دسته بندی ها

ارسال پیام به طرح آذین

ارسال پیام

طرح آذین

دکوراسیون داخلی پارکت لمینت کاغذدیواری

درباره طرح آذین

سپاس فراوان از این که ما را انتخاب کرده اید.

وب سایت شرکت طرح آذین از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را جهت معرفی محصولات و خدمات این مجموعه آغاز نموده است.شرکت طرح آذین با گذشت زمان و کسب تجربه در زمینه تجارت (تولید ،واردات، پخش و فروش ) متریال دکوراسیون داخلی و ارائه خدمات طراحی ،بازسازی و اجرا به موفقیت های بالایی دست یافته است.

محصولات که این مجموعه بدون واسطه و مستقیم به مشتریان عرضه می نماید شامل پارکت لمینیت ، کفپوش ، دیوارپوش ، کاغذدیواری ، پوستر دیواری ، قرنیز ، پرده و ... ؛که کلیه برندهای این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از دو جهت یک شرکت تولید کننده و دو شرکت طرح آذین ضمانت می نماید و دیگر جای نگرانی برای خریدار وجود ندارد.

همچنین این گروه مفتخر است با بهره‌گیری از مدیران و کارکنان مجرب تاکنون صدها پروژه طراحی در زمینه‌های دکوراسیون‌داخلی ،مبلمان و بازسازی واحدهای فرسوده و طراحی اجرای غرفه‌نمایشگاهی را با هدف جلب رضایت مشتری پیش برده است.

آنچه در این وب‌سایت مشاهده می‌نمایید تنها بخشی از محصولات و کارهای انجام شده توسط این گروه می باشد که به شما عزیزان ارائه گردیده است .

گروه دکوراسیون داخلی طرح آذین همین‌جا آمادگی خود را برای فراهم ساختن زمینه بازدید از پروژه‌ها و سنجش میزان رضایت مشتریان را اعلام می‌دارد .

این مجموعه همواره در تلاش بوده تا بتواند در ابتدا با تولید و واردات متریال درجه یک سپس با مشاوره و ارائه خدمات و در نهایت تضمین کار خود برای مشتریان گرامی ،سابقه درخشان برای شرکت رقم زند.

خدمات ما :

۱.طراحی و اجرا از صفر تا صد متناسب با بودجه شما

۲.تولید انواع متریال دکوراتیو ،کابینت ،کمد دیواری ،غرفه نمایشگاه

۳.آماده همکاری با فروشگاه و دفاتر دکوراسیون داخلی،مهندسین عضو نظام مهندسی،طراحان،پیمانکاران ساختمان،سازندگان و مشاورین املاک

۴.واردات،تولید،پخش و فروش انواع متریال پوشش کف (پارکت لمینت،کفپوش پس وی سی،موکت،چمن مصنوعی) ،پوشش دیوار (کاغذدیواری ،پوستر دیواری ،دیوارپوش PVC , MDF ،قرنیز ،پرده)