دسته بندی ها

درب ضد سرقت استیل

فروشندگان و مجریان درب ضد سرقت استیل

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت استیل

یکی از مهم ترین اقدامی که در هر خانه باید انجام شود، افزایش استحکام و امنیت آن است. به همین دلیل افراد به خرید درب های ضد سرقت روی می آورند چرا که درب های ضد سرقت، جلوی ورود سارقین را می گیرد و این در حالی است که این درب ها از ویژگی های دیگری همچون افزایش امنیت، عایق صوتی و حرارتی بهره مند هستند. 

ادامه مطلب

در بین انواع درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت استیل نمونه پرفروش و مناسبی است که در این بخش قصد داریم اطلاعات کامل تری از آن در اختیارتان قرار دهیم.

ظاهر درب های ضد سرقت استیل با درب های معمولی که از جنس استیل ساخته می شود، آنچنان تفاوتی ندارد اما در ساختن خود درب و چارچوب های آن از فولاد های مستحکم و قوی استفاده شده است.

درب های ضد سرقت استیل هم از ظاهری زیبا برخوردار هستند که با ترکیب آن ها با نماهای چوبی، شیشه ای و یا سنگی می توانید یک درب ضد سرقت لوکس و لاکچری برای خانه خود ایجاد کنید. از طرفی ای نوع درب ها ضد زنگ هستند و می توانند یک گزینه بسیار عالی برای تعویض با درب های قدیمی و زنگ زده شما باشند.

این نوع درب ها نیز مانند درب های ضد سرقت دیگر، در انواع و تنوع های مختلفی تهیه و در بازار توزیع شده اند اما باید سعی کنید که این درب ها را از تولید کننده اصلی تهیه کنید که ما این امکان را اینجا برای شما فراهم کرده ایم.

انواع درب های استیل ضد سرقت

برای خرید درب های ضد سرقت استیل، باید بدانید برای چه محلی می خواهید درب را تهیه کنید. درب های استیل انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

درب ضد سرقت استیل مناسب ورودی ساختمان

درب های ورودی ساختمان برای حفظ امنیت و در عین حال زیبایی ساختمان به کار برده می شود. این نوع درب ها، در رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوعی برای هر سلیقه ای ساخته می شود و باید در انتخاب طرح و نقش مربوط به درب بسیار دقت کنید تا عدم توازن با نمای داخلی و خارجی ساختمان برای شما پیش نیاید.

درب ضد سرقت استیل برای ویلا و لابی

معمولا ویلاها در کنار دریا و در مناطق خوش آب و هوا ساخته می شود. از آنجایی که درب های استیل از استنلس استیل  که ضد زنگ هستند، ساخته می شود. در برابر رطوبت و تغییرات هوا بسیار مقاومند، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید درب های ورودی ویلا به شمار می رود.

در عین حال با طراحی زیبا و منحصر به فرد درب های ضد سرقت استیل و همراه شدن با سازه های شیشه ای و صیقلی می توانند یک گزینه بی نظیر برای ورودی لابی ها باشد و کمک زیادی به لاکچری شدن ویلا و لابی شود.

درب ضد سرقت استیل لوکس

این نوع درب های ضد سرقت، جزو گران ترین انواع درب ها هستند و قیمت مشخصی ندارند. در ساختن آن ها از فولاد 304 تهیه می شود که یکی از مستحکم ترین فولادهای ساخته شده است. درب های لوکس از شیشه های سندبلاست شده، دستگیره ها و یراق های بسیار چشم نواز ساخته می شود. این نوع درب ها معمولا به سفارش مشتری ساخته می شود که با توجه به خرید از تولید کننده قطعا هزینه بسیار پایین تر از جاهای دیگر پرداخت خواهید کرد.

درب ضد سرقت مغازه

امروزه استفاده از درب های استیل، در بین مغازه داران و فروشگاه ها بسیار افزایش یافته است و آن ها درب های استیل را جایگزین درب های آهنی می کنند. در ساخت این نوع درب ها از پروفیل استیل، لوله استیل و میل گرد آهنی استفاده می شود که استحکام بسیار بالایی نیز دارد.

در عین حال که یکی از مهمترین قسمت های هر فروشگاه ویترین و ظاهر آن است که هر مشتری با نگاه اول به آن جذب خواهید شد. شما با استفاده از درب های استیل، زیبایی بی نظیری به فروشگاه می دهید که باعث جذب مشتری به ویترین و داخل مغازه خواهید شد.

قیمت درب ضد سرقت استیل چقدر است؟

قیمت درب های ضد استیل، با توجه به نوع آن، موادی که در ساخت آن بکار رفته است، چارچوب، یراق، اتصالات، لنگه های درب و... متفاوت است. در قیمت گذاری بر روی درب های ضد سرقت استیل، یکی از مهم ترین موارد خرید از تولید کننده است که می توانید در این بخش، انواع درب های ضد سرقت استیل را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنید. چنانچه نیاز به مشاوره و یا راهنمایی بیشتر دارید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون