دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده هایی برای استفاده از دیوارهای چوبی

logo
Sakhtemoon
ایده هایی برای استفاده از دیوارهای چوبی

چوب جزو مصالحی است که بیشترین استفاده را در بسیاری از صنایع دارد. همچنین چوب جزو مصالح اصلی در طراحی داخلی منازل محسوب می شود. با وجود اینکه استفاده از اسباب و وسایل چوبی در منازل بسیار متداول است، اما معمولا با دیدن یک دیوار چوبی در خانه غافلگیر می شویم. استفاده از دیوار چوبی در خانه ظاهر دراماتیکی به فضای داخلی می دهد و حال و هوای خانه را تغییر می دهد. در ادامه ایده هایی برای استفاده از دیوارهای چوبی در منازل ارائه شده است.


استفاده دیوار چوبی در اتاق کودکان

استفاده از یک دیوار چوبی در اتاق کودکان، حال و هوای خوبی به محیط می دهد. در نتیجه مادر و کودک احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهند داشت.

1921

استفاده از دیوار چوبی در اتاق خواب

استفاده از دیوار چوبی به عنوان دیوار پشت تخت ایده بسیار خوبی است که ظاهر دلچسب و آرامبخشی به اتاق می بخشد.

1923
1924

دیوار چوبی سه بعدی

با توجه به اینکه مصالح چوبی را به راحتی می توان حالت داد، طرح های دیوار چوبی سه بعدی متنوع و زیبایی را می توان ارائه کرد (بخصوص اگرطرح مورد نظر در کل دیوار اجرا گردد).

1926

قاب چوبی با طرح کوهستان

استفاده از قاب های چوبی با طرح کوهستان برای تزیین دیوارها ایده بسیار خوبی است. اگر پشت آن از نورپردازی استفاده شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.

1928
1929

استفاده از نوارهای چوبی بر روی دیوار

اگر به دنبال دکوراسیون چوبی جالب برای منزلتان هستید، استفاده از نوارهای چوبی بر روی دیوار ایده بسیار خوبی خواهد بود. این استایل برای هر گونه فضای داخلی مناسب است. در عکس های پیش رو، از این طرح در اتاق کودک و یک اتاق ناهارخوری استفاده شده است.

1931
1932
1933

استفاده از دیوار چوبی در اتاق نشیمن

استفاده از دیوار چوبی در اتاق نشیمن جلوه زیبایی به آن می بخشد.

1935
1936
1937
1938
1939
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای