دسته بندی ها

ارسال پیام به هوشمندسازان خانه سبز

ارسال پیام

هوشمندسازان خانه سبز

زمینه فعالیت شرکت در زمینه هوشمند سازی ساختمان می باشد. امکانات خانه هوشمند: سیستم روشنایی اتوماتیک گرمایش و سرمایش اتوماتیک پرده برقی کنترل درب ها سیستم امنیتی خانه سیستم اعلام حریق..

درباره هوشمندسازان خانه سبز

خانه هوشمند – در ماه های پایانی سال ۱۳۸۸ همفکری دوستانه یک جمع سه نفره، که دلبستگی به تکنولوژی مخرج مشترک همه علایقشان بود، منجر به شکل گیری یک گفتمان غالب شد، گفتمانی که کنجکاوی و شور و شوق جوانی چاشنی محرکی بود برای بسط و گسترش و پیشبرد آن. هوشمندسازان تصمیم گرفته بود که در عرصه فناوری متفاوت باشد و متفاوت بیندیشید …

بسیاری از دوستان و همراهان استیو جابز در خاطراتشان اشاره کرده اند که جابز با دیدن محصولات و تجهیزاتی که به گمان او پیچیده و غیر مفید بودند، به فکر فرو می رفت و بلافاصله پیشنهاداتی مبنی بر اصلاح و بهینه شدن آن کالا ارائه می نمود، پیشنهاداتی که در پاره ای از اوقات منجر به عرضه محصولات انقلابی ای چون آیفون و آیپد شد، محصولاتی که قبلا وجود داشتند اما به این خوبی نبودند.

در نگاه ما هم سیستم ها و محصولاتی که برای هوشمندسازی ساختمان ارائه می شدند به هیچ عنوان کاربردی نبودند، در واقع بیشتر عکس وتبلیغات رنگارنگ بودند تا واقعیت، اشکالات متعدد آنها باعث دردسر بود تا راحتی !

در آن زمان به این نتیجه رسیدیم که دانسته ها و تجربیات خود را محک بزنیم و یا به عبارتی شانس خود را امتحان کنیم. البته پیش بینی روشنی از آینده وجود نداشت و ما حتی نمی دانستیم که در صورت موفقیت و خلق ایده هایمان آیا می توانیم آنها را به بازار آشفته صنعت ساختمان کشور ارائه کنیم.

انتخاب نام شرکت خود نشانی است از علاقه و انگیزه وافر ما به این مهم …

ما هوشمندسازان شدیم چون اسامی اختصاری و عجیب و غریب را نمی پسندیدیم و اساسا ما هوشمندسازان شدیم چون لزوما قرار نیست که مرغ همسایه غاز باشد و پایه علمی مهندسین ما به صورت پیشفرض نادیده انگاشته شود، ما می توانیم هوشمندانه کار کنیم و اثرانگشت خود را در این صنعت بجا بگذاریم.
و اما امروز در ماه های میانی سال ۹۶ ، شاهد گسترش تیم سه نفره خود به بیش از بیست نفر می باشیم. کسب تاییدیه ها و استانداردهای معتبر بین المللی از جمله گواهینامه های ایزو ۲۰۱۵ : ۹۰۰۱ و ۲۰۱۲ : ۱۰۰۰۴ ، اجرا و تجهیز بیش از ۴۳۰ واحد مسکونی به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان و همچنین راه اندازی و پشتیبانی دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف کشور تنها بخشی از موفقیت های چشمگیر تیم سخت کوش و خلاق ماست.

در ۶ سال گذشته، همواره سعی نموده ایم که همراه و همزمان با تغییرات پرسرعت فناوری در عرصه تکنولوژی، امکانات بهتر و کارآمدتری را به قابلیت های خانه هوشمند اضافه نمائیم تا از این طریق تجربه کاری بهتری را برای کاربرانمان رقم زنیم.

محصولات و خدمات هوشمندسازان خانه سبز

زمینه های فعالیت هوشمندسازان خانه سبز

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای