دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های جذاب برای عیدی های ساده و ماندگار

logo
Sakhtemoon
ایده های جذاب برای عیدی های ساده و ماندگار

با توجه به نزدیک شدن سال نو، تصمیم گرفتیم برای شما ایده هایی نو و جذاب برای عیدی یا همان هدیه سال جدید در نظر بگیریم. با ما همراه باشید.


عیدی دادن و عیدی گرفتن جذاب است. اما پیدا کردن یک ایده‌ی جذاب برای عیدی دادن، بعضی وقت‌ها خیلی سخت است. برای همین، این بار در وب سایت ساختمون می‌خواهیم چند ایده‌ی جذاب را نام ببریم. با ساختمون همراه باشید، حتما یکی از این ایده‌ها به دل شما هم می‌نشیند.

با عیدی دادن شیرینی نوروز را بیشتر می‌کنیم

یکی از جذابیت‌های عید، گرفتن عیدی است. ما با عیدی گرفتن ذوق می‌کنیم و این هم هیچ ربطی به سن و سال ندارد. بچه‌ها که تکلیفشان معلوم است، بچه‌اند و عاشق هدیه. بزرگترها هم با عیدی گرفتن کودک درونشان سر ذوق می‌آید. نه تنها عیدی گرفتن، که خود پروسه‌ی عیدی دادن هم جذاب و لذت آور است. زیرا ما از خوشحال کردن دیگران خوشحال می‌شویم، بالاخص در عید و بهار که همه لبخند به لب دارند و دوست دارند که بخشنده و مهربان باشند.

همه‌ی ما برای خوشحال کردن دیگران، دنبال ایده‌های خوشگل و خلاقانه هستیم. اما واقعا لابلای اینهمه شلوغی و مشغله ممکن است حتی فرصت فکر کردن هم نداشته باشیم، چه برسد به ایده یافتن. به همین دلیل و برای اینکه در این شلوغی دم عید خیلی به دردسر نیافتید و فکرتان دنبال ایده نباشد، چند ایده‌ی جذاب را برایتان ردیف می‌کنیم:

عیدی پول نقد

پول هدیه گرفتن همیشه خواستنی است. پس بی‌خیال هدایای نقدی نشوید. آدمها می‌توانند پول را هر طورکه دوست دارند خرج کنند، هر چیزی که دوست دارند بخرند یا پس انداز کنند. اما کار خلاقانه‌ای که می‌توانید انجام دهید این است که پول را همینطور خشک و خالی دست دیگران ندهید. می‌توانید کلی زرق و برق و قشنگی و جاذبه چاشنی هدیه نقدی بکنید. مثلا:
پاکت‌های خوشگل تهیه کنید. اول از همین پاکت‌های پول معمولی بخرید. آن‌ها خیلی ارزان هستند و در بسته‌های صدتایی به فروش می‌رسند. بعد برای زیباتر کردن این پاکت‌های ساده، آن‌ها را با وسائل ارزان قیمت به راحتی می‌توانید تزئین کنید. دکمه، گل خشک، کاغذ رنگی، روبان، صدف، اشکال کوچک و کارت پستال‌های دوست داشتنی همه برای این منظور قابل استفاده اند.

3745

پول را همراه با یک شاخه گل هدیه بدهید.
آن را کنار یک بسته شکلات بگذارید و کادو پیچ کنید.
یک پیشنهاد خیلی نمکی: شوخی همراه وجه نقد بکنید. مثلا یک عالمه کادو پیچش کنید تا حدی که باز کردنش کمی زمان بر شود، یا هر اسکناس را در یک کادو بپیچید. یا آن را در شکم عروسک پنهان کنید. حتما با توجه به خصوصیات اخلاقی خودتان و طرف مقابل، کلی شوخی بانمک پیدا خواهید کرد. فقط کافیست چند دقیقه وقت بگذارید. البته دقت کنید در شوخی زیاده روی نکنید که باعث رنجش شود.خلاصه، شما می‌توانید برای نوآوری با توجه به شناختی که از افراد دارید، یک شی کوچک جذاب را همراه وجه نقد کنید. خیلی شیرین و خاطره انگیر خواهد شد.

عیدی گل طبیعی

بهار فصل زایش و شکوفه و جوانه است. با این اوصاف، به نظر شما، گل طبیعی عیدیِ جذابی نیست؟ با این هدیه، در واقع، یک دنیا زیبایی و نشاط و آرزوی خوب پیشکش می‌کنیم. حتما هم لازم نیست که گل‌ بخرید. اگر شما اهل نگهداری گل و گیاه هستید، از همین الان می‌توانید از گل‌هایتان برای عزیزانتان گلدان‌های زیبای جدیدی درست کنید و روز عید دیدنی به آن‌ها هدیه دهید. فقط چند نکته: این گلدان‌ها هدیه هستند، پس نهایت ظرافت و سلیقه را برای هرچه برازنده‌تر کردن آن‌ها به خرج دهیم. حتما برای آن‌ها گلدان‌های نو و زیبا بخریم. گل‌هایی هدیه بدهیم که کاملا شاداب و سرزنده هستند. موقع پیشکشِ آن‌ها از روبان‌های رنگی و کاغذ کادو استفاده کنیم. این هدایا تا مدتها کنج خانه‌ خواهند ماند و همیشه علاقه‌ی شما را یادآوری خواهند کرد.

3749

عیدی عکس یادگاری

حتما افراد زیادی هستند که در سالی که گذشت روزهای خوش و خاطرات لذت بخشی کنار آن‌ها خلق کردید. این روزها گوشی‌های هوشمند هم دست همه هستند و از لحظه‌ لحظه‌ی زندگی‌ها فورا عکس گرفته می‌شود. لابلای عکس‌ها بگردید و خاطرات را مرور کنید. عکس‌های جذاب، از آن‌هایی که شریک روزهای خوشِ سال گذشته‌تان بودند، را پرینت بگیرد و قاب کنید و به آن‌ها هدیه دهید. خیلی خیلی خوشحال خواهند شد و درباره‌ی آن روز گفتگوی شیرینی خواهید داشت.

عیدی خوراکی

بعضی مواد غذایی هم هدایای بسیار جذاب و بامناسبتی هستند. یک از این موادغذایی که خیلی برای هدیه دادن جذاب است، عسل است. عسل هدیه‌ای سالم و خوشمزه است. به شکل نمادین هم با این هدیه شیرینی و سلامت را آرزو می‌کنید. باور کنید این هدیه خیلی از شکلات جذاب‌تر و سالم‌تر است و پر از آرزوهای خوب است. عسل خوب پیدا کنید. و از ظرف‌ها و تزئینات جذاب استفاده کنید. یک کارت پستال همراه با بهترین آرزوها هم کنار آن بگذارید. به علاوه می توانید از ترکیب میوه و شکلات تزیین شده نیز برای عیدی استفاده کنید به شرطی که کمی خوش سلیقه باشید.

3753

عیدی تابلو نقاشی

یک عکس جذاب یا یک تابلوی بهارانه هدیه‌ای بسیار نشاط آور و جذاب است. البته لازم است درباره‌ی سلیقه افراد اطلاع داشته باشید تا بتوانید آن چیزی را تهیه کنید که واقعا با دیدنش خوشحال می‌شوند و باذوق به دیوار نصبش می‌کنند. تابلوهای آبرنگ و یا عکس‌های شاد از گل و گیاه و بهار گزینه‌های خوبی هستند. حتما از قاب‌های ساده استفاده کنید، زیرا این قاب‌ها مقبول‌تر، همه‌پسندتر و زیباترند.

عیدی کتاب

کتاب عیدی بدهید. معمولا طیف گسترده‌ای از مردم رمان دوست دارند. این روزها کتاب‌های بسیار خوبی در بازار هستند. کتاب‌هایی که قطور نباشند، قیمت چندانی هم ندارند. با یک جستجوی اینترنتی ساده می‌توانید تازه‌های نشر و کتاب‌های جذاب را پیدا کنید و حتی به صورت اینترنتی سفارش دهید. بعد مانند باقی کادو‌ها، در یک بسته بندی زیبا و جذاب و با یک نوشته‌ی زیبا عیدی بدهید.

آلبوم موسیقی

هدیه‌ی جذاب دیگر، آلبوم‌های موسیقی است. با توجه به سبکی که شخص هدیه گیرنده دوست دارد، می‌توانید انتخاب کنید. از آلبوم‌های جدید تا قدیمی‌ترها، موسیقی کلاسیک تا راک یا سنتی. در این مورد، دست شما برای انتخاب خیلی باز است. یک آلبوم موسیقی دل‌انگیز همراه با یک کارت پستال کوچک، حاوی ارزوهای خوب برای سال جدید، بهترین عیدی می‌تواند باشد.

3754

​وسائل دکوراتیو

وسائل زینتی کوچک هدیه بدهید. مثلا : مجسمه‌های کوچک، دستنبد یا گردنبند، گوشواره، عودسوز، رومیزی و چیزهایی از این دست. برای زنان و دختران لوازم آرایش و لاک هم گزینه‌های خوبی هستند، البته در این خصوص حتما توجه کنید جنس خوب بخرید، بالاخره هدیه است.
در مجموع، هدایای کوچکی که دیگران را خوشحال کند و همراه با آرزوهای امیدبخش برای سال جدید باشد، گزینه‌های خوبی برای عیدی دادن هستند. نکته‌ی بسیار مهم در خصوص انتخاب این هدایا این است که بهتر است شاد و همراه با انرژی‌های مثبت باشند. هدف از این هدایا دل‌خوش کردن و ارمغان خوشی و امید است. پس رنگ‌های زنده و شاد، تصاویر بهاری و هرچیز شادی‌آوری بهترین انتخاب خواهد بود.

با خدمات "ساختمون" آشنا شوید:

وب‌سایت ساختمون مختص تبلیغ انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی (مانند انواع شومینه و انواع پرده مانند پرده کرکره ای)، انواع درب‌ها (مانند انواع درب ضد سرقت یا درب‌ اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی)، انواع پنجره و توری پنجره (مانند پنجره دوجداره یا پنجره UPVC)، انواع مصالح ساختمانی (مانند چوب، گچ و سیمان، پوکه معدنی و ...)، انواع سقف (مانند سقف عرشه فولادی و سقف کاذب)، انواع ابزار و یراق و ماشین آلات (ابزار آلات برقی و دستی، قفل، کلید و پیچ و مهره و ...)، انواع کفپوش‌ها (مانند کفپوش بتنی، پارکت و ...)، انواع پله پیش ساخته، پله گرد، انواع نمای ساختمان (مانند نمای کامپوزیت) و سایر کالاهای ساختمانی است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون با انواع اقلام ساختمانی مورد نظرتون و با فعالان در این زمینه‌ها آشنا شوید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای