دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

همه چیز در مورد استفاده از مبلمان سلطنتی در دکوراسیون داخلی

logo
Sakhtemoon
همه چیز در مورد استفاده از مبلمان سلطنتی در دکوراسیون داخلی

مبلمان سلطنتی دارای ظاهری بسیار زیبا و باشکوه می باشند. مبلمان سلطنتی برای سبک دکوراسیون داخلی لوکس گزینه ای عالی محسوب می شوند.


مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه ها جز عناصر مهم و اصلی به حساب می آیند. چرا که تا اندازه زیادی در مرکز توجه هستند و روی سبک و طرح کلی دکوراسیون داخلی خانه تاثیر زیادی خواهند داشت. مبل ها انواع گوناگونی دارند و خوشبختانه مطابق با همه سلیقه ها مبلمان یافت می شود. یکی از مدل هایی که از گذشته تا کنون طرفداران خودش را داشته و هنوز هم در بسیاری از خانه های امروزی و یا سنتی مورد استفاده قرار می گیرد مبلمان سلطنتی (استیل) است. همان طور که از نامش پیداست استفاده از این مبلمان سبب ایجاد تجمل و نوعی شکوه است که برخی از افراد طرفدار آن هستند. شاید فکر کنید دامنه استفاده از مبلمان سلطنتی این روز ها کمتر شده نسبت به قدیم ولی واقعیت این است می شود با به کارگیری درست و به جای این مبلمان و ایجاد هماهنگی قسمت های دیگر خانه با این سبک هنوز هم به عنوان یک المان تاثیر گذار از آن ها استفاده کرد. در خانه های ایرانی که مزین به فرش های ایرانی است استفاده از مبلمان استیل که خودش نمادی از مبل های قدیمی و اصیل است، ترکیب بسیار قابل توجهی را ایجاد می کند که سبب جلب نظر بیننده خواهد شد. در این مقاله وبسایت ساختمون به چگونگی استفاده از مبل های سلطنتی و تاثیر استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی منازل می پردازیم.

7060

مبلمان سلطنتی چگونه است و چه ویژگی هایی دارد؟

این مبل ها معمولا دارای چوب های کنده کاری شده ای هستند که زیبایی خیره کننده ای به مبل می بخشند. از طرف دیگر داشتن تاج های زیبا و ارتفاع شان یکی دیگر از ویژگی های مبلمان سلطنتی است. در کل این مبل ها نشان دهنده نوعی جلال و عظمت هستند. مبلمان استیل از نظر ابعاد و اندازه از اکثر مدل های مدرن بزرگ تر هستند و به دلیل همین ویژگی به فضای بیشتری نیاز دارند و معمولا در خانه هایی با متراژ زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. رسمیتی که در این مدل مبلمان وجود دارد برای مهمانی ها و مراسم های خاص بسیار به کار می آید. وزن مبلمان سلطنتی به نسبت انواع دیگر مدل ها بیشتر است و این نکته ای است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. تشک های دوبل این مبلمان سبب راحتی بیشتر خواهد شد.

7061

مبل استیل چند نفره بخریم؟

مبل های سلطنتی یا استیل معمولا نه نفره هستند و شامل یک کاناپه، چهار عدد مبل و دو صندلی میزبان می باشند. این ترکیب نه نفره برای خانه هایی با متراژ زیاد مناسب است که معمولا چیدمان به این صورت است که کاناپه را در قسمتی از خانه می گذارند و بقیه را دور آن به صورت نیم دایره می چینند. اما اگر دکوراسیون داخلی منزل شما به اندازه کافی جا برای ست نه نفره ندارد مشکلی نیست، می توانید ست هفت نفره را انتخاب کنید. زیبایی مبلمان استیل آن قدر زیاد است که همان ست هفت نفره به اندازه کافی دکوراسیون داخلی فضا را زیبا می کند. اگر مبل ها و صندلی های میزبان را به صورت قرینه بچینید زیبایی بیشتری خواهند داشت. استفاده از فرش هایی متناسب با طرح منبت کاری چوب مبلمان و رنگ پارچه را هم فراموش نکنید که زیبایی بسیار خاص و چشم گیری به دکوراسیون داخلی منزل شما می دهد.

7062

مبلمان سلطنتی به رنگ طلایی

مبلمان سلطنتی هم مانند سایر مدل ها رنگ های متفاوت و گوناگونی دارند. در گذشته شاید تنوع رنگی کمتر بود اما حالا ترکیبات زیادی به دایره رنگ های این مبلمان اضافه شده است. با این وجود جالب این جاست که رنگ طلایی کماکان به عنوان پر طرفدار ترین رنگ در بین مردم می باشد و حتی خیلی ها این مدل مبل را با رنگ طلایی می شناسند. علت این موضوع این است که رنگ طلایی از دیرباز به عنوان رنگی برای توصیف اشیای قیمتی شناخته می شده. از طرف دیگر گفتیم که این مدل مبل هم برای فضا های تشریفاتی و هم برای تاکید بر شکوه و جلال استفاده می شود. پس بی سبب نیست که رنگ طلایی بیشترین استفاده را برای مبلمان استیل داشته باشد. پیشنهاد می شود اگر قصد شما انتخاب این مبلمان است رنگ آن را متناسب با سلیقه شخصی خود و همچنین دکوراسیون داخلی خانه تان انتخاب کنید. رنگ های دیگر این مبلمان نظیر سبز و آبی هم زیبایی خاص خودشان را دارند. پس هرگز خودتان را محدود به استفاده از رنگی خاص نکنید.

7063

مبل سلطنتی جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی

این نوع مبلمان معمولا انتخاب افرادی است که علاقه مند به زندگی سلطنتی و اشرافی هستند. چنین افرادی مسلما دکوراسیون داخلی خانه شان هم حاوی این پیام خواهد بود. به هر روی هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد. نکته ای که به طور کلی در انتخاب مبلمان باید رعایت کنید این است که همیشه صرف نظر از مد و هر آن چیزی که همه می خرند تصمیم بگیرید. اگر روزی همه مردم مبل مدرن خریدند دلیل نمی شود انتخاب ما هم همین باشد در حالی که دکوراسیون داخلی خانه به سبک سلطنتی و یا سنتی چیده شده است. پس پیش از انتخاب حتما به اصول اولیه چیدمان منزل تان دقت کنید و مطابق با سلیقه شخصی خودتان انتخاب کنید.

7064

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع مدل های پرده (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول، کتیبه ای و ....) کفپوش های گوناگون، ساندویچ پنل ها، سازه های پیش ساخته، پارتیشن بندی های مختلف، کرکره های برقی و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای