دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده هایی برای استفاده از مصالح طبیعی و صنایع دستی در خانه های سازگار با محیط زیست

logo
Sakhtemoon
1653


ایجاد یک دکوراسیون داخلی خلاقانه با استفاده از مصالح طبیعی بسیار مطلوب است. در ادامه ایده های خلاقانه ای از ترکیب مصالح طبیعی با طراحی های مد روز ارائه شده است. این ایده ها جهت ارائه طرح های دکوراسیون داخلی زیبا، سالم و سازگار با محیط زیست، بسیار مفید خواهند بود.


دکوراسیون داخلی با مصالح طبیعی، سازگار با محیط زیست و صنایع دستی، جالب و منحصر به فرد به نظر می رسد. این مصالح فضای داخلی زیبا و دلنشینی را فراهم می کنند. پوست و شاخه درختان، میوه درختان بلوط و کاج، انواع برگ ها و دانه ها، سنگریزه ها و صدف های دریایی، گل های خشک و تکه های چوب درختان، مصالح مناسبی برای دکوراسیونهای داخلی سازگار با محیط زیست می باشند. از فواید استفاده از مصالح طبیعی و سازگار با محیط زیست، رشد سطح سلامتی جسمانی و روحی انسان است.

دکوراسیون داخلی مدرن با مصالح طبیعی

دکوراسیون داخلی مدرن با مصالح طبیعی

مصالح طبیعی جذاب به نظر می رسند و ترکیب آنها با یکدیگر، دکوراسیون شگفت آوری را فراهم می کند.  جهت خلق لوازم و اسباب منحصربه فرد می توان پوست و شاخه درختان، میوه درختان بلوط و کاج، انواع برگ ها و دانه ها، سنگریزه ها و صدف های دریایی، گل های خشک و تکه های چوب درختان را با سایر کارهای چوبی و شیشه ای، سرامیک و سنگ، فلز و الیاف طبیعی ترکیب کرد.از این موارد می توان برای ایجاد یک میز یا صندلی قهوه خوری، قاب آینه، قفسه کتاب های منحصر به فرد و ... استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی مدرن با مصالح طبیعی

دکوراسیون داخلی مدرن با مصالح طبیعی


از کُنده درخت می توان به عنوان میز، عسلی یا صندلی استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای ساخت لوازم تزیینی در آشپزخانه یا تزیین دیوارهای خالی استفاده کرد. شاخه درختان، میوه درختان بلوط و کاج، انواع برگ ها و دانه ها، سنگریزه ها و صدف های دریایی، گل های خشک، تکه های چوب درختان، شن و ماسه و حتی غذای خشک مصالح مناسبی برای تزیین میزها هستند.
گیاه بامبو مصالح بسیار پایدار و مناسبی است که می توان از آن برای طراحی دیوارهای جداکننده استفاده کرد. استفاده از نمدهای پشمی و چرم برای ساخت لوازم دست ساز نیز زیبا و جالب است.

1658

زیرقابلمه ای با استفاده از سنگریزه

1660

تزیین شمع با استفاده از ساقه های باریک درختان

1661

استفاده از ساقه درختان در تزیینات

1662

استفاده از انواع صدف در تزییات

1663

استفاده از ساقه های باریک درختان برای زیرلیوانی

1664

استفاده از تخته چوبی برای تزییات

1665

استفاده از ساقه درخت برای آویزان کردن وسایل

1666

استفاده از ساقه درختان به عنوان نرده راه پله

1667

استفاده از بلوط در ساخت تابلوی تزیینی

1668

ساخت تابلو با استفاده از ساقه درختان

1669

ساخت تابلو با استفاده از شاخه درختان

1670

استفاده از ساقه درخت به عنوان آویز چراغ

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای