فضای مورد نظرتان را از رنگ هایی روشن و بهاری انتخاب کنید و در صورت امکان از المان هایی با رنگ های تیره استفاده نکنید.

5697

طرح های گلدار و بهاره را به دکوراسیون داخلی اضافه کنید

این طرح ها می توانند رویه کوسن، پارچه رومبلی اتاق نشیمن و یا پذیرایی، ظرف های تزیینی با طرح های زیبای گلدار، کاغذ دیواری های گلدار، رومیزی روی میز اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه و هر مورد دیگری باشد. این المان های گلدار نقش مهمی در ایجاد فضایی زیبا و بهاره ایفا می کنند.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام را فراموش نکنید

می توانید از گلدان های کوچک طبیعی و مصنوعی برای روی شلف و طاقچه های این فضاها استفاده کنید و یا با بکار گیری حوله های طرح دار، دکوراسیون داخلی جالبی ایجاد کنید. برای حمام استفاده از پرده حمام با طرح های متناسب با فصل بهار نیز انتخاب مناسبی است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه بهاره با المان های طبیعی

تغییر رومیزی، بکارگیری گلدان هایی از گل ها و گیاهان طبیعی برای روی میز و یا جزیره و حتی به صورت آویز از دیوار، استفاده از اکسسوری های آشپزخانه با تم بهاری، همه و همه برای شما آشپزخانه ای زیبا و بهاره ایجاد می کنند.

شما می توانید حتی به جای استفاده از گل ها و گیاهان تزیینی طبیعی، گیاهان خوراکی و سبزی های خوراکی را در گلدان های مورد نظرتان پرورش دهید و در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان قرار دهید. مواردی مانند گوجه های مینیاتوری و سبزی های معطر، گزینه های مناسبی هستند که می توانید در نظر داشته باشید.

5698
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای