دسته بندی ها

ارسال پیام به پاسارگاد دکور

پاسارگاد دکور

پاسارگاد دکور تنها واردکننده کاغذ دیواری caselio در ایران و نماینده انحصاری Uniq Floor تحت لیسانس آلمان و نمایندگی اصفهان کاغذدیواری Marburg

درباره پاسارگاد دکور

شرکت پاسارگاد دکور ، وارد کننده و پخش کننده انواع محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی در ایران ، از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت نمود.
این شرکت در طی سالهای متمادی ، ‌توانسته با جلب رضایت مشتریان و دریافت نمایندگی های انحصاری از شرکت های معتبر اروپایی و چینی ، محصولاتی با کیفیت جهانی را در بازارهای ایران ارائه نماید.
همچنین این شرکت صاحب امتیاز برند یونیک فلور تحت لیسانس آلمان به صورت انحصاری می باشد. این برند یکی از معتبر ترنی برندها در زمینه تولید انواع پارکت و کفپوش و فوم ، به صورت حرفه ای و مطابق با استاندارد های جهانی ، فعالیت دارد.
شرکت پاسارگاد دکور در راستای تکریم مشتریان و تسهیل دسترسی به محصولات و موجودی ها ، اقدام به تاسیس وب سایت تخصصی پاسارگاد دکور کرده است.
این وب سایت امکان دسترسی به دنیایی از اطلاعات و اخبار پیرامون کاغذ دیواری و پارکت و کفپوش و فوم را برای شما مهیا می نماید.
همچنین این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز و توجه به نیاز مشتریان ، اقدام به ایجاد ربات تلگرام تعاملی پاسارگاد دکور نموده است.
این ربات با در نظر داشتن اقلام محصولات و تبادل اطلاعات ، در ایجاد رابطه ای مستقیم با کاربر ، موفق عمل کرده و بیش از نیمی از خواسته های مرتبط با مشتریان و پاسارگاد دکور را رفع کرده است.
ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای