دسته بندی ها

بلوک فوق سبک پرلکس فوم دار

توضیحات

بلوک فوق سبک پرلکس برخورداری از خواص ویژه از جمله وزن مخصوص یک چهارم بتن های معمولی ، مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی و یخ زدگی ، عایق حرارتی و صوتی و...
در کشور ما طی چندسال گذشته به منظور سبک سازی و کاهش وزن مرده ساختمان و رعایت مباحث ۱۸ و ۱۹ واستانداردهای ملی ساختمان با بهره گیری از ویژگیهای بتن های سبک ، تولید و استفاده از بلوکهای بتونی سبک(پرلکس) گسترش چشمگیری داشته است.
ماهیت و جنس بلوکهای بتنی سبک ( پرلکس فارس ) سیمان و ماسه سیلیسی بوده که در فرآیند تولید با ایجاد حبابهای هوا در بتن ، سبک سازی بتن و بلوک تولیدی صورت می پذیرد ، که بر این اساس می توان بتن های سبک با دانسیته ۸۰۰-۴۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب تولید نموده بلوکهای بتنی سبک پرلکس فارس ( با عایق مضاعف ) با دانسیته ۶۰۰-۵۰۰ کیلوگرم برمترمکعب توسط شرکت عایق بلوک مبناصنعت تولید می گردد . این بلوکها با دارا بودن خواصی از جمله عایق حرارتی ، عایق صوتی ، بدون ضایعات ، مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی ، سازگار با محیط زیست سرعت بالا در اجرا و برش پذیری و سهولت اجرای تاسیسات ، حمل و نقل آسان امکان اجرای انواع پوشش و نماهای مختلف ، تامین کننده استانداردهای مورد انتظار دیوارهای غیرباربر جانبی و تیغه های جداکننده داخلی می باشند.
در سایز های ۲۰*۲۵*۶۰ - ۱۵*۲۵*۶۰ تولید و عرضه میشود.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای