دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

طناب کنفی متریال خاص برای استفاده در دکوراسیون داخلی

طناب کنفی متریال خاص برای استفاده در دکوراسیون داخلی

logo
Sakhtemoon
طناب کنفی متریال خاص برای استفاده در دکوراسیون داخلی

طناب کنفی متریالی خاص و جذاب برای تزیین دکوراسیون داخلی است که رنگ های مختلفی دارد. مهم ترین مزیت این متریال پر کاربرد، قیمت مناسب آن است.


استفاده از وسایل تزیینی که در بازار عرضه می شود یکی از ساده ترین راه ها برای تزیین و آراستن دکوراسیون داخلی منزل است. طراحی دکوراسیون داخلی کار آسان و راحتی می شود وقتی که همه ابزار و لوازم را حاضر و آماده تهیه کنیم. اما در این میان افراد با سلیقه ای هستند که سعی می کنند با کمترین امکانات و در دسترس ترین متریال و موادی که دارند زیبایی های خارق العاده و جدیدی را ایجاد کنند. حتما شما هم از دیدن برخی وسایل دست ساز در خانه افراد با سلیقه جا خورده اید. وسایلی که وقتی می بینیم با خودمان می گوییم چه طور به ذهن ما نرسیده که از ابزار آلات ساده این طور خلاقانه استفاده کنیم و زیبایی بیافرینیم. کافی است کمی فکر کنید و از داشته های تان به نحو احسن استفاده کنید آن وقت متوجه خواهید شد که هر کسی می تواند وسایل زیبا و تزیینی خلق کند و چه چیز بهتر از این که تزیین خانه با وسایلی باشد که خودمان آن ها را ساخته ایم. در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی یک متریال خیلی ساده پرداخته ایم و استفاده های زیادی که می توانیم از ان داشته باشیم. طناب های کنفی معمولا در دکوراسیون داخلی کافه ها کاربرد زیادی دارند. اما اگر با نگاه خریدارانه به آن نگاه کنیم می توانیم در طراحی داخلی منزل هم به بهترین شکل مورد استفاده قرارش دهیم.

6888

استفاده از طناب های کنفی برای پوشاندن ظروف قدیمی

در همه خانه ها، کاسه ها و گلدان هایی وجود دارد که سال ها است از رده خارج شده اند و در گوشه ای از انباری و یا کابینت خانه خاک می خورند. می توانید با استفاده از طناب های کنفی این ظروف را به طور کامل بپوشانید و به عنوان یک وسیله جدید دوباره در دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده کنید. پارتیشن ها نقش اساسی را در خانه‌های مدرن ایفا می کنند.

پارتیشن های جدا کننده از جنس طناب کنفی

خوبی طناب های کنفی این است که به دلیل زیبایی خاصی که دارند برای اکثر دکوراسیون های داخلی مناسب هستند و با وسایل زیادی هماهنگ می شوند. از کنار هم قرار دادن طناب ها می توانید پارتیشن هایی از این جنس برای جدا کردن قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی خانه بسازید. هم چنین از این طناب های کنفی می توان برای وصل کردن تخته ها به یکدیگر و ساختن قفسه های چوبی و کتاب خانه هم استفاده کرد.

6889

جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی با قالیچه، پادری از جنس طناب کنفی

برای ساختن قالیچه و پادری باید از طناب های کنفی که قطر بزرگ دارند استفاده کنید. می توانید از طرح تار و پود و یا ساده برای طراحی قالیچه مورد نظرتان استفاده کنید. اگر اندکی حوصله به خرج دهید به این نتیجه خواهید رسید که برای رویه بالش برخی صندلی ها هم که رویه شان کهنه شده است از طناب های کنفی کمک بگیرید. برای ساختن قالیچه ها معمولا طناب را به طور مارپیچ دور خودش می پیچند و با استفاده از چسب محکم می کنند. البته حتما باید این کار روی یک سطح دایره ای شکل که از پیش آماده شده است انجام شود.

آباژور و لوستر

به جای این که آباژور های قدیمی و ساده خانه را دور بیندازید و به فکر خریدن یک آباژور گران قیمت باشید، با استفاده از طناب های کنفی یک آباژور خلاقانه ایجاد کنید که هماهنگ با مبلمان چوبی است. برای ساختن حباب لوستر ها هم استفاده از طناب های کنفی نازک و زیبا ایده بسیار خوبی خواهد بود و زیبای خاص و چشم گیری برای دکوراسیون داخلی خانه شما به ارمغان می آورد.

6890

زیبا سازی طراحی داخل با قاب های تزیینی کنفی

اشکال مختلف و متنوعی که دوست دارید روی مقوا ایجاد کنید و با کمک طناب های کنفی سطح آن ها را به خوبی بپوشانید. این اشکال برای نصب روی دیوار مناسب خواهند بود. این ایده برای تزیین دکوراسیون داخلی اتاق کودکان خیلی به کارتان خواهد آمد. برای تزیین آینه های قدیمی هم حتما طناب های کنفی را امتحان کنید زیرا به طور کلی تغییری اساسی ایجاد خواهد شد که حتما توجه تان را جلب خواهد کرد.

طناب های کنفی در رنگ ها و اندازه های مختلف

خوبی طناب های کنفی این است که در قطر های متفاوت تولید می شوند و شما می توانید بسته به نیاز خود از بین آن ها انتخاب کنید. اگر چه طناب های کنفی خردلی رنگ بیش تر از رنگ های دیگر مورد توجه هستند و در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده شده اند ولی این طناب های کنفی رنگ های شاد و متنوعی دارند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. مثلا رنگ هایی که در اتاق کودکان مورد استفاده قرار می گیرد باید رنگ های زنده و شاد باشد تا دکوراسیون داخلی فضا را زیباتر کند و مناسب با روحیات کودکانه باشد.

6891

طناب های کنفی استفاده های خیلی زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارند که در این مقاله به موارد اندکی اشاره شد. اگر شما هم به استفاده از طناب های کنفی فکر کنید یقینا ایده های جذاب و جالب تری را خواهید یافت. همیشه برای تزیین خانه به صرف هزینه های گزاف نیاز نیست. گاه می توانیم با استفاده از مواد و متریال های موجود و ارزان قیمت طراحی های منحصر به فردی داشته باشیم.

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پرده ها، شومینه های فانتزی و مدرن، پنجره های دوجداره و سه جداره، ساندویچ پنل ها، کفپوش های گوناگون (کفپوش اپوکسی، لمینت، پارکت و....)، پله گرد ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

6892
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
دیدگاه ها و سوالات
avatar
مریم ۱۶-۱۱-۹۸ ساعت ۱۹:۴۰

سلام لطفا آدرس بدین خیلی دنبال طناب کنفی گشتم

ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
۵ امتیاز از ۱ رای