دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

راهکارهایی برای استفاده از فضای داخل مبلمان

logo
Sakhtemoon
راهکارهایی برای استفاده از فضای داخل مبلمان

وقتی که یک کمد نمی تواند تمام لباس ها، کفش و اسباب بازی ها را در خود جای بدهد و همه آنها در اتاق کودک انباشته شده، شما به راه حل هایی برای مرتب کردن وسایل خود نیاز دارید تا در استفاده از فضا صرفه جویی شود و برای کتاب و کفش و اسباب بازی و لباس بچه ها جای کافی داشته باشید.


631

جاکفشی های امروزی، همان طور که در تصویر می بینید، فضا و شیوه های نوینی برای مرتب کردن کفش را در راهرو یا ورودی به شما می دهند. هر طبقه، در واقع دو جا برای کفش ها ایجاد می کند و هر طبقه شش جفت کفش را در خود جای می دهد.

632

برای یک سوییت کوچک، یک کاناپه تخت خوابشو با چرم مصنوعی ایده آل است. یک میز کوچک متحرک برای سرو نوشیدنی ها گزینه مناسبی است. این کاناپه برای قراردادن بالش و چرت زدن سرظهر مورد مناسبی است.

633

هر آنچه را برای سرگرمی نیاز است، در تراس قرار دهید و از میز سرو نوشیدنی هم استفاده کنید. این میز، کار دست است و فضای کوچکی برای نگهداری میوه و نوشیدنی های خنک است.

634

طرح چند منظوره ای که در تصویر می بینید، به عنوان صندلی و میز کوتاه، کنار ورودی اتاق یا سالن قرار می گیرد. جایی هم برای نگهداری وسایل مثل عینک در نظر گرفته شده است.

635

مرتب کردن وسایل حمام های امروزی معمولا یک چالش است. در گونه های جدید وسایل حمام، این روشویی شیک را با دیزاین جدید و طبقات باز در کناره ها می بینیم. به گونه ای که شما وسیله ای زیبا برای نگهداری وسایل مورد نیاز در اختیار دارید.

636

میزی انعطاف پذیر که امکان مرتب کردن وسایل را به شما می دهد. از این میز می توان میز پذیرایی و یا به عنوان میزی کوتاه استفاده کرد. سه کشو جا دارد، طرحی بسیار ساده است و پایه های سفید با نمایی زیبا دارد.

637

سبدها وسیله مناسبی برای نگهداری وسایل مورد نیاز شما هستند. یک میز چوبی کوتاه، سه تا سبد را در خود جای می دهد و به همراه یک کشو جای مناسبی برای کتاب، مجله و کنترل تلوزیون است.

638

زمانی که فضای محدودی دارید، به مبلمانی نیاز دارید که فضای دوچندان در اختیار شما می گذارد. میز داخل تصویر، کار دست است. دو طبقه دارد و جای مناسبی برای نگهداری لیوان و بطری است.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای