دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

از فضاها با قفسه بندی خلاقانه استفاده کنید

logo
Sakhtemoon
از فضاها با قفسه بندی خلاقانه استفاده کنید

از هر سانتیمتر از فضا استفاده کنید. با مرتب کردن وسایل ، دکوراسیون را بهبود دهید


از هر سانتیمتر از فضا استفاده کنید.  با مرتب کردن وسایل ، دکوراسیون را بهبود دهید

14

زیر پله مکان مناسبی برای اضافه کردن قفسه بندی است. قسمتهای بلا استفاده  خانه می توانند فضاهای مناسبی برای نگهداری وسایل باشند. طبقات برای اینکه زیر شیب پله صاف قرار بگیرند باید به درستی برش بخورند .

15

یک میز کار زیر قفسه های بین دیوارهای مجاور قرار دهید و  بهترین استفاده را از فضای کار خود ببرید. قفسه ها فضای مورد نیاز شما را فراهم می کند و میز کار هم فضای قابل توجهی در اختیار شما قرار می دهد.

16

با ایجاد قفسه دراطراف ستون داخل آشپزخانه ، ضمن زیبا ساختن محیط ، فضای کافی جهت گذاشتن وسایل ایجاد کنید .

 استفاده چند منظوره از فضا

استفاده چند منظوره از فضا

در یک اتاق خواب کوچک، از یک تخت بازشونده استفاده کنید تا چندین امکان برای شما فراهم شود. وقتی تخت بالا است، دیواری پر از قفسه خواهید داشت و زمانی که باز است، تختی تاشو است که جایی برای خواب و استراحت  فراهم می کند.

استفاده از گوشه بلا استفاده اتاق بعنوان میز کار

استفاده از گوشه بلا استفاده اتاق بعنوان میز کار

گوشه ای از اتاق را که بلااستفاده و بی فایده است با کمی تغییرات به میز کارو فضایی برای وسایل اضافی تبدیل کنید. قفسه هایی با سایز دلخواه زیر سقف نصب کنید و آن گوشه را به دفتر کار تبدیل کنید.

قفسه گوشه

قفسه گوشه

آشپزخانه به فضای زیادی برای نگهداری وسایل نیاز دارد، بنابراین از تمام گوشه ها وفضاها با نصب قفسه های عمودی استفاده کنید . در اینصورت فضای بیشتری برای کتاب آشپزی و ادویه ها کنار آشپزخانه فراهم می شود.

تختخواب های کوچک مفید هستند .

تختخواب های کوچک مفید هستند .

تختخوابی که متناسب با سلیقه شما ساخته شود راه حل مناسبی برای مرتب کردن اسباب بازی ها و کتابهای بچه هاست. از قسمت انتهای تخت می توان هم به عنوان تاج تخت استفاده کرد و هم بعنوان قفسه برای گذاشتن وسایل.

استفاده از کمد دیواری

استفاده از کمد دیواری

کمد دیواری را با یک پروژه ساده خلاقانه به دفتر کار شخصی تبدیل کنید. پشت دیوار را با کاغذ دیواری زیبا بپوشانید و قفسه بندی متناسب با سلیقه خود نصب کنید. دفتر کار جدید هیچ فضایی اشغال نمی کند و به شما فرصت می دهد تا کارتان را مخفیانه انجام دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای