دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت آریا نوین (شماره ثبت:۱۵۶۳)

ارسال پیام

شرکت آریا نوین (شماره ثبت:۱۵۶۳)

سیمکشی،ساخت تابلو ،برق صنعتی ، دوربین های مداربسته، سانترال ، برق اضطراری ، شبکه ، سیستمهای امنیتی سیستمهای اعلام و اطفاء حریق ، پنلهای خورشیدی ، دیزل ژنراتور ، برق آسانسور ، نورپردازی و...

درباره شرکت آریا نوین (شماره ثبت:۱۵۶۳)

درباره شرکت آریا نوین (شماره ثبت:۱۵۶۳)
گروه فنی و مهندسی آریا نوین فعالیت های خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه تاسیسات برقی ساختمان آغاز نموده است که با توجه به پتانسیل بالا و نیاز بازار، روز به روز دامنه فعالیت خود را گسترش داده در زمینه برق صنعتی ، دوربین های مداربسته، سانترال ، برق اضطراری ، شبکه ، سیستمهای امنیتی سیستمهای اعلام و اطفاء حریق ، پنلهای خورشیدی ، دیزل ژنراتور ، برق آسانسور ، نورپردازی و... فعالیت کرده است.
در این راستا با توجه به علم روز و بهینه سازی مصرف انرژی آریا نوین تصمیم میگیرد پا به عرصه فناوری نوین در زمینه برق و الکترونیک گذاشته و هوشمند سازی را دراولویت فعالیت های خود قرار دهد بدین منظور برای نیل به اهدافی والاتر و به منظور رقابت با شرکتهای بزرگتر به صورت رسمی اقدام به تاسیس شرکت با نام شرکت نوین کاران متعهد آریا با شماره ثبت ۱۵۶۳ نموده است .
لازم به ذکر است این شرکت توانسته است با توجه به تجارب بدست آمده از بازار داخلی و چشم انداز آینده و رشد سریع تکنولوژی عملکرد خود را وسعت بخشیده و به تولید و پردازش فناوریهای آینده و بسیارنو معطوف دارد ‚ فلذا با تحقیقات بسیارگسترده و حضور فشرده ومرتب درسمینارهاونمایشگاه های مختلف تکنولوژی های آینده موفق به اخذ نمایندگی از شرکت فیبارو از لهستان ، اسمارت مایر از هنگ کنگ در زمینه هوشمند سازی ، پاناسونیک در زمینه سانترال و تیپی لینک و دیلینک در زمینه شبکه ، هایویژن ، سامسونگ ، ان اچ وی و دی اچ وی در زمینه دوربین مدار بسته شده است .
این شرکت مفتخر است که به پیشرفت روزافزون این مرزوبوم می اندیشد وامیدوار است با توکل به حضرت دوست شاید روزی در زمره خادمان این خاک به شمار آید.