دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی جذاب و منحصر به فرد با استفاده از رنگ نارنجی

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی جذاب و منحصر به فرد با استفاده از رنگ نارنجی

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی به آن جذابیتی خاص و بی نظیر می دهد و برای افراد خاص پسند و ریسک پذیر گزینه بسیار مناسبی است.


دنیای رنگ ها دنیای جذابی است. با ورود رنگ به دکوراسیون داخلی خانه در حقیقت زیبایی و جلوه به خانه می آوریم و فضای بی روح را حسابی زنده می کنیم. انتخاب درست رنگ ها برای کاربرد های مختلف می تواند تاثیری شگفت انگیز بر زیبایی خانه مان داشته باشد. به همین دلیل است که هر کسی برای انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون داخلی وسواس زیادی به خرج می دهد و چندین رنگ مختلف را بررسی می کند. به هر حال رنگ های مورد علاقه هر کسی زیاد است که دلش می خواهد در فضای آرام بخش خانه هم رد آن ها را ببیند. اما گاه ترکیب همه رنگ های مورد علاقه مان کار درستی نیست و مجبور می شویم که یکی از آن ها را انتخاب کنیم. اگر شما از طرفداران رنگ نارنجی هستید در این مقاله وبسایت ساختمون با ما همراه شوید. چرا که در این مقاله به استفاده از رنگ نارنجی برای داشتن دکوراسیونی جذاب و منحصر به فرد پرداخته ایم.

7222

دکوراسیون داخلی خاص با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی رنگی زنده است و استفاده از آن موجب می شود که دکوراسیون داخلی خانه مورد توجه دیگران قرار بگیرد و در مجموع فضایی خیره کننده ایجاد شود. البته انتخاب درست رنگ هایی که در کنار نارنجی قرار خواهند گرفت هم اهمیت فراوانی دارد. باید بدانید کدام رنگ ها در کنار نارنجی زیبایی بیشتری خواهند داشت. جالب است بدانید رنگ نارنجی با بیماری های زیادی نظیر بیماری های قلبی، آسم، صرع، برونشیت و... مقابله می کند.

نارنجی را با چه رنگ هایی در دکوراسیون داخلی به کار ببریم

یکی از رنگ هایی که در کنار نارنجی حسابی خود نمایی می کند و ترکیب فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد رنگ زرد است. حتما از طیف زرد برای جلوه بیش تر نارنجی استفاده کنید. قرمز و قهوه ای هم از دیگر رنگ هایی هستند که اگر در کنار نارنجی در اجرای دکوارسیون داخلی به کار گرفته شوند توجه همگان را به خود جلب می کنند. آبی رنگ مکمل نارنجی است، پس اگر به این ترکیب علاقه دارید می توانید برای ایجاد فضایی پر انرژی آبی را هم در دکوراسیون داخلی نارنجی استفاده کنید.

اگر هیچ کدام از رنگ های بالا مورد علاقه تان نیست بهتر است به سراغ رنگ های خنثی مانند سفید و طوسی بروید که ترکیب همه رنگ ها در کنار آن ها زیبا خواهد بود.

7223

رنگ نارنجی را در کجای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنیم؟

دکوراسیون داخلی خاص با دیوار های نارنجی

نارنجی کردن همه دیوار ها ایده چندان جالبی نخواهد بود. هم فضایی خسته کننده ایجاد می کند که چشم را می زند و هم این که باعث تاریکی فضا خواهد شد. پس بهتر است که تنها یک دیوار را به رنگ نارنجی اختصاص دهید. راه دیگر این است که می توانید سقف اتاق را نارنجی کنید. شاید به نظرتان ایده ای عجیب بیاید اما اگر اجرایش کنید متوجه خواهید شد که چقدر می تواند جذاب و زیبا باشد. برای فضای آشپزخانه دیواری که در بین کابینت های آشپرخانه وجود دارد هم گزینه مناسبی برای رنگ نارنجی است. البته در صورتی که کابینت ها رنگ خنثی داشته باشند و یا رنگ شان با نارنجی هماهنگی داشته باشد. این کار هم آسان است و در عین حال جلوه ای زیبا به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می بخشد و فضا را زنده می کند.

مبلمان نارنجی در دکوراسیون داخلی

اگر در مغازه ها و یا فروشگاه ها مبل های چرمی نارنجی را دیده باشید شما هم متوجه جذابیت آن ها شده اید. البته خریدن مبل هایی به رنگ نارنجی ریسک بزرگی به حساب می آید و باید عاشقانه این رنگ را دوست داشته باشید تا بتوانید فضا را برای چیدن این مبل ها فراهم کنید. اما اگر تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید شک نکنید که در صورت رعایت اصول هارمونی رنگ ها، فضایی با دکوراسیون داخلی فوق العاده در خانه ایجاد خواهید کرد. اگر هدف شما استفاده از رنگ نارنجی برای دکوراسیون داخلی اتاق باشد می توانید به کمد ها و میز های نارنجی هم فکر کنید.

7224

نورپردازی نارنجی

نورپردازی اصولی از تاثیر گذار ترین عوامل در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه است. نور های رنگی این امکان را به ما می دهند که رنگ مورد علاقه مان را به شکل خاص تری در اجرای دکوراسیون داخلی خانه به کار ببریم. هم می توانید چراغ های کوچکی که در سقف تعبیه می شوند را نارنجی انتخاب کنید و هم این که از چراغ های دستی و آباژور های تزیینی برای است کار استفاده کنید. خوبی استفاده از این وسایل این است که به آسانی و با صرف هزینه هایی به نسبت کمتر قابل تعویض هستند و می توان دفعات بیشتری آن ها را تغییر داد و به روز کرد.

استفاده از لوازم و مجسمه های دکوراتیو نارنجی رنگ در دکوراسیون داخلی

در هر خانه ای وسایل دکوراتیو پیدا می شود. این لوازم تزیینی امروزه در مدل های مدرن و خاص و البته در رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند. می توانید برای به کارگیری رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی خانه به سراغ این وسایل تزیینی خاص بروید و با قرار دادن در قسمت های مختلف علاوه بر ایجاد هارمونی، فضا را زیبا تر کنید.

7225

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع کفپوش ها، شومینه های مدرن و فانتزی، انواع مدل های سقف کاذب، پارتیشن بندی های گوناگون، کرکره های برقی، پنجره های دوجداره و سه جداره، سازه های پیش ساخته متفاوت، پله گرد ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای