دسته بندی ها

ارسال پیام به تاو فیدار همگاه

ارسال پیام

تاو فیدار همگاه

فروش کاشی و سرامیک و هبلکس، آجر ، مواد اولیه،ماشین آلات،تعمیر نصب راه اندازی، درب و پنجره چوبی دو جداره

درباره تاو فیدار همگاه

شرکت بازرگانی تاو فیدار همگاه (سیب صنعت) از سال ۸۳ فعالیت خود را در عرصه ساخت ،تجهیزات و راه اندازی و تامین قطعات کارخانجات آغاز نموده است و هم اکنون با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و متعهد خود توانسته نیازهای بازار را شناسایی کرده و به عنوان یکی از برند های موفق ایرانی در زمینه صنعتی و همچنین توزیع کننده برتر محصولات مرتبط با صنعت ساختمان در داخل کشور و همچنین در حوزه صادرات منطقه خاورمیانه باشد .
تاو فیدار همگاه (سیب صنعت) ، همواره اهداف مشتریان را اهداف خود دانسته و ضمن ارج نهادن به ارزشهای آنها، درجهت رفع نیازها و نیز ارتقای سطح کیفی محصولات برند خود تلاش می نماید.

شرکت تاو فیدار همگاه (سیب صنعت) به جز دفتر اصلی شرکت در شهر یزد هیچ شعبه فعالی ندارد .نمایندگی رسمی توزیع و صادرات محصولات برترین کارخانجات فعال در حوزه صنعت ساختمان کشور را بر عهده دارد.
شرکت تاو فیدار همگاه (سیب صنعت) در نظر دارد با فروش محصولات با کیفیت بسیار بالای داخلی و صاردات آنها به کشورهای منطقه و اقصی نقاط جهان، ضمن افزایش اعتبار کالای ایرانی، با ارز آوری بالا به ثبات اقتصادی کشور کمک کند و سهمی در فعالتر کردن نیروی کار متخصص و با استعداد کشور در فضای کسب و کار کشور داشته باشد.

محصولات و خدمات تاو فیدار همگاه

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای