دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ مناسب اتاق غذاخوری

logo
Sakhtemoon
انتخاب رنگ مناسب اتاق غذاخوری

یک کفپوش چوبی با تناژی گرم یا کفپوشی از جنس سنگ آهک با بافتی خام و یک پرده حریر با رنگ زنگاری روشن گزینه ای مناسب برای فضای غذاخوری خنثی هستند.


اتاق غذا خوری را معمولا با رنگ های قوی و تیره که با ماهیت کلاسیک و جنبه اجتماعی این فضا همخوانی دارد، دکوراسیون می کنند. با این حال انتخاب تم خنثی نیز می تواند ایده خوبی برای دکوراسیون غذاخوری باشد، زیرا خنثی بودن رنگ های محیط سبب می شود تمرکز بر روی غذا و گفت و گوی دور میز بیشتر شده و دکوراسیون میز و رنگ های به کار رفته در آن با جلا و جذابیت بیشتری به چشم بیاید.
غذا باید در فضای گرم و صمیمی صرف شود تا بیشترین لذت را به افراد بدهد. همچنین فضای غذاخوری باید فضایی گرم و مساعد برای یک گفت گوی صمیمانه و دوستانه دور میز باشد. از این رو نباید از رنگ های خنثی با ماهیت سرد در این فضا استفاده شود. رنگ هایی خنثی که در خود ته رنگی از زرد و صورتی دارند نسبت به آن هایی که در خود مقادیری طوسی و قهوه ای دارند رنگ های بهتری برای فضای غذا خوری هستند.
در یک غذا خوری خنثی آنچه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و سبب هر چه بهتر شدن جلوه رنگ های خنثی و حال و هوای فضا می شود، وجود مقدار زیادی نور طبیعی است. بنابراین اگر فضای غذاخوری شما دارای پنجره ای بزرگ و نور گیر است بهترین موقعیت را در اختیار دارید تا با انتخاب پرده ای مناسب و شفاف از جنس حریر، پوششی برای آن در نظر بگیرید که مانعی برای ورود نور طبیعی به داخل نباشد.
شمع ها نیز عناصر بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در جایگاه عنصر دکوراتیو مرکزی میز غذا خوری هستند که نور زیبای آن ها می تواند گرمای مطلوبی را به دکوراسیون خنثی در این فضا اضافه کند. 
برگرفته از مجله منزل

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای