دسته بندی ها

ژل اسلایم

جستجوی ژل اسلایم نتیجه ای نداشت.

ژل اسلایم و کاربردهای آن

ژل اسلایم یا خمیر اسلایم محصولی جدیدی است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این ژل برای هر گروه سنی جذاب می باشد. خردسالان می توانند با آن بازی کنند و افرادی با گروه سنی بزرگتر برای آرامش اعصاب از این ژل استفاده می کنند. این محصول قابلیت تغییر شکل دارد و بدون اینکه خراب شود، می توان آن را با دست به هر شکلی در آورد. خمیر یا ژل اسلایم در رنگ های مختلفی موجود بوده و می توان از این محصول تا چند ساعت به صورت متمادی استفاده کرد. جالب است بدانید که ژل مذکور به جز کاربردهایی مانند بدست آوردن آرامش اعصاب و بازی کردن با آن، کاربرد دیگری نیز دارد. در این مقاله ساختمون به معرفی کاربردهای این محصول در نظافت خانه می‌پردازیم.
گردگیری و تمیز کردن منزل با ژل اسلایم
همانطور که بیان کردیم ژل اسلایم نرم و لطیف بوده و قابلیت تغییر شکل دادن را دارد. خاصیت دیگر این ژل حالت چسبنده بوده آن به سطوح می باشد. با استفاده از این محصول می توانید می توانید به راحتی خانه خود را گرد گیری کنید  و به راحتی حتی قسمت هایی که گرد گیری آن ها راحت نبوده و دور از دسترس می باشند مانند اجزای مختلف  خانه از جمله درزهای یک پنجره upvc یا پرده زبرا و درب کرکره برقی تا وسایل مورد استفاده از جمله کیبورد رایانه را از گرد و غبار پاک نمایید. در واقع شکاف ها و سطوحی که به راحتی قابل دستمال کشیدن نیستند و یا استفاده از جارو برقی و بخار شوی سخت است را می توان با این محصول تمیز نمود. شما حتی می توانید خاک و غبار سطوحی که دارای سوراخ های بسیار ریزی باشند، را با این ژل به راحتی بر طرف نمایید. در واقع با قرار دادن این محصول بر روی سطح مورد نظر و فشار دادن ملایم ژل اسلایم تمامی آلودگی جذب ژل مذکور شده و پس از برداشتن ژل، سطح مورد نظر کاملا عاری از هر گونه آلودگی می باشد.




علاوه بر سطوح منزل یا ساختمان، وسایل و اشیاء را هم می توان با محصول مورد نظر تمیز نمود. به طور مثال می توان صفحه کلید رایانه ها، دستگاه کنترل وسایل دیجیتالی، دریچه کولرها، بلندگوها و دیگر وسایل را هم تمیز نمود. روش تمیز کردن وسایل با این ژل، مانند روش گردگیری با این محصول می باشد. فقط کافیست ژل را بر روی سطح وسیله مورد نظر، اندکی فشار داد و بعد از اینکه تمامی غبار و آلودگی ها جذب این محصول شد، ژل را از وسیله جدا کرد.
روش نگهداری ژل اسلایم
نگهداری این ژل ها بسیار ساده می باشد. برای اینکار لازم است که خمیر اسلایم را از گرما و رطوبت دور نگه دارید تا ژل اسلایم شما مانند روز اول حالتش را حفظ نمایید. در صورتی که این محصول حالت چسبندگی اش زیاد شود و به راحتی از سطوح مختلف جدا نشود به این مفهموم است که ژل شما خراب شده و باید یک ژل جدید برای تمییز کردن استفاده نمایید. همچنین زمانی که خمیر اسلایم شما مقدار زیادی گرد و غبار درون خود داشته باشد ممکن است مثل گذشته به خوبی گرد و غبار را به خود جذب نکند و باید تعویض گردد.
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون

مطالب مفید درباره ژل اسلایم