دسته بندی ها

تعمیر کرکره برقی

  • قیمت :

    از ۳۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : تعمیرات

توضیحات

تعمیر انواع کرکره برقی
یکی از مواردی که ممکن است برای هر فردی اتفاق بی افتد، خراب شدن وسیله هایی است که اصلا انتظار خراب شدن آن ها را نداریم. تعمیر کرکره برقی یکی از اقدام هایی است که باید در هنگام خراب شدن آن به فکرش باشیم. در این بین لازم است تا انتظار خرابی جک پارکینگ و انواع لوازم را داشته باشید و چه خوب که پیش از خرابی شما به سراغ پیشگیری بروید.

پارمترهای پیش نیاز که پیش از خرابی کرکره برقی باید بدانید
موتور
موتور های کرکره برقی دار حقیقت به سه دسته موتور تقسیم می شوند.

موتور ساید
موتور توبلار
موتور سانترال
برای خرید باید در مورد هر یک از این موتور ها تحقیق کنید تا بتوانید درصد خرابی در آینده را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

حال باید بدانید موتور توبلار و موتور ساید هر دو در کنار و در بالای تیغه کرکره برقی نصب می شوند ولی باز این وجود با هم تفاوت هایی در نوع و نحوه نصب دارند. شایان ذکر است که موتور ساید با مقداری فاصله از لوله کرکره برقی نصب می شود و اما موتور توبلار درست درون لوله وصل می شود و تنها انتهای موتور نمایان می باشد. و اما موتور سانترال نسبت به دو موتور دیگر کاملا متفاوت بوده و شفت و فنر دارد که موتور وسط شفت یا لوله نصب می شود.

بحث UPS و رسیور
بعضی از موتورها از برق اضطراری در زمان نبودن برق بهره می برند. بهتر است در زمان خرید حتما در مورد این موضوع سوال کنید تا از وجود یا عدم وجود آن اطمینان حاصل کنید. کاربرد این مورد در زمانی است که ناگهان برق های ساختمان قطع می شود. تا زمانی که برق وصل شود اگر موتور کرکره برقی شما مجهز به این سیستم باشد مشکل برق را رفع کرده و نیازی نیست درب با دست باز و بسته شود اما اگر موتور درب برقی شما فاقد UPS باشد، شما را در این شرایط ناچار هستید تا با آچار خلاص کن درب را باز و بسته کنید

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای