دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت فرادید نوین اندیشه هامون

ارسال پیام

شرکت فرادید نوین اندیشه هامون

مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرا دوربین مداربسته ، جک پارکینگ ، دزدگیر اماکن ، تجهیزات شبکه ، نرم افزارهای پلاک خوان ، دکل های مخابراتی ، آنتن های رادیویی ، دوربین پلاکخوان ، پایش شهر و روستا

درباره شرکت فرادید نوین اندیشه هامون

✅شرکت فرادید نوین اندیشه هامون در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را تحت عنوان سیستم حفاظتی شروع کرد و به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش داد و در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته و دکل های مخابراتی و جک پارکینگ و آنتن های رادیویی و دزدگیر اماکن و پایش شهر و روستا…فعال بود و در سال ۱۳۹۹ تحت عنوان
شرکت فرادید نوین اندیشه هامون به شماره ۲۱۶۶ ثبت شد.
این شرکت نماینده فروش محصولات نظارتی و دوربین های مداربسته در استان است و طراح و مجری پروژه های دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی میباشد.
این مجموعه با ارایه خدمات نوین ، بهینه و با کیفیت در حداقل زمان ، به نیاز های جامعه صنعتی و اداری استان ، در زمینه های تخصصی مختلف فعالیت های خود را به شکلی نظام مند اغاز نموده است و اکنون با بهره گیری از دانش فنی و تجربه نیرو های متخصص خود ، توانسته است با توسعه گسترده فعالیت های خود پروژه های وسیع و شایان توجه را در سازمان های دولتی ، بخش های گوناگون خصوصی و دانشگاه ها طراحی ، اجرا ، و پشتیبانی نماید .

شرکت فرادید نوین اندیشه هامون توسط گروهی از تکنسین ها و مهندسین متخصص و با تجربه در امر فروش دوربین مداربسته نصب و راه اندازی،پشتیبانی و نگهداری سیستم های نظارتی در استان امکان اجرای پروژه ها در سطوح مختلف از کوچک تا بزرگ را دارد و تجربه کار در برخی از مهمترین و بزرگترین پروژه های اجرا شده در سیستم های مداربسته دراستان را دارد.

در صورتی که نیاز به اجرای پروژه مداربسته در هر سطحی دارید میتوانید از کارشناسان این شرکت مشاوره بگیرید. همکاران فعال در زمینه اجرا می توانند تجهیزات مورد نیاز خود را به راحتی از شرکت دریافت کرده و نسبت به نصب آنها در پروژه اقدام کنند.
ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای