دسته بندی ها

کرکره برقی - امنیتی رول گیتر

  • قیمت :

    از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : ست

توضیحات

این تیغه ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و با مفتول های فولادی آبکاری شده و با روکش استیل ساخته شده است . تیغه های رول گیتر ضد برش می باشند و در انتهای تیغه دارای قرقره هایی تفلونی می باشند که از دو طرف داخل ریل قفل می شوند و امکان خروج کرکره از ریل مخصوص ۱۰ سانتی متری که در انتها مهار شده است را حتی با ضربه شدید را نمی دهد .

تیغه های رول گیتر از لحاظ امنیت در بین تیغه های کرکره اتوماتیک با فاصله ی بسیار زیاد در صدر قرار دارد . طراحی مدرن شهری و اهمیت امنیت آن، مهندسان و طراحان شرکت های معتبر سازنده درب های اتوماتیک را بر آن داشت تا با چالش ساختن کرکره های زیبا و ظریف ، در عین حال با ضریب امنیت بالا رو به رو شوند که در این میان شرکتهای اروپایی بویژه شرکت آلمانی BOTHE HILD از موفق ترین تولید کنندگان این گروه از درب ها هستند . گذشته از اینکه ساخت کرکره رول گیتر سالها در انحصار خودشان بود ، که این امر و همچنین هزینه های بسیار زیاد نیروی کار در اروپا این محصول را برای بازار ایران بسیار گران و دور از دسترس می نمود . متخصصین ایرانی پس از ۳ سال تحقیق و پژوهش، در سال ۱۳۸۸ موفق به تولید تیغه رول گیتر شدند که پس از اتمام مراحل کیفی ، با افتخار عرضه آن به بازار ایران در سطح کلان آغاز شد .
شایان ذکر است صد در صد قطعات این درب در ایران تولید می شود و افتخار ما این است که محصول نهایی تولید شده از نظر کیفیت با نمونه آلمانی کاملا برابری می کند و قیمت تمام شده آن ۶۰ تا ۷۰ درصد پایین تر از نمونه ی آلمانی می باشد .

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای