دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

رنگ های رویایی برای اتاق خواب

logo
Sakhtemoon
رنگ های رویایی برای اتاق خواب

تضاد رنگ بالا، بدون این که هارمونی را از بین ببرد، منجر به حس بصری خیلی عالی می شود. در این اتاق خواب زیبا از رنگ های متضاد آبی و نارنجی مکررا در روتختی، بالش ها و فرش استفاده شده است.


312

در این اتاق خواب مدرن، تمرکز بر دو رنگ خاکستری و سفید در تنالیته های مختلف منجر به ایجاد حس راحتی و آرامش شده است. استفاده از بافت های مختلف آن را زیباتر کرده و وجود گلهای تازه به آن حس زندگی و لطافت به آن داده است.

313

نگران رنگ های تیره نباشید. این رنگ ها، درصورتی که در ترکیب مناسب به کار روند، می توانند بسیار جذاب و آرامش بخش باشند. در این اتاق خواب، طراح از پرده ابریشمی و چراغ خواب های قرمز رنگ در کنار  پارچه های به رنگ خنثی استفاده کرده است. طرح گورخری پارچه نیمکت نیز باعث ایجاد کمی هوس درمحیط اتاق شده است.

314

در این طرح، ترکیب رنگ آبی دیوار و مبلمان تیره، مجموعه گرم و آرامش بخشی را ایجاد کرده است. ترکیب دیوارهای آبی، پرده های قهوه ای رنگ و کفپوش براق با فرشهای سفید، حس مردانه و زنانه کم نظیری را القا می کند.

315

استفاده از تنالیته سفید در این اتاق ، القاکننده یک محیط امن است. نیمکت های طرح پوست حیوان نیز جالب هستند.

316

در این طرح، به جای استفاده از پرده طرح دار و فرش بژ، سعی شده که روی رنگ روتختی و دیوارها تاکید شود.  ترکیب ارغوانی تیره و روشن، این محیط را تازه و لذتبخش کرده است.

317

دراین طرح، سعی شده است که با استفاده از المانهای طبیعی و طرح روتختی الهام گرفته از طبیعت،  فضای بیرون در داخل اتاق خواب القا شود. طیف رنگ خنثای اتاق به شخص حس محیطی آرامش بخش و صلح آمیز را می دهد.

318

استفاده از کمد پاتختی متالیک و بالاسری پارچه ای طرحدار، علاوه برعملکرد خانوادگی آن، به این تخت جلوه خاصی داده است.

319

دراین اتاق، با توجه به اینکه فرش و تابلو از قبل موجود بوده است، لذا طراح از رنگ سبز دریایی خاصی برای سقف و سایر قسمت های اطاق بهره گرفته است. این رنگ مکمل جلوه ویژه ای توام با آرامش به اتاق داده است.

320

یک چراغ آویز طلایی به سبک زیبایی تختخواب طلایی و آبی و روتختی سفید را روشن می کند. دیوارهای آبی دودی و بالاسری تخت ابریشمی نیز جلوه خاصی به این اتاق زیبا داده اند.

321

رنگ طلایی این اتاق همراه با منظره زیبای بیرون، احساس ویژه ای را به این اتاق بخشیده است. زیاد بودن تعداد بالش ها روشی ابتکاری برای استفاده از بافت های مختلف در روتختی است.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای