دسته بندی ها

درب ضد سرقت لوکس | قیمت انواع درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

فروشندگان و مجریان درب ضد سرقت لوکس

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت لوکس

روش های متنوع و مختلفی برای افزایش میزان امنیت محیط منزل و یا محیط کار وجود دارد که یکی از ابتدایی ترین این روش ها، استفاده از درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت به دلیل برخورداری از ساختار و ویژگی های خاصی که در آن قرار دارد به منظور افزایش میزان امنیت و مقاومت در برابر هر نوع فشار خارجی و ضربه مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این موارد در نهایت می تواند امنیت محیط را در هنگام ورود سارقان بیش از پیش افزایش دهد. در این بخش با ساختمون همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص درب ضد سرقت، ویژگی ها و مزایای استفاده از آن، روش های خرید و... به دست آورید.

.

مهم ترین ویژگی های استفاده از درب ضد سرقت در ساختمان

استفاده از درب ضد سرقت ویژگی های منحصر به فردی نسبت به درب های عادی دارد که این ویژگی های باعث محبوبیت این محصول نسبت به سایر محصولات دیگر شده است. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درب های ضد سرقت در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند و این موضوع در نهایت می تواند به عنوان یک مانع محکم برای ورود سارقان تلقی شود.
  2. درب ضد سرقت در چهارچوب های بسیار محکم و قوی ای قرار گرفته است تا مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه های احتمالی نشان دهد.
  3. این محصولات در برابر آتش‌سوزی، رطوبت و انواع خوردگی ناشی از موریانه به خوبی مقاوم هستند.
  4. به دلیل وجود نوار های پلاستیکی به هیچ عنوان نمی توانید شاهد ورود گرد و غبار به درون منزل و یا محیط کاری خود باشید.
  5. در بخش های بعدی اجزای درب ضد سرقت را به صورت کامل معرفی می کنیم اما جالب است بدانید که به دلیل لایه های عایقی که در این محصولات قرار گرفته است، می توان شاهد درب های ضد سرقتی بود که به خوبی خاصیت عایق بندی حرارت و صوت را انجام می دهند.
  6. به دلیل قرارگیری قفلی محکم و ایمن متعدد و زبانه هایی که در چندین جهت بر روی درب نصب شده اند، می توان شاهد امنیت بسیار بالای این درب ها بود.
  7. یک پوشش محکم و مقاوم بر روی درب ضد سرقت قرار گرفته است تا مقاومت بالایی در برابر انواع فشار و ضربه از خود نشان دهد.
  8. از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات می توان به طراحی و رنگ آمیزی در چندین مدل و طرح مختلف اشاره نمود که این موارد در نهایت باعث افزایش میزان فروش و محبوبیت این درب، در میان مصرف کنندگان خواهد بود.

بررسی اجزای درب ضد سرقت:

شاید برایتان جالب باشد که درب ضد سرقت با درب های معمولی که تفاوتی دارد که از آن به عنوان درب ضد سرقت یاد می شود! در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی اجزای داخلی این محصولات بپردازیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تفاوت تنها و تنها در اجزای سازنده و تشکیل دهنده این دو محصول خواهد بود.

  1. یک یا دو لایه ورقه فلزی | این ویژگی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد سرقت است.
  2. قرار گیری استراکچر فلزی درون درب
  3. قرارگیری 2 روکش چوبی بر روی درب
  4. قرار گیری عایق میان روکش های چوبی و ورقه های فلزی
  5. لولا، قفل و دستگیره

قیمت انواع درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

در بازار انواع متفاوت و مختلفی از درب های ضد سرقت در طرح ها و نقش های متفاوت موجود است که قیمت درب ضد سرقت در نهایت با توجه به نوع محصول، کیفیت مصالح و یراق‌آلاتی که در آن ها استفاده شده است، متغییر خواهد بود و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت. با این حال نمونه های چینی از ارزان‌ترین محصولات موجود در بازار هستند که قیمت آن ها از 1 میلیون تومان شروع می شود.

در این بین می توان به نمونه های ترک که یکی از باکیفیت ترین درب های ضد سرقت هستند، اشاره نمود که قیمت آن ها از 5 میلیون تومان به بالا شروع می شود. توجه داشته باشید که عمده تفاوت هایی که در میان درب های ضد سرقت ایرانی و ترکی و چینی وجود دارد در ساختار، کیفیت مصالح و نیز یراق‌آلاتشان است.

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه مواردی توجه نمود!

بدون شک شناخت هر محصول می تواند تجربه خرید بهتری را برای شما رقم بزند! در خصوص درب های ضد سرقت نیز مواردی وجود دارد که توجه به آن ها در نهایت می تواند میزان رضایت مندی شما را از خرید آن به شدت افزایش دهد. این موارد به شرح زیر هستند:

1-استفاده از قفل های متعدد

هر موردی که در نهایت می تواند باعث افزایش میزان زمان و معطلی سارق در محل شود، می تواند امنیت شما را افزایش دهد. استفاده از قفل های متعدد در ترکیبات درب های ضد سرقت از اولین فاکتور های اساسی و مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

2- برخورداری از لولای پنهان

یکی از روش هایی که سارقان برای ورود به منزل از آن استفاده می کنند، شکستن درب با وارد نمودن ضربه به کمک دیلم و اهرم به قسمت لولای درب است. بنابراین در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما توجه داشته باشید که لولای درب به صورت نهانی و یا پنهانی درون درب قرار گرفته باشد.

3-برخورداری از قفل های پیشرفته

قفل ها نیز در انواع متفاوت و مختلفی در بازار موجود هستند، در این بین می توان به قفل های کارتی یا کامپیوتری به عنوان یکی از بهترین و قوی ترین قفل های موجود در بازار اشاره نمود که این نوع از قفل ها در مقایسه با سایر قفل ها، از امنیت بیشتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال ایمن نمودن محیط کار و یا منزل خود هستید حتما از درب های ضد سرقتی استفاده کنید که به قفل های پیشرفته مجهز هستند.

آیا امکان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب وجود دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در حال حاضر ممکن است برای شما به وجود آمده باشد، این است که آیا می توان درب های قدیمی خود را بدون تخریب و یا حتی با تخریب به درب های ضد سرقت تعویض نمود؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که:
شما می توانید درب های ضد سرقت را با هر نوع ابعاد و اندازه ای که مدنظرتان است، سفارش دهید و این موضوع یعنی آن که شما بدون تخریب و حتی بدون پرداخت هزینه بنایی قادر خواهید بود تا این تعویض را به خوبی انجام دهید.

در میان نمونه های مختلف، بهترین درب ضد سرقت کدام است؟

در هنگام خرید درب ضد سرقت شما با نمونه های ترک، ایرانی و چینی روبرو هستید که این موارد ممکن است با حاشیه قیمتی متفاوت، انتخاب را برای شما کمی سخت کند اما در نظر داشته باشید که بهترین درب ضد سرقت موجود در بازار که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند، درب های ترک می باشند که متناسب با نوع کیفیتی خود، رنج قیمتی آن ها نیز بالا است.

در نمونه های بعدی می توان به درب های ایرانی اشاره نمود که در کنار قیمت مناسب، از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

درب های ضد سرقت چینی نیز در کنار قیمت بسیار پایین می توانند امنیت کمتری را برای محیط ایجاد کنند که این نمونه درب ها نیاز به بررسی های تخصصی تر خواهد داشت.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون