دسته بندی ها

کرکره پارکینگ

  • قیمت :

    از ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : ست

توضیحات

کرکره برقی
کرکره برقی را امروزه بیشتر در مراکز تجاری و منازل جهت حفظ امنیت مغازه ها و ورودی پارکینگ ها و ... مشاهده می کنید که در قدیم به صورت دستی مورد استفاده قرار می گرفتند. با پیشرفت صنعت دربهای اتوماتیک ،کرکره ها هم با استفاده از موتورهای برقی و انواع تیغه های زیبا شکل جدیدی به خود گرفتند .
امروزه کرکره برقی یکی از محبوب ترین و ارزانترین نوع سیستمهای درب اتوماتیک است که در بسیاری از مکان ها می توان از آن استفاده کرد. مثلا مکان هایی همچون درب پارکینگ، درب مغازه ها، فروشگاه ها، درب ساختمان های تجاری و … . همچنین این امکان وجود دارد که بر روی این نوع کرکره ها تبلیغات نیز چاپ شده و در مکان های خاصی همچون درب کارخانه ها، شرکت های تولیدی و … از آنها استفاده کرد.
کرکره برقی چیست؟
در کل می‌توان گفت کرکره های برقی شکل مدرن کرکره های سنتی هستند، که با استفاده از موتور به صورت عمودی بالا و پایین می‌ شوند. از این نوع کرکره ها می توان برای ایزوله نمودن یک مکان در برابر سرقت، استفاده کرد. تیغه کرکره دارای انواع مختلفی در بازار می باشد که نسبت به نوع استفاده آن محل انتخاب می گردد. بیشترین مصرف در تیغه های کرکره مربوط به تیغه آلومینیوم می باشد. جنس دیگری که در بازار موجود می باشد تیغه گالوانیزه فوم دار است. این تیغه برای مکانهایی استفاده می گردند که صدای باز و بسته شدن کرکره مهم است و می خواهند سایلنت باشد.
نوع دیگر تیغه های کرکره تیغه پلی کربنات یا شفاف می باشند.این تیغه ها در ضخامت و رنگ بندی مختلف در بازار موجود می باشند و برای مکان های امنیتی و مکانهایی که می خواهند دید به داخل داشته باشند استفاده می گردد .

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای