دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

logo
Sakhtemoon
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

اکثر ما انسان ها به دلیل حس دلبازی ای که از رنگ سفید دریافت می کنیم و یا عادتی که به استفاده همیشگی این رنگ در خانه هایمان داریم، تمایل زیادی در استفاده از آن داریم. غافل از اینکه همین رنگ می تواند اصلی ترین دلیل در یکنواختی و کسالت آور شدن محیط خانه شود.


یکی از بهترین رنگ‌های جایگزین سفید، رنگ کرم است که از نظر روحی می‌تواند افراد علاقه‌مند به رنگ سفید را قانع کند. رنگ کرم به دلیل اینکه، درخشندگی رنگ سفید را ندارد و مقداری چرک‌تاب است، می تواند با تمام رنگ‌ها هارمونی زیبا و موزونی ایجاد کند.

این رنگ با تمام رنگ‌ها هارمونی و ریتم بسیار جذابی می سازد، تنها رنگ زرد است که با رنگ کرم سازگاری ندارد و ترکیب ناهمگونی بوجود می آورد.

یکی از مهم‌ترین فضاهایی که باید به نحوه رنگ‌بندی آن دقت کرد اتاق خواب است. اگر می‌خواهید از رنگ کرم در فضای اتاق خواب استفاده کنید، می‌توانید آن را در کنار رنگ‌های آبی، شکلاتی و نسکافه‌ای قرار دهید تا از زیبایی این ترکیب رنگی لذت ببرید.

به عنوان مثال اگر دیوارهای اتاق خواب شما کرم است، روتختی و ملحفه تخت خود را از ترکیب دو رنگ آبی و سفید راه راه انتخاب کنید. بر روی تخت بالشتک‌های کرم رنگ بگذارید و پرده‌ها را به رنگ ترکیبی نسکافه‌ای و کرم (راه‌راه و...) انتخاب کنید.

عمومی‌ترین مکان در هر منزلی اتاق پذیرایی آن است، پس باید به شکل قابل توجهی از نظر رنگ‌بندی طراحی شود تا مکان گرم و جذابی برای میهمان‌ها به نظر بیاید. اگر دیوارهای اتاق پذیرایی شما به رنگ کرم است می‌توانید پارچه مبلمان خود را کرم رنگ کنید و در روی آن ازکوسن‌های بنفش استفاده کنید. این فضا را با فرشی کرم رنگ بپوشانید و از پرده‌هایی با دو رنگ تلفیقی بنفش و سبز در طرح‌های مختلف (چهارخانه، راه‌راه و...) استفاده کنید.

به دلیل خنثی بودن، رنگ کرم می تواند به عنوان رنگ اصلی در همه فضاها استفاده ‌شود؛ در سرویس‌های بهداشتی نیز می‌توانید در مقابل رنگ کرم کاشی‌ها و تمامی وسایل دستشویی، از سرامیک‌های متنوع و طرح‌دار (شطرنجی، راه‌راه و...) و دو رنگ سفید و مشکی بهره بگیرید و از حوله‌های با رنگ های گرم (نارنجی و قرمز) استفاده کنید.

رنگ کرم استثنا است و در ترکیب با تمام رنگ ها همنشینی جالبی بوجود می آورد، ولی اگر دوست داشته باشید می توانید رنگ‌ها را به طور تک استفاده کنید اما همنشینی رنگ‌ها فضایتان را جذاب‌تر می‌کند .

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای