دسته بندی ها

ارسال پیام به برین بناساز

ارسال پیام

برین بناساز

طراحی و اجرای ساختمان از صفر تا صد با مدیریت واحد طراحی و اجرای سازه فولادی با سقف عرشه فولادی در تبریز مجری حقوقی ساختمان در تبریز

درباره برین بناساز

سوالات متداول
۱. شرح خدمات طراحی شما چیست؟
طراحی ساختمانهای مسکونی و تجاری از لحاظ معماری، سازه و تاسیسات توسط کارگروه‌های تخصصی انجام می‌شود که مهندسان سرگروه طراحی هر بخش دارای تحصیلات عالی رتبه هستند و حداقل ۱۵ سال تجربه طراحی و اجرا دارند. به خصوص گروه معماری و سازه در این شرکت از افراد با ذوق و به روز تشکیل شده است بنابراین در مورد طراحی ساختمانهای مدرن مسکونی و تجاری نظر خوش سلیقه ترین کارفرمایان قابل تامین است.
۲. شرح خدمات اجرای شرکت برین بناساز چیست؟
اجرای ساختمان از اهمیت اقتصادی و کیفی بسیار بالایی برخوردار است و سرنوشت نهایی طرح را مشخص می‌کند. برای تحقق پروژه‌ای موفق و مطابق طراحی به عمل آمده، گروه اجرایی این شرکت از نیروی مدیریتی و اجرایی با نظم و با تجربه‌ای بهره می‌برد و می‌تواند عملیات اجرایی ساختمان را طبق برنامه زمان‌بندی و برنامه بودجه بندی با کیفیت مطلوب ارائه دهد.
۳. شرکت برین بناساز چه مجوز قانونی دارد؟
شرکت برین بناساز به صورت کاملا قانونی در تبریز ثبت شده است و دارای پروانه اشتغال به کار سازندگان مسکن و ساختمان پایه یک از وزارت راه و شهرسازی است. این شرکت عضو حقوقی فعال سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی است. از نظر سازمان تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی دارای کد اعتبار بوده و با حسابی روشن، شناخته شده است.
۴. مزیت رقابتی شما چیست؟
ارائه خدمات طرح و ساخت تحت نظر مدیریت واحد مزیت اصلی ماست. ما میتوانیم در یک دفتر مهندسی تمام خدمات مورد نیاز برای احداث یک ساختمان را از صفر تا صد برای مالک تامین کنیم. ارتباط مستقیم گروه طراحی و اجرا در یک شرکت به ارتقای کیفیت کار تمام شده افزوده و در عین حال سهولت ارتباطات و مدیریت کلان را برای کارفرما فراهم می کند. این مزیت برای هر سرمایه گذاری مطلوب است.

شرکت برین بناساز مجری حقوقی پایه یک ساختمان، مجری ذیصلاح در تبریز و استان آذربایجانشرقی، طراحی سازه فولادی تبریز، اجرای سازه فولادی تبریز، دکوراسیون داخلی تبریز، طراحی سالن زیبایی تبریز، طراحی نما تبریز، طراحی ویلا هروی