دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

رنگ های پرطرفدار در سال 2017

logo
Sakhtemoon
1602

اتاق های پرنور همیشه پرطرفدار هستند و طبق نظر طراحان دکوراسیون، زرد خردلی روشن و تیره همه جا کارایی دارند. برای مبلمان و دیوارها و آشپزخانه می توان از این رنگ استفاده کرد.اتاق های پرنور همیشه پرطرفدار هستند و طبق نظر طراحان دکوراسیون، زرد خردلی روشن و تیره همه جا کارایی دارند. برای مبلمان و دیوارها و آشپزخانه می توان از این رنگ استفاده کرد.

1603

طرح و نمای زمردی کارآیی زیادی ندارد. رنگ آبی استفاده شده در مبلمان، یک رنگ مکمل است و از تاریخ برگرفته شده است.

1604

سبز به عنوان رنگ سال معرفی شد و این رنگ نه تنها برای نمای بیرونی بلکه برای نمای داخلی هم کارایی دارد. برای ورودی منزل هم، طراحان از رنگ سیب سبز استفاده کردند.

1605

اگر بیشتر به استایل قدیمی علاقمند هستید، رنگ سبز زیتونی مورد مناسبی است. البته غالبا در اولین برخورد ، سبز زیتونی تیره به نظر می رسد . اما این رنگ را دست کم نگیرید، چرا که این رنگ پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد و برای کتابخانه بسیار ایده آل است.

1606

اگر نور خورشید به سختی وارد منزل می شود و یا به عبارتی اتاق آفتاب گیر نیست، راه دیگری وجود دارد : اتاق را رنگ سفید بزنید تا روشن به نظر برسد. در این حالت دیگر لازم نیست که هر اتاق، یک پنجره داشته باشد. اگر یک پنجره در سالن غذاخوری وجود داشته باشد، کافی است.

1607

اگر دنبال طرحی خنثی در اتاق خود هستید، رنگ بژ را به شما پیشنهاد می کنیم. قبل از هر چیز به شما اطمینان خاطر می دهیم که بژ، رنگی آرام بخش است و تاثیرات درمانی دارد.

1608

رنگ سیاه همیشه در پس زمینه به کار می رود و فضا را تیره می کند. این اتاق با صندلی چرمی، طرحی مورد علاقه آقایان است.

1609

رنگ خاکستری از مجموعه رنگ هایی است که در سال 2017 بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

1610

آخرین پیشنهاد، رنگ سفید کلاسیک است که در تمام فضاها قابلیت کاربرد دارد. طراحان اروپایی، دیوار، سقف و حتی شومینه را رنگ سفید کلاسیک می زنند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای