دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

راهنمای انتخاب رنگ اتاق ها

logo
Sakhtemoon

انتخاب رنگی که برای فضای مورد نظر شما مناسب باشد و همچنین با شخصیت شما نیز هم خوانی و تناسب داشته باشد به مقدار زیادی می تواند در داشتن دکوراسیونی ایده آل و کامل موثر واقع شود. با خواندن این نکات مختصر در اتخاذ تصمیم نهایی مصمم شوید

237

اتاق نشیمن و غذا خوری

این فضاهای کاربردی جزو فضاهایی هستند که ذهنیت افراد را نسبت به دکوراسیون کل خانه شکل می دهند. برای این فضاها از رنگ های خنثی و پاستل برای دیوارها استفاده کنید تا مبلمان و اثاثیه موجود در فضا برجسته تر جلوه کند و به چشم بیاید.

238

 اتاق خواب

اتاق خواب خود را با رنگ های قرمز و آبی با تناژهای مختلف بیارایید. این رنگ ها می توانند گرما و راحتی دلنشینی را برای دکوراسیون اتاق خواب شما به وجود آورد و احساسی خوشایند و دلپذیر را حتی در روزهای غمگین و گرفته به وجود آورد. همچنین می توانید از رنگ های روشنی مانند نارنجی و زرد در اتاق خواب خود استفاده کنید که هم گرم است و هم نشاط آور.

239

 اتاق کودک

برای اتاق کودک رنگ های شاد و سرگرم کننده مناسب هستند. همچنین فراموش نکنید که برای اتاق کودک باید رنگی فاقد مواد شیمیایی، مقاوم در برابر لکه و قابل شست و شو انتخاب شود.

240

آشپزخانه

بهترین انتخاب ها برای این فضا رنگ های سفید، آبی و زرد ملایم است. زیرا این رنگ ها قدرت زیادی در القای وسعت و احساس طراوت دارند. برای آشپزخانه نیز به دنبال رنگی ضد لک و کاملا قابل شست و شو باشید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای