دسته بندی ها

ارسال پیام به پارتاک (Partack)

ارسال پیام

پارتاک (Partack)

پارتاک تولید کنندهٔ دیوار پوش و سقف کاذب در سایزهای ۲۰سانت و ۳۰سانت به همراه ابزار آلات ، تایل‌های سقفی ۶۰*۶۰ و قرنیزهای پلی‌ استایرن

درباره پارتاک (Partack)

شرکت ارکان صنعت پارتاک\
با توجه به جایگاه مهم محصولات پی وی سی در صنعت، معماری و دکوراسیون داخلی و همچنین مزایا و کاربردهای مختلف این محصولات، شرکت پارتاک با بکارگیری خردمندانه از منابع و با مناسب ترین فن آوری موجود به منظور افزایش بهره وری اقدام به تولید محصولات پی وی سی نموده است . پارتاک همواره در راستای تولید محصولی ایده ال مطابق با استانداردهای جهانی گام برداشته و توانسته خود را به عنوان یکی از واحدهای سرآمد و پیشرو در صنعت پلیمر معرفی نماید. پارتاک با ارایه طیف متنوعی از پانلهای دو جداره و تمرکز بر روی تولید محصولات با کیفیت بالا و مقرون بصرفه توانسته در جهت برآوردن انتظارات مشتریان خود گام بردارد. این شرکت همواره با پافشاری بر اصول و تعهدات خود نسبت به تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی بکار خود ادامه داده است.
گروه تولیدی صنعتی ارکان صنعت پارتاک واقع در استان اصفهان با برند تجاری پارتاک تولید کنندهٔ دیوار پوش و سقف کاذب PVC در سایزهای ۲۰سانت و ۳۰سانت به همراه ابزار آلات تمام PVC ، تایل‌های سقفی ۶۰*۶۰ و قرنیزهای پلی‌ استایرن آمادگی کامل جهت پوشش بازارهای داخلی‌ و خارجی‌ را دارا می‌باشد.