دسته بندی ها

روکوب درب ضد سرقت

فروشندگان و مجریان روکوب درب ضد سرقت

  • تولیدکننده انواع درب های چوبی ساختمان با کلاف چوب روس و پنجره ای هانیکام در تعداد بالا دربهای hdf دوقاب
    آدرس: خ آیت الله سعیدی
  • (۰۹۱۲۳۰۷۴۳۹۷) تولید کننده انواع درب های ضدسرقت داخلی چوبی درب HDF . درب MDF درب . ABS درب HPL و تمام چوب روسی با طرح CNC. درب تمام چوب حالت خور و سنتی و تمام چوب ضدحریق یا دودبند
    آدرس: جاده ساوه
  • تولید کننده انواع درب های لابی، ضد سرقت، ضد حریق و داخلی
    آدرس: ایران

راهنمای خرید انواع روکوب درب ضد سرقت

این روزها با توجه به افزایش روش های سرقت و باز کردن راحت قفل ها، استفاده از درب ضد سرقت در بخش های مختلف ساختمان امری لازم و ضروری است تا ضرر های مالی ناشی از سرقت به حداقل برسند. یکی از مواردی که در زمان خرید درب ضد سرقت با آن مواجه خواهید شد، روکوب درب می باشد که باید آن را خریداری نمایید.

اگر نسبت به روکوب درب ضد سرقت چندان آگاهی ندارید، در این بخش که یک راهنمای خرید انواع روکوب درب ضد سرقت است، با ما همراه باشید.

تعریفی از درب ضد سرقت

همان طور که از نام درب ضد سرقت پیداست، یک درب با ایمنی بالا می باشد که از ورود سارقان و افراد ناشناس به بخش های مختلف ساختمان جلوگیری می کند. در ساختار این درب ها از موادی استفاده می شود که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و به راحتی شکسته نمی شوند.

یکی از بارزترین ویژگی های درب ضد سرقت، مجهز بودن به قفل های چند زبانه است که با هر کلیدی باز نخواهند شد و ایمنی بسیار بالایی دارا می باشند. این درب ها که در برابر صدا، حریق، گرما و سرما عایق هستند، در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند.

کشورهای مختلفی چون چین، ایران، ترکیه ایتالیا و ... در تولید درب ضد سرقت فعالیت دارند که درب ها را از جنس های مختلفی چون فلز، شیشه، چوب، کامپوزیت و ... می سازند.

شما متناسب با آنچه که در نظر دارید، می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را خریداری نمایید. با مراجعه به فروشگاه ها می توانید انواع درب ضد سرقت را مشاهده و یکی را خریداری نمایید.

روکوب درب ضد سرقت چیست؟

خرید درب ضد سرقت با خرید روکوب نیز همراه است و جزء جدایی ناپذیر آن به حساب می آید. روکوب درب ضد سرقت از جنس های مختلفی ساخته می شود که در بالا بردن ایمنی درب ضد سرقت نقش ندارند بلکه برای افزایش زیبایی چهار چوب درب مورد استفاده قرار می گیرد. روکوب ها را به شکل ال طراحی کرده اند و باید آن ها را بر روی چهارچوب نصب کنید.

پس به طور کلی می توان گفت، روکوب درب ضد سرقت تنها یک پوشش است که می تواند نمای چهار چوب درب و در نهایت خود درب را زیبا کند. تنوع رنگ در روکوب ها سبب همخوانی آن با دکوراسیون می شود و می توانید چهار چوب ها را بیش از پیش با فضای داخلی ساختمان هماهنگ کنید.

استفاده از روکوب برای چهار چوب های فلزی می باشد که می توانید آن را برای انواع چهار چوب فلزی فرانسوی، ساده و ... استفاده نمایید.

معرفی انواع روکوب درب ضد سرقت

روکوب را از جنس های مختلفی می سازند که هر کسی مطابق با سلیقه خود می تواند آن را انتخاب نماید. روکوب درب ضد سرقت را از جنس های زیر می سازند:

  1. روکوب از جنس mdf با روکش چوبی: روی این نوع از روکوب ها را با روکش های چوبی می پوشانند. این روکش های چوبی طبیعی می تواند راش، بلوط و ... باشد.
  2. روکوب mdf با روکش پی وی سی: در این نوع از روکوب ها از پی وی سی استفاده شده است که تنوع رنگ در آن ها زیاد است.

دلیل استفاده از روکوب درب ضد سرقت چیست؟

حال که با تعریف روکوب درب ضد سرقت آشنا شدید، نوبت به معرفی دلایل استفاده از روکوب رسیده است. استفاده از روکوب درب ضد سرقت بیشتر در زمان تعویض درب های معمولی با درب های ضد سرقت لازم و ضروری است چرا که در اثر تعویض درب، چهار چوب و دیوارهای اطراف آسیب می بینند که با استفاده از روکوب درب ضد سرقت می توان نشانه های تخریب بر روی چهارچوب و دیوار اطراف آن را از بین برد.

استفاده از روکوب درب ضد سرقت باید بعد از نصب درب اتفاق بیافتد تا به طور کامل همه جاهای آسیب دیده را بپوشاند و زیبایی درب و چهارچوب را چند برابر کند. البته روکوب درب را می توانید با درب ضد سرقت ست کنید تا نمای درب بیشتر به چشم بیاید و بین آن ها همخوانی وجود داشته باشد.

مزایای روکوب درب ضد سرقت چیست؟

استفاده از روکوب درب ضد سرقت به شیک شدن درب بسیار کمک می کند و معمولا در سالن های مجلل از آن استفاده می کنند. اگر قصد خرید روکوب درب ضد سرقت را دارید، باید مزایای آن را بشناسید که مهم ترین های آن عبارتند از:

  • روکوب درب ضد سرقت از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار است که می توان آن را با هر دکوراسیونی ست کرد و بین درب و چهارچوب هماهنگی ایجاد کرد.
  • استفاده از آن در همه جا امکان پذیر است و می توان در سالن ها، ورودی و ... آن را به کار برد.
  • دارای قیمت مناسبی است که برای برطرف نمودن ایرادات اطراف چهارچوب بهترین گزینه به حساب می آید و مقرون به صرفه می باشد.
  • به راحتی نصب می شود و زمان زیادی برای نصب لازم ندارد.
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون