دسته بندی ها

تعمیر جک پارکینگ

  • قیمت :

    از ۳۰۰,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : تعمیرات

توضیحات

تعمیر انواع جک لولایی
درب اتوماتیک پارکینگ یا جک لولایی ممکن است زمانی که به مشکل می خورد احتیاج به تعمیر جک لولایی به واسطه تکنسین های متخصص و ماهر در این حوزه باشد. این مشکلات و ایرادات تنها برای این محصولات ایجاد نمی شود در واقع برای تمامی محصولات برقی امکان بروز این مشکل وجود دارد. اگر چه تمامی محصولاتی مشابه جک لولایی معمولا از گارانتی برخوردار هستند و همچنین از متریال درجه یک در ساخت آن ها به کار رفته است تا به آسانی برای زمان زیادی بدون بروز مشکل در اختیار شما قرار بگیرد در مقابل نیز امکان دارد با ایراد و خرابی مواجه شوند و به تعمیر کردن نیاز داشته باشند.
در صورت عدم تعمیر جک لولایی، باز و بسته کردن جک لولایی به شکل دستی واقعا کار سخت و دشواری است و سبب می شود تا افراد به زحمت بی افتند. از طرفی دیگر نحوه باز شدن درب و همچنین هزینه های احتمالی تعمیر جک لولایی را هم باید در نظر داشت.
انواع خرابی جک لولایی
خراب شدن جک درب پارکینگ به دو مورد تقسیم بندی می شود که در بحث مورد اول تشخیص و شناسایی آن بسیار راحت است و اثر و نشانه های آن آثار فیزیکی می باشد و در مورد دوم خراب شدن جک بدون آثار فیزیکی است و مشهود نیست.
برای مورد خراب شدن جک بدون مشاهده آثار، حتما دقت داشته باشید که لازم است به دست تکنسین شناسایی و رفع شود.
پیدا کردن عیب و تعمیر جک لولایی کار آسانی نیست. برای این که عملکرد این درب اتوماتیک به درستی انجام شود می بایست همه اجزا به شکل کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز مشکل و خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد. بهتر است برای پیش گیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی در زمان خرابی و تعمیر جک لولایی، این امر توسط متخصصین این کار انجام شود.

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای