دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دیزاین منزل با رنگ صورتی تمشکی

logo
Sakhtemoon
دیزاین منزل با رنگ صورتی تمشکی

این رنگ شاد، به ویژه زمانی که با رنگ صورتی ملایم ترکیب شود ، بسیار زیباست. پیشنهاد می کنیم که این رنگ شاد را در دیزاین منزل و زندگی خود وارد کنید و با رنگ صورتی تمشکی، ایده های ما را پیاده سازی کنید.


360

در اتاق مخصوص مطالعه با نصب دو طبقه برای کتاب و یک میز کنار پنجره، فضای مطلوبی ایجاد می شود. صورتی روشن با کاغذ دیواری های طرح دار رنگ متفاوتی ایجاد می کند که با پنجره و مبل سبز رنگ و کوسن های صورتی  پلیشی رنگ متضادی به وجود می آورد.

361

این اتاق که الهام گرفته از طرح های مراکشی است در کنار طرح ها و طیف رنگی صورتی تمشکی، ترکیب متفاوتی ایجاد می کند و فضایی آرامش بخش می سازد.

362

نور طبیعی، این اتاق را از روشنایی پر می کند و رنگ صورتی تمشکی را در امتداد اتاق منعکس می کند. زمانی که در دیوار آجری ،کتابخانه و شومینه تعبیه شود، به نقطه فوکوس تبدیل می شود.

363


مبل هایی که به هم شباهتی ندارند مثل چند تا صندلی و یک نیمکت صورتی رنگ در سالن غذاخوری نمای مدرنی ایجاد می کنند.

364

کاغذ دیواری خاکستری با طرح گل های صورتی برای اتاق خواب خانم ها طرح شیکی به نظر می رسد. مبلمان سیاه، سفید و خاکستری کنتراست زیبایی در کنار رنگ های روشن ایجاد می کند و کمک می کند تا فضا اشغال شده به نظر نرسد.

365

رنگ و طرح صورتی تمشکی به مبل راحتی جذابیت خاصی می دهد.

366

با اضافه کردن صندلی صورتی چرمی، این کتابخانه سبز رنگ که در دیوار کار شده، هارمونی خاصی با سایر وسایل جانبی و دکوراسیون داخلی اتاق پیدا می کند.

367

برای اتاق خواب دختر بچه، طرح های گلدار با رنگ های آبی، صورتی و سبز روی پرده ها و بالش ها، فضای شادی ایجاد می کند.

368

پیشنهاد می کنیم با کاغذ دیواری با طرح داخل تصویر، دور تا دور در ورودی را با رنگ صورتی بپوشانید. دکوراسیون سفید به شما اجازه می دهد تا ورودی منزل کاملا چشمگیر داشته باشید.

369

میز چوبی حکاکی شده که کنار تخت قرار گرفته، سابقا آبی بوده اما مالک منزل تصمیم گرفته آن را به رنگ مورد علاقه خود یعنی صورتی تغییر دهد.

370


در این اتاق پذیرایی، یک کاناپه فیروزه ای کنار پنجره قرار دارد. یک نیمکت با پارچه بنفش و طرح های الماس گونه با کاغذ دیواری صورتی تمشکی مکمل بی نظیری برای آن است.

371

یک اتاق پذیرایی مدرن برای سرو غذاهای دلپذیر  فضای دلچسبی ایجاد می کند. با ترکیب رنگ ها انرژی و زیبایی را خلق کنید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای