دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های ابتکاری برای ایجاد اتاق های چندمنظوره

logo
Sakhtemoon
103

یکی از ساده ترین راه های حداکثر استفاده از یک فضای کوچک، هوشمندسازی اتاق ها است. از ایده های ما برای فضاهای چندمنظوره استفاده کنید تا از فضا استفاده بهینه ببرید.

 از اتاق غذاخوری به عنوان اتاق نشیمن استفاده کنید

از اتاق غذاخوری به عنوان اتاق نشیمن استفاده کنید

ازاتاق نهارخوری رسمی به ندرت استفاده می شود . ولی اگر از آن بعنوان محل کار مادر یا اتاق نشیمن کودکان استفاده شود ، پرکاربردتر خواهد بود . مبل تختواب شو، صندلی و امکانات برای ماندن مهمانان را فراهم می کند.

یک اتاق ، 4 عملکرد

یک اتاق ، 4 عملکرد

ازاین اتاق چندمنظوره به عنوان اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، سالن غذاخوری و دفترکار استفاده می شود. ( این توانمندی یک طرح خوب است ). دو قفسه کتاب پشت به هم، فضا را به راحتی از هم جدا می کنند، بدون اینکه ارتباط بین دو قسمت را قطع کنند.

تخت چندمنظوره

تخت چندمنظوره

اینجا هم یک دفتر کار خانگی است و هم یک اتاق مهمان. این نوع میزکار نه تنها قفسه های زیادی دارد بلکه دارای یک تخت اضافه مخفی هم می باشد

میز چندکاره

میز چندکاره

ترکیب این سالن و یک سالن ورزش راز ویژه ای دارد. یک میز کوتاه قهوه که با لمس یک دکمه در کف اتاق ناپدید می شود. با این راه، وقتی کار تمام می شود، به این ترتیب در هنگام تمرین، به هم ریختگی ناشی از مبلمان وجود نخواهد داشت.

راه حل های ابتکاری

راه حل های ابتکاری

گاهی اوقات باید راه حل های انحصاری برای فضاهای کوچک در اتاق را در نظر گرفت. بعنوان مثال تلویزیون را روی دیوار نصب کنید

109

هنر به شما کمک می کند تا اتاقی چند منظوره داشته باشید. در این تصویر، اتاق کار که با وسایل عتیقه پر شده ، متفاوت از بقیه ی فضاست

110

این اتاق کوچک به عنوان یک سالن غذاخوری، فضای استراحت و تفریح و میزکار است و یک کمد آن را تقریبا به یک فضای کار تبدیل کرده است.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای