دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

خانه ای به سبک مدرسه

logo
Sakhtemoon
خانه ای به سبک مدرسه

این چیدمان باعث می شود تا کودک در هر دو فضا، یعنی خانه و مدرسه احساس راحتی داشته باشد.


اتاق نشیمن
وجود دیوار های انعطاف پذیر و جایگاه مخصوص کامپیوتر از ویژگی های مهم سبک مدرسه ای است. در سبک مدرسه به شیوه کلاس های درس جدید و امروزی، بیشتر از مواد براق و صیقلی چون استیل ضد زنگ و پلاستیک های براق و وسایل و مبلمان مدرن استفاده می شود. ترکیب رنگی نیز در هر دو نوع سنتی و مدرن سبک مدرسه ای مشترک و ثابت است.

دیوار ها به رنگ پوست تخم مرغی و از نوع رنگ روغنی نقاشی می شوند. انتخاب این نوع رنگ به دلیل نظافت سریع و آسان آن است. روی یک یا دو دیوار می توان نمایی از تخته سیاه را به وجود آورد و جایگاهی برای قرار دادن گچ ها زیر تخته سیاه بر دیوار نصب کرد که می توان از این جایگاه برای قرار دادن و به نمایش گذاشتن اشیاء و عناصر مختلف استفاده کرد. نقشه جغرافیایی در اندازه بزرگ بخرید و آن را با پونز یا چسب مخصوص کاغذ دیواری بر دیوار اتاق نشیمن نصب کنید.

غذا خوری
در فضای غذا خوری به سبک مدرسه ای از عنصر های سازمانی استفاده کنید. برای نمونه در اتاق غذا خوری، مواردی چون طبقه ها و قفسه های باز و همچنین گیره های آویز بر دیوار نصب کنید و اشیاء و عناصر جالب و ضروری را بر روی آن ها به نمایش بگذارید و در دسترس قرار دهید.

یک میز کوچک و چرخ دار را که طبقه دارد، به عنوان سطوح اضافی و میز کمکی کنار میز غذاخوری و همچنین فضای ذخیره سازی در اتاق غذاخوری قرار دهید. از میز و صندلی هایی به سبک میز و صندلی های کافه ها استفاده کنید و عصرانه و شام را در کنار خانواده دور این میز و صندلی ها سرو کنید.

اتاق خواب
رنگ های خنک با مایه ها و ثباتی عمیق تر می توانند اتاق خوابی آرامش بخش و ایده آل بسازند. برای آفریدن فضایی آرام و جوان برای اتاق خواب مدرسه ای خود، طیفی از رنگ های سبز، طوسی و آبی را برگزینید. دیوار ها را با رنگ روغنی به صورت ساده و مسطح نقاشی کنید. پوستر یا نقشه آموزشی را با کمک سنجاق بر دیوار اتاق خوابتان نصب کنید.

در اتاق خواب های بزرگتر نیز می توانید فضای خواب را با کمک یک پارتیشن یا پاراوان، از فضای مطالعه و انجام تکالیف خود جدا سازید.

جزئیات، تفاوت ها را می سازند.
برای اینکه سبک مدرسه ای در فضای مورد نظر برجسته تر و پر رنگ تر شود، می توانید از سطح درها نیز کمک بگیرید وبا تبدیل آنها به تخته سیاه حال و هوای فضا را بیشتر به کلاس درس نزدیک سازید. برای این کار باید سطح روی درها را با رنگی مات و سیاه نقاشی کرده و مقداری گچ را با دستمالی خشک روی آن بمالید و برای جذابیت بیشتر با گچ تخته سیاه روی آن چیزهایی بنویسید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای