دسته بندی ها

ارسال پیام به گالری پرده قربانی

گالری پرده قربانی

مرکز تخصصی عرضه کننده انواع پرده های پارچه ای زبرا ترک و کرکره افقی سوئدی فلزی و چوبی با تنوع و کیفیت بالا مناسب برای تزئین متفاوت و منحصر به فرد محیط شما

درباره گالری پرده قربانی

گالری پرده قربانی مشهد، عرضه کننده انواع پرده های پارچه ای زبرا ترک و کرکره افقی سوئدی فلزی و چوبی با تنوع و کیفیت بالا مناسب برای تزئین متفاوت و منحصر به فرد محیط فضاهای اداری، دفاتر کار، منزل مسکونی (پذیرایی ،اتاق خواب، آشپزخانه) می باشد.
پرده های زبرا و کرکره افقی با ساختار انعطاف پذیری که در نصب دارند فضای کمی اشغال نموده و همچنین با مکانیزم باز و جمع شدن روان که برای آنها پیاده سازی شده است کارایی بسیار بالا و راحتی دارند.
این پرده ها پوشش پرکاربردی برای کاور کردن درب، پنجره و پارتیشن کردن فضاها از یکدیگر هستند. تولید و مونتاژ پرده زبرا به صورت دوبل انجام میگیرد که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده در ساعات مختلف شبانه روز را می دهد. این نوع پرده به تنهائی قابلیت انواع پرده های شید رولی، پرده کرکره و پرده های توری را فراهم میسازد.
پرده زبرا با مدل های متنوع و جنس پارچه نانو ، ۱۰۰% قابل شستشو و طراحی محیط شما را کاملا زیبا، مدرن و بروز می نماید. این نوع پرده یکی از انواع جدید پرده های کلاسیک می باشد و ساختار آن از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه در اندازه های مساوی یا متفاوت و با ظرافت هر چه تمام تر بافته شده است.
مزایای خرید از گالری پرده قربانی
- تنوع طرح و رنگ (بیش از ۴۰۰ مدل)
- مرکز تخصصی ارایه پرده زبرا و کرکره در مشهد
- تجمیع خدمات (اندازه گیری، تولید، مونتاژ و نصب)
- کیفیت بالا و ارایه کالای اصلی (پارچه های پرده اصل ترک و قطعات اصلی)
- قیمت رقابتی و به صرفه برای مشتری
- خدمات پس از فروش
با خیال راحت و مطمئن از مجموعه ما خرید کنید.
برای استفاده از خدمات مشاوره قبل از خرید پرده و دیدن نمونه کارها با ما در تماس باشید.
ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای