دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

خرید اینترنتی انواع تشک در مرجان خواب

logo
Sakhtemoon
خرید اینترنتی انواع تشک در مرجان خواب

فروشگاه اینترنتی مرجان خواب، یک فروشگاه اینترنتی با هدف عرضه مستقیم کالای خواب با بهترین قیمت ها و تحویل به موقع است. هدف این شرکت ایجاد تجربه متفاوتی از خرید اینترنتی برای مشتریان است.


تشک خوشخواب اولین تولید کننده و خوشنام ترین برند تشک در ایران است که همه تشک های تخت را با نام خوشخواب می شناسند. تشک خوشخواب به صورت تخصصی تشک تولید می کند و کارخانه آن در قزوین واقع شده است. این مجتمع تولیدی به جز تولید تشک به تولید سایز اقلام مرتبط نیز می پردازد.در این مقاله ساختمون به معرفی کالای خواب "مرجان خواب" پرداخته‌ایم. خرید اینترنتی انواع تشک در "مرجان خواب به سهولت انجام‌ می‌شود و تشک خریداری شده را درب منزل تحویل خواهید گرفت.
4793
مدل های تشک های خوشخواب شامل
  • تشک طبی اسفنجی
  • تشک های فنر منفصل
  • تشک های فنر متصل
تشک های فنر منفصل خوشخواب
تشک خوشخواب در حال حاضر 6 مدل تشک با اسکلت فنر منفصل به بازار عرضه می کند:
  1. تشک ام بی ام
  2. تشک های کلاس مموری
  3. تشک سوپر استار
  4. تشک سوپر کلاس هارد
  5. تشک سوپر کلاس سافت
  6. تشک طبی پاکتی
در حال حاضر تشک بیوریتمیک سوپر به بازار عرضه نمی شود به همین دلیل در لیست فوق تشک بیوریتمیک را ننوشتیم.
ما به معرفی هر یک از مدل های فوق که پر فروش ترین هستند می پردازیم یعنی تشک های سوپر کلاس هارد و سافت
خرید اینترنتی تشک رویا در مرجان خواب به راحتی انجام می شود و کافیست شما خرید خود را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن و قیمت های خوب محصول مورد نظرتان را در منزل تحویل بگیرید.
Marjankhab.ir
021-28424994
4797

تشک ام بی ام خوشخواب

اگر به دنبال تشکی خاص و منحصر به فرد هستید ما به شما تشک خوشخواب ام بی ام را معرفی می‌کنیم زیرا این تشک همانگونه  از نامش پیدا است تلفیقی از میکرو پاکت اسپرینگ، بیوریتمیک و مموری فوم است که هر کدام با ویژگی منحصر به فرد خود خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورده و در طول روز احساس خستگی کمتری خواهید داشت.
فنرهای پاکتی (منفصل) تشک ام بی ام خوشخواب تضمین کننده ایجاد حالت پخش وزن بدن در سطح روی تشک میباشد. لرزش‌های غیر منتظره فنرهای معمولی در این تشک دیگر وجود ندارد. از تکان خوردن‌های غیر ارادی جلوگیری میشود به دلیل جدا کار کردن هر فنر شکل بدن را به خود میگیرد و حالت استاندارد محافظت از ستون فقرات را ایجاد میکند. کیفیت فنرهای منفصل تشک بیوریتمیک مموری مترس بالاست و سعی شده است از آخرین تکنولوژی تولید استفاده شود تا ماندگاری تشک بالا رود و از گود افتادن تشک در سالهای استفاده جلوگیری شود.

پارچه بیوریتمیک

پارچه بیوریتمیک انرژی زا با لایه‌های مختلف عالی بکار رفته در این تشک‌ها که حاصل ترکیب از سنگ‌های معدنی و با سیگنال‌های ارسالی به بدن تعادل شما را به حالت اولیه بازگردانده تا بطور کامل خستگی را از بین ببرد.

4795

تشک های کلاس مموری

تشک های کلاس مموری خوشخواب یک تشک فنر منفصل است. شرکت تشک خوشخواب تشکی را طراحی کرده که ویژگی منحصر بفرد آن دارای بودن لایه های مموری فوم یا اسفنج هوشمند است که در دو طرف تشک می باشد (پشت و روی تشک دارای لایه مموری فوم است یعنی دوسطح تشک یکسان است) تا نرمی و لطافت خاصی به تشک ببخشد شرکت خوشخواب این تشک را با نام “های کلاس مموری” به بازار عرضه کرده است.
یکی از مزیت‌های این تشک می‌توان به حفظ حالت ارگونومی بدن اشاره کرد. پارچه استفاده شده در تشک‌ های کلاس مموری گردبافت بوده که از جنس آن 100% نخی بوده و از گردش هوای بالایی در سطح تشک برخورداراست. تشک های کلاس مموری خوشخواب با داشتن مموری فوم هوشمند در لایه های تشک خوابی سرشار از آرامش را به ارمغان می‌آورد.این تشک تمام ارتوپدیک بوده و محافظ ستون فقرات در هنگام خواب است. این تشک از درجه میزان سفتی نرمال است یعنی نسبت به تشک های بازار در درجه میانی سفتی قرار دارد. این تشک به دلیل داشتن اسکلت فنرهای پاکتی (Pocket Spring) و مموری فوم راحتی بی نظیری را برای هر وزن و سنی خواهد داشت.

تشک سوپراستار خوشخواب

تشک سوپراستار یکی از جدیدترین تشک های ساخته شده توسط شرکت خوشخواب است که در طراحی آن 2 سازه فنری وجود دارد که اسکلت آن فنر منفصل یا فنرهای پاکتی بوده و یک لایه فنر میکرو در سطح رویی آن بکار رفته است. در ساختار این تشک علاوه بر فنر پاکتی از یک لایه فنر میکرو (فنرهای ریز) در سطح روی تشک استفاده شده علاوه بر ایجاد سطحی نرم روی تشک باعث شکل گیری بهتر بدن روی تشک می شود. هنگام استفاده از تشک سوپر استار خوشخواب سروگردن و ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته و فشار کمتری به اندام بدن وارد شده و از دردهای عضلانی و گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می کند.  ارتفاع تشک سوپر استار 30 سانتیمتر است که در حد مطلوبی است که باعث می شود تا لبه های تشک زیاد از تخت بالا نرود پارچه سوپراستار به صورت گرد بافت یا بافت حلقوی است که جنس آن 100% نخ بوده و لطافت خوبی دارد.  این تشک به شکلی طراحی شده که برای اکثریت افراد با سن و وزن متفاوت مناسب است اگر تشکی با کیفیت و سطحی نرم و قابل انعطاف می پسندید سوپر استار گزینه خوبی است.

4799
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای