دسته بندی ها

ارسال پیام به پنجره سفیر

ارسال پیام

پنجره سفیر

ساخت و تهیه پنجره های دوجداره upvc تهیه و توزیع انواع پروفیل upvc واردات و فروش یراق آلات upvc از ترکیه فروش شیشه های دوجداره upvc

درباره پنجره سفیر

درباره ما
بازرگانی پنجره سفیر در زمینه ساخت و تهیه پنجره های دوجداره و توزیع انواع پروفیل و واردات یراق آلات درب و پنجره upvc و شیشه دوجداره فعالیت می کند. همچنین نمایندگی فروش پروفیل آک پروفیل را در استان آذربایجان شرقی به عهده دارد.

دفاتر بازرگانی پنجره سفیر
مجموعه ما یک دفتر و انبار مرکزی در تبریز و یک دفتر و انبار نیز در تهران دارد که همه فعالیت های ما و ساخت و تولید پنجره های دوجداره upvc در هر دو دفتر و کارگاه ها انجام میشود. فعالیت ما در این صنعت از سال ۸۲ با ساخت و تولید درب و پنجره و شیشه های دوجداره آغاز شد تا اینکه در سال ۸۹ مجموعه بازرگانی پنجره سفیر را تاسیس کردیم.

زمینه های فعالیت
ابتدا در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره و مونتاژ شیشه های دوجداره و فروش یراق آلات فعالیت داشتیم ولی رفته رفته با گسترش فعالیت و تاسیس دفتر تهران، سایر موارد به زمینه کاری مجموعه اضافه شد.

برندهای کاری
مجموعه بازرگانی پنجره سفیر در زمینه یراق آلات، نمایندگی واردات دو برند وینکس (winx) و رزه (reze) را دراختیاردارد. این برندها از بهترین های بازار یراق ترکیه هستند و محصولاتشان دارای ۱۰سال گارانتی تعویض می باشد. در برنامه های آتی مجموعه قصد داریم ساخت پنجره ها و واردات و فروش یراق آلات ترمال آلومینیومی را نیز به فعالیت هایمان اضافه کنیم.

تعهدات کاری
براساس تعاملاتی که بین مجموعه ما و کارخانه های رزه و وینکس به وجودآمده، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت ها برعهده شرکت اصلی خواهد بود و ما بعنوان نمایندگی از شرکت اصلی وظیفه داریم این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و بدون قید و شرط به مشتری ارائه دهیم. این شرکت ها آن چنان به محصولات خود اطمینان دارند که باجدیت به ما اعلام کرده اند برای همه محصولاتشان گارانتی ۱۰ساله ارائه دهیم.
ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای