دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

زیبا سازی سرویس بهداشتی با روش هایی جالب و کاربردی

زیبا سازی سرویس بهداشتی با روش هایی جالب و کاربردی

logo
Sakhtemoon
زیبا سازی سرویس بهداشتی با روش هایی جالب و کاربردی

برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی نیازی به هزینه های بالا نیست، بلکه می توانید با ایده هایی ساده و زیبا فضای آن را به بهترین وجه بیارایید.


این شما هستید که انتخاب می کنید دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی خانه تان چگونه باشد. در واقع سلیقه شماست که تعیین می کند یک سرویس بهداشتی معمولی و ساده داشته باشید یا فضایی که با ایده های خلاقانه زیبا تر شده است و توجه هر کسی را به خود جلب می کند تا سلیقه شما را مورد تحسین قرار دهد. زیبا بودن سرویس بهداشتی باعث القای بیش تر حس پاکیزگی هم می شود. به همین منظور مهم است که برخی از ایده های ساده را بدانید و برای داشتن دکوراسیونی زیبا تر از آن ها استفاده کنید. در این مقاله وبسایت ساختمون به طرح های جالب برای تزیین سرویس های بهداشتی پرداخته ایم.

شاید اولین راهی که به ذهن تان برسد برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، تعویض شیر آلات و یا روشویی و کاشی ها و سنگ ها باشد و از همان ابتدا قیدش را بزنید. اما واقعیت این است اگر چه این ایده تاثیر زیادی بر زیبایی خواهد داشت اما زمان بر بوده و هزینه بالایی به دنبال دارد به همین علت ممکن است برای هر کسی صرف هزینه این چنینی مقدور نباشد. پس بهتر است به سراغ راه های ساده تر و کم هزینه تر برویم که اجرای آن ها محتمل تر است.

6286

رنگ کردن کاشی های سرویس بهداشتی

اگر از کاشی های ساده سرویس بهداشتی خسته شده اید می توانید آن ها را رنگ کنید و کلا تم سرویس بهداشتی را تغییر دهید. این کار به نسبت تعویض کاشی ها راحت تر است. به موازات تغییر رنگ کاشی ها باید به فکر تغییر حوله و یا پرده کوچکی که احیانا در سرویس بهداشتی وجود دارد هم باشید. هماهنگ بودن رنگ وسایل با یکدیگر تاثیر زیادی روی نظر بیننده خواهد داشت. حتی خودتان هم از دیدن وسایل که هماهنگ با یکدیگر انتخاب شده اند احساس رضایت بیش تری خواهید داشت.

قرار دادن ابزار تزیینی در سرویس بهداشتی

برای تعریف ابزار و وسایل تزیینی نمی شود محدوده خاصی قائل شد. یک نفر به مجسمه های کوچک و بزرگ و دیگری به شمع و عود و این قبیل چیزها علاقه دارد. استفاده از ابزار تزیینی سلیقه ای است اما مثلا قرار دادن چند شمع بزرگ و کوچک ایده ای است که معمولا مورد استقبال قرار می گیرد. شمع های عطری علاوه بر زیبایی می توانند به خوشبو شدن فضا هم کمک کنند. خیلی از افراد یک یا دو تا از شیشه های عطر خود را هم در سرویس بهداشتی قرار می دهند.

اگر گلدان ها را بخواهیم جزء وسایل تزیینی به حساب بیاوریم باید این جا راجع به آن صحبت کنیم. در مورد گلدان های مصنوعی که تکلیف مشخص است، صرفا جنبه تزیینی دارند و در هر قسمتی از سرویس بهداشتی می توان قرارشان داد. اما در مورد گل های طبیعی علاوه بر تزیین و زیبایی، گیاهان به تصفیه هوا کمک می کنند و نکته دیگری که باید در مورد آن ها رعایت شود توجه به رسیدن نور کافی به آن هاست. لذا از قرار دادن گلدان های طبیعی در نقاط کم نور و تاریک خودداری کنید.

6285

آینه ها المانی جذاب در سرویس های بهداشتی

هر سرویس بهداشتی نیاز به یک آینه در اندازه مناسب دارد. ولی گاهی می توانید برای ایجاد طرح های خلاقانه و زیبا از چند آینه در ابعاد مختلف استفاده کنید. خصوصا آینه هایی که دارای قاب های زیبا هستند. آن ها را یا در کنار یکدیگر و یا جدا از هم قرار داده و به عنوان یک عنصر تزیینی رویشان حساب کنید.

زیبا سازی سرویس بهداشتی با آویز های حوله خلاقانه

برای فراهم کردن یک جای مناسب برای آویختن حوله ها راحت ترین و دم دستی ترین کار این است که یک آویز از بازار تهیه کنید و به دیوار سرویس بهداشتی نصب کنید. ولی پیشنهاد ما به شما این است که بی خودی این نیاز را با یک وسیله که در بازار وجود دارد حرام نکنید. کمی خلاقانه تر به آن نگاه کنید. به کمک یک نردبان قدیمی که به تازگی رنگ آمیزی شده و روی آن طرح های زیبا کشیده اید یک آویز حوله هیجان انگیز بسازید. یا مثلا صندلی های قدیمی که دیگر قابلیت استفاده ندارند و می شود از تخته چوب های شان استفاده کرد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید با وسایل قدیمی که در خانه دارید آویز حوله های عجیب و غریب و صد البته زیبا و خلاقانه بسازید.

حتی اگر یک آویز حوله ی ساده به دیوار نصب کرده اید و حوله تان را روی آن می اندازید دور و اطرافش را نقاشی کنید و یک طرح زیبا بکشید. مطمئن باشید اگر کمی سلیقه به خرج دهید نتیجه اش قابل قبول خواهد بود و بیش تر از قبل احساس رضایت خواهید داشت.

6287

رنگ کردن کمد های سرویس بهداشت

در همه سرویس بهداشتی ها دست کم یک کمد (هر چند کوچک) برای قرار دادن وسایل شخصی وجود دارد که می توانید با رنگ کردن آن تغییری قابل قبول در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تان ایجاد کنید.

قرار نیست همه ایده های ذکر شده را با هم پیاده کنید که کارتان سخت شود. کافی است هر از چند گاهی یکی از این ایده ها را اجرایی کنید یا حتی خودتان ایده های جدید پیدا کنید و به دنبال به روز کردن دکوراسیون باشد. اصلا به این فکر نکنید که در طول روز مدت زمان کوتاهی در سرویس های بهداشتی سپری می شود. به هر حال این قسمت هم به عنوان جزیی از خانه باید مدام مورد رصد قرار گیرد و سعی کنید به روز و زیبا نگه اش دارید.

وبسایت ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و تغییرات ساختمان ها یکی از مراجع مفید در حیطه ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در ساختمان خود پیش از هر کاری به وبسایت ساختمون سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از محصولات آن مانند ساندویچ پنل ها، سقف های کاذب، مدل های مختلف کفپوش اپوکسی، پنجره دوجداره UPVC، کرکره های برقی و موارد دیگر دیدن فرمایید.

6288
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
دیدگاه ها و سوالات
avatar
knh ۱۶-۱۰-۹۸ ساعت ۱۴:۴

سلام من ی محصولی رو توی الگانته کابین دیدم که توی مقالتون ندیدم اشاره کرده باشین بهش به اسم آیینه باکس می‌خواستم بدونم خرید آیینه باکس چه فرقی با آیینه متفاوت که اینجا بهش اشاره کردید داره

ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
۵ امتیاز از ۱ رای